Oorspronkelijk geplaatst door kaiser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fia Gt Zolder
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenWat zouden ze dan volgens u moeten doen? Die baanposten zijn trouwens dezelfde als op Francorchamps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenBeetje sneller en veiliger te werk gaan bijvoorbeeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenBeetje sneller en veiliger te werk gaan bijvoorbeeld?
Als er een ongeval gebeurd melden de baanposten dit aan de toren (veiligheid) en vlaggen ze geel (of een andere vlag, dat hangt af van het reglement en de situatie), die geven al dan de toestemming om in actie te schieten en roepen als dat nodig is een safetycarprocedure in. Intussen zijn de marchalls al zo dicht mogelijk bij het ongeval om op een goedkeuring va hun collega's te wachten en zo het nodige te doen. Lijkt me een logische procedure?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenkun je je eigenlijk ergens opgeven om baandinges te zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenEn hoe moeten ze dat dan concreet doen, volgens u? Als een gek de tarmac oprennen om zichzelf en rijders in gevaar te brengen?
Als er een ongeval gebeurd melden de baanposten dit aan de toren (veiligheid) en vlaggen ze geel (of een andere vlag, dat hangt af van het reglement en de situatie), die geven al dan de toestemming om in actie te schieten en roepen als dat nodig is een safetycarprocedure in. Intussen zijn de marchalls al zo dicht mogelijk bij het ongeval om op een goedkeuring va hun collega's te wachten en zo het nodige te doen. Lijkt me een logische procedure?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenjij bent er ook bij ofzo dat je dat allemaal weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenEn hoe moeten ze dat dan concreet doen, volgens u? Als een gek de tarmac oprennen om zichzelf en rijders in gevaar te brengen?
Comment
-
'k Vind het al jammer da'k niet geweest ben.
Trouwens wat was dat met die eerste bocht, nat of slechte bandenkeuze, al die spins? En dan maar de pitlane gebruiken, tsss nie goed...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenDe Ford GT van Leinders en co, verder duwen, net na een zo goed als blinde bocht is zeer veilig ja, dat klopt... En ik wil zéker niemand discrimineren maar een beetje in 'vorm' zijn mag wel... lees: overgewicht en geen klein beetje...dit alles ook voor de veiligheid van hun zelf en de piloten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenEen zeer leuke afsluiter van een goed gevuld raceseizoen voor mij en m'n kompanen. Jammer dat Kumpen & Hezemans nét te kort kwamen voor het FIA GT kampioenschap, net als Wauters & Van Hooydonck (BGTC) en Vanbellingen & Maes (BTCS). Dat waren mijn drie favorieten in hun respectievelijke klasses, maar geen van hen heeft de titel 2009 in de wacht kunnen slepen.
Ik heb in elk geval weer zeer erg genoten van al het rondrijdende geweld, vooral de 2010 GT-R GT1, de 4 Vette's en de Alpina B6 GT3's Heel knap van Huertgen & Walter dat ze toch hun eerste podium hebben kunnen pakken! Volgend seizoen: Alpina FTW!!
Idd, spijtige zaken allemaal. Volgend jaar beter!
Die GT-R deed het precies niet zo goed IMO, heb hem de rest van het seizoen wel niet gezien... blijf het op de eerste plaats een lelijk gedrocht vinden, al weet ik dat dat niet telt in races!
Maar die Alpina's man man man wat een overheerlijk geluid kwam daar uit!! Weet jij mss ongeveer wat voor motor en aanpassingen er inligt?
Comment
-
De GTR is dan ook samen met de Ford GT al in het 2010 format, waardoor ze wat trager zijn dan de overige GT1's Dit seizoen is meer een voorbereiding op volgend seizoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIdd, spijtige zaken allemaal. Volgend jaar beter!
Die GT-R deed het precies niet zo goed IMO, heb hem de rest van het seizoen wel niet gezien... blijf het op de eerste plaats een lelijk gedrocht vinden, al weet ik dat dat niet telt in races!
Maar die Alpina's man man man wat een overheerlijk geluid kwam daar uit!! Weet jij mss ongeveer wat voor motor en aanpassingen er inligt?
En ivm de Alpina's, buiten de immer geile Corvettesound (blijft mijn ultieme favoriet) heeft de Alpina de lekkerste sound ever!! Info en een hoop lekkere pics: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...-alpina-b6-gt3 . Alleen jammer dat ze niet echt betrouwbaar zijn. De piloten zijn dat dan weer wel, en mits minder technische problemen zouden ze zeker veel meer hebben betekend in het GT3 kampioenschap vlgs mij. Vandaar: next season
Comment
Comment