Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fia Gt Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
    Wel vreemd dat er geen SC is uitgekomen na die klapper van Porsche..en de baanposten op zolder is steeds toch weer lachen hoor en ja ik geloof best, dat ze hun best doen
    Wat zouden ze dan volgens u moeten doen? Die baanposten zijn trouwens dezelfde als op Francorchamps.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
      Wat zouden ze dan volgens u moeten doen? Die baanposten zijn trouwens dezelfde als op Francorchamps.
      Beetje sneller en veiliger te werk gaan bijvoorbeeld?

Comment

kun je je eigenlijk ergens opgeven om baandinges te zijn?

Comment

En hoe moeten ze dat dan concreet doen, volgens u? Als een gek de tarmac oprennen om zichzelf en rijders in gevaar te brengen?

Als er een ongeval gebeurd melden de baanposten dit aan de toren (veiligheid) en vlaggen ze geel (of een andere vlag, dat hangt af van het reglement en de situatie), die geven al dan de toestemming om in actie te schieten en roepen als dat nodig is een safetycarprocedure in. Intussen zijn de marchalls al zo dicht mogelijk bij het ongeval om op een goedkeuring va hun collega's te wachten en zo het nodige te doen. Lijkt me een logische procedure?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            kun je je eigenlijk ergens opgeven om baandinges te zijn?
            Natuurlijk, na een stage van 'n jaar (vooral assisteren en beperkte taken uitvoeren) beslissen ze al dan niet of je effectief mee met de ploeg mag.

Comment

En hoe moeten ze dat dan concreet doen, volgens u? Als een gek de tarmac oprennen om zichzelf en rijders in gevaar te brengen?

Als er een ongeval gebeurd melden de baanposten dit aan de toren (veiligheid) en vlaggen ze geel (of een andere vlag, dat hangt af van het reglement en de situatie), die geven al dan de toestemming om in actie te schieten en roepen als dat nodig is een safetycarprocedure in. Intussen zijn de marchalls al zo dicht mogelijk bij het ongeval om op een goedkeuring va hun collega's te wachten en zo het nodige te doen. Lijkt me een logische procedure?
              jij bent er ook bij ofzo dat je dat allemaal weet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                jij bent er ook bij ofzo dat je dat allemaal weet?
                Tempting om er mee te beginnen, maar ik amuseer mij nu ook als fotograaf. Mocht ik beide kunnen combineren zou ik dat doen, maar dat gaat niet. Een nonkel van mij is wel actief als marshall.

Comment

De Ford GT van Leinders en co, verder duwen, net na een zo goed als blinde bocht is zeer veilig ja, dat klopt... En ik wil zéker niemand discrimineren maar een beetje in 'vorm' zijn mag wel... lees: overgewicht en geen klein beetje...dit alles ook voor de veiligheid van hun zelf en de piloten.
                  Last edited by ; 27/10/2009, 18:47.

Comment

'k Vind het al jammer da'k niet geweest ben.

Trouwens wat was dat met die eerste bocht, nat of slechte bandenkeuze, al die spins? En dan maar de pitlane gebruiken, tsss nie goed...

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

De Ford GT van Leinders en co, verder duwen, net na een zo goed als blinde bocht is zeer veilig ja, dat klopt... En ik wil zéker niemand discrimineren maar een beetje in 'vorm' zijn mag wel... lees: overgewicht en geen klein beetje...dit alles ook voor de veiligheid van hun zelf en de piloten.
                      Dus dan die Ford GT maar laten staan, net na die blinde bocht? Zolang die baanposten dan op het circuit zelf zijn, is er daar een gele vlag. Inhalen mag dus sowieso niet. Bovendien zal er wel aangegeven worden om aan de andere kant van de baan te rijden. Beter heel even die gevaarlijke situatie dan de hele race de kans op een crash omdat daar een wagen net langs de kant staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                        Een zeer leuke afsluiter van een goed gevuld raceseizoen voor mij en m'n kompanen. Jammer dat Kumpen & Hezemans nét te kort kwamen voor het FIA GT kampioenschap, net als Wauters & Van Hooydonck (BGTC) en Vanbellingen & Maes (BTCS). Dat waren mijn drie favorieten in hun respectievelijke klasses, maar geen van hen heeft de titel 2009 in de wacht kunnen slepen.

Ik heb in elk geval weer zeer erg genoten van al het rondrijdende geweld, vooral de 2010 GT-R GT1, de 4 Vette's en de Alpina B6 GT3's Heel knap van Huertgen & Walter dat ze toch hun eerste podium hebben kunnen pakken! Volgend seizoen: Alpina FTW!!

Idd, spijtige zaken allemaal. Volgend jaar beter!

Die GT-R deed het precies niet zo goed IMO, heb hem de rest van het seizoen wel niet gezien... blijf het op de eerste plaats een lelijk gedrocht vinden, al weet ik dat dat niet telt in races!

Maar die Alpina's man man man wat een overheerlijk geluid kwam daar uit!! Weet jij mss ongeveer wat voor motor en aanpassingen er inligt?

Comment

De GTR is dan ook samen met de Ford GT al in het 2010 format, waardoor ze wat trager zijn dan de overige GT1's Dit seizoen is meer een voorbereiding op volgend seizoen.
                          www.flickr.com/photos/bramvds
                          www.last.fm/user/lender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Idd, spijtige zaken allemaal. Volgend jaar beter!

Die GT-R deed het precies niet zo goed IMO, heb hem de rest van het seizoen wel niet gezien... blijf het op de eerste plaats een lelijk gedrocht vinden, al weet ik dat dat niet telt in races!

Maar die Alpina's man man man wat een overheerlijk geluid kwam daar uit!! Weet jij mss ongeveer wat voor motor en aanpassingen er inligt?
                            What Lender said Feit is dat de GT-R de snelste 2010 wagen is die er momenteel rondrijdt. Daarenboven hebben VDS en Nissan Motorsports een heel jaar hebben om te trainen en vooral testen, wat imo een gigantische voorsprong is tov de andere teams die pas eind dit jaar kunnen beginnen testen. Ik voorspel goede dingen voor de GT-R vlgd seizoen om die reden

En ivm de Alpina's, buiten de immer geile Corvettesound (blijft mijn ultieme favoriet) heeft de Alpina de lekkerste sound ever!! Info en een hoop lekkere pics: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...-alpina-b6-gt3 . Alleen jammer dat ze niet echt betrouwbaar zijn. De piloten zijn dat dan weer wel, en mits minder technische problemen zouden ze zeker veel meer hebben betekend in het GT3 kampioenschap vlgs mij. Vandaar: next season

Comment

Working...
                            X