Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel vreemd dat er geen SC is uitgekomen na die klapper van Porsche..en de baanposten op zolder is steeds toch weer lachen hoor en ja ik geloof best, dat ze hun best doen
Wat zouden ze dan volgens u moeten doen? Die baanposten zijn trouwens dezelfde als op Francorchamps.
Beetje sneller en veiliger te werk gaan bijvoorbeeld?
En hoe moeten ze dat dan concreet doen, volgens u? Als een gek de tarmac oprennen om zichzelf en rijders in gevaar te brengen?
Als er een ongeval gebeurd melden de baanposten dit aan de toren (veiligheid) en vlaggen ze geel (of een andere vlag, dat hangt af van het reglement en de situatie), die geven al dan de toestemming om in actie te schieten en roepen als dat nodig is een safetycarprocedure in. Intussen zijn de marchalls al zo dicht mogelijk bij het ongeval om op een goedkeuring va hun collega's te wachten en zo het nodige te doen. Lijkt me een logische procedure?
En hoe moeten ze dat dan concreet doen, volgens u? Als een gek de tarmac oprennen om zichzelf en rijders in gevaar te brengen?
Als er een ongeval gebeurd melden de baanposten dit aan de toren (veiligheid) en vlaggen ze geel (of een andere vlag, dat hangt af van het reglement en de situatie), die geven al dan de toestemming om in actie te schieten en roepen als dat nodig is een safetycarprocedure in. Intussen zijn de marchalls al zo dicht mogelijk bij het ongeval om op een goedkeuring va hun collega's te wachten en zo het nodige te doen. Lijkt me een logische procedure?
jij bent er ook bij ofzo dat je dat allemaal weet?
jij bent er ook bij ofzo dat je dat allemaal weet?
Tempting om er mee te beginnen, maar ik amuseer mij nu ook als fotograaf. Mocht ik beide kunnen combineren zou ik dat doen, maar dat gaat niet. Een nonkel van mij is wel actief als marshall.
En hoe moeten ze dat dan concreet doen, volgens u? Als een gek de tarmac oprennen om zichzelf en rijders in gevaar te brengen?
De Ford GT van Leinders en co, verder duwen, net na een zo goed als blinde bocht is zeer veilig ja, dat klopt... En ik wil zéker niemand discrimineren maar een beetje in 'vorm' zijn mag wel... lees: overgewicht en geen klein beetje...dit alles ook voor de veiligheid van hun zelf en de piloten.
De Ford GT van Leinders en co, verder duwen, net na een zo goed als blinde bocht is zeer veilig ja, dat klopt... En ik wil zéker niemand discrimineren maar een beetje in 'vorm' zijn mag wel... lees: overgewicht en geen klein beetje...dit alles ook voor de veiligheid van hun zelf en de piloten.
Dus dan die Ford GT maar laten staan, net na die blinde bocht? Zolang die baanposten dan op het circuit zelf zijn, is er daar een gele vlag. Inhalen mag dus sowieso niet. Bovendien zal er wel aangegeven worden om aan de andere kant van de baan te rijden. Beter heel even die gevaarlijke situatie dan de hele race de kans op een crash omdat daar een wagen net langs de kant staat.
Een zeer leuke afsluiter van een goed gevuld raceseizoen voor mij en m'n kompanen. Jammer dat Kumpen & Hezemans nét te kort kwamen voor het FIA GT kampioenschap, net als Wauters & Van Hooydonck (BGTC) en Vanbellingen & Maes (BTCS). Dat waren mijn drie favorieten in hun respectievelijke klasses, maar geen van hen heeft de titel 2009 in de wacht kunnen slepen.
Ik heb in elk geval weer zeer erg genoten van al het rondrijdende geweld, vooral de 2010 GT-R GT1, de 4 Vette's en de Alpina B6 GT3's Heel knap van Huertgen & Walter dat ze toch hun eerste podium hebben kunnen pakken! Volgend seizoen: Alpina FTW!!
Idd, spijtige zaken allemaal. Volgend jaar beter!
Die GT-R deed het precies niet zo goed IMO, heb hem de rest van het seizoen wel niet gezien... blijf het op de eerste plaats een lelijk gedrocht vinden, al weet ik dat dat niet telt in races!
Maar die Alpina's man man man wat een overheerlijk geluid kwam daar uit!! Weet jij mss ongeveer wat voor motor en aanpassingen er inligt?
De GTR is dan ook samen met de Ford GT al in het 2010 format, waardoor ze wat trager zijn dan de overige GT1's Dit seizoen is meer een voorbereiding op volgend seizoen.
Die GT-R deed het precies niet zo goed IMO, heb hem de rest van het seizoen wel niet gezien... blijf het op de eerste plaats een lelijk gedrocht vinden, al weet ik dat dat niet telt in races!
Maar die Alpina's man man man wat een overheerlijk geluid kwam daar uit!! Weet jij mss ongeveer wat voor motor en aanpassingen er inligt?
What Lender said Feit is dat de GT-R de snelste 2010 wagen is die er momenteel rondrijdt. Daarenboven hebben VDS en Nissan Motorsports een heel jaar hebben om te trainen en vooral testen, wat imo een gigantische voorsprong is tov de andere teams die pas eind dit jaar kunnen beginnen testen. Ik voorspel goede dingen voor de GT-R vlgd seizoen om die reden
En ivm de Alpina's, buiten de immer geile Corvettesound (blijft mijn ultieme favoriet) heeft de Alpina de lekkerste sound ever!! Info en een hoop lekkere pics: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...-alpina-b6-gt3 . Alleen jammer dat ze niet echt betrouwbaar zijn. De piloten zijn dat dan weer wel, en mits minder technische problemen zouden ze zeker veel meer hebben betekend in het GT3 kampioenschap vlgs mij. Vandaar: next season
Comment