Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
    Ik hoop dat ze iets aan de reglementen doen want buiten de start en pitstop is er niets meer spannend aan de F1

Dat hebben ze al gedaan, vanaf volgend seizoen mag er niet meer getankt worden tijdens de GP. Wat dit precies zal geven zullen we wel zien. In ieder geval is het beter nu dan in de tijd van Schumacher, dat was pas saai.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Ietwat saaie race maar de laatste 5 ronden hebben veel goedgemaakt. Button heeft laten zien dat hij een waardige wereldkampioen is. Hopelijk zien we Kobayashi volgend jaar terug want hij laat weldegelijk wat zien zonder echt roekeloos te zijn.

Leuk ook dat BMW Service veranderd heeft naar Servus voor deze laatste GP. Ik ben benieuwd wat er nu met het team gaat gebeuren.
      Wetende dat d' Ambrosio, Kobayashi naar huis rijdt in de GP2, vind ik dat we dringend nood hebben aan een belg in de F1...

Kobayashi staat wel al mee op m'n favorietenlijstje...

Comment

Ik geloof zelfs dat Baguette gaat testen bij Campos, laat ons hopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Ik geloof zelfs dat Baguette gaat testen bij Campos, laat ons hopen...
          Bij Renault gaat hij ook testen dacht ik gehoord te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
            Bij Renault gaat hij ook testen dacht ik gehoord te hebben.
            Dat is een beloning omdat ie het Formula Renault 3.5 kampioenschap heeft gewonnen, meer niet.
            Test bij Campos is van groter belang. Als ie daar een goede indruk maakt kan hij misschien het 2de zitje versieren naast Senna.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
              Brawn en Redbull zullen niet sterk zijn volgend jaar maar zullen eerder voor de 5de plaats strijden .
              Kan je mij ook de cijfers voor de Lotto van woensdag sturen via PM?

Wetende dat d' Ambrosio, Kobayashi naar huis rijdt in de GP2, vind ik dat we dringend nood hebben aan een belg in de F1...

GP2 is niet zo'n gelijke strijd als ze u willen laten geloven. Iedereen heeft evenwaardig materiaal maar het budget van het team speelt weldegelijk een grote rol.

Comment

GP2 is niet zo'n gelijke strijd als ze u willen laten geloven. Iedereen heeft evenwaardig materiaal maar het budget van het team speelt weldegelijk een grote rol.
                Kobayashi en D'Ambrosio reden voor hetzelfde team..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

Ik had het dan ook meer over hoe zijn resultaten ten opzichte van de rest zich verhouden en niet zozeer ten opzichte van zijn teamgenoot.

Comment

Heeft er iemand beelden van het uitvallen van Hamilton?

Ik heb gans de race maar met een half oog gezien, wegens familiebezoek .. En dat stuk heb ik net gemist. De accommodatie is super in Abu Dhabi, maar het circuit vind ik maar plattekes.

edit: net gelezen dat het een technisch probleem was bij Hamilton, dus de beelden zullen waarschijnlijk niet direct de moeite zijn om naar te zoeken.
                    Last edited by ; 01/11/2009, 19:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand beelden van het uitvallen van Hamilton?

Ik heb gans de race maar met een half oog gezien, wegens familiebezoek .. En dat stuk heb ik net gemist. De accommodatie is super in Abu Dhabi, maar het circuit vind ik maar plattekes.

edit: net gelezen dat het een technisch probleem was bij Hamilton, dus de beelden zullen waarschijnlijk niet direct de moeite zijn om naar te zoeken.
                      dat stelde idd niets voor..
                      hamilton verremde zich een keer of 2, ging een paar meter te wijd en reed vervolgens op't gemakske de garage binnen.. niets spectaculairs aan :p

Comment

Het uitvallen van Hamilton was wel sneu voor hem maar niet zo speciaal. Ik zou wel eens willen uitvogelen wat er aan de hand was met Alguesari. Het gerucht doet de ronde dat hij zonder brandstof viel, maar hij zegt dat hij moest opgeven vanwege een haperende versnellingsbak... Dat terzijde kan hij niet rond het feit zwaar in de fout te zijn gegaan door te pitten bij Red Bull, op het ogenblik dat Vettel afkwam!

Ik denk wel dat ik hem heb zien sukkelen op't circuit nog voor hij binnenkwam. Wijst dat op brandstofbesparing of versnellingsbakproblemen, ik weet het niet hoor.

Zie hier:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Je kan Alguersuari niks kwalijk nemen eigenlijk. Als hij aan zijn team meldt dat er problemen zijn en hij rijdt dan de pits in waar enkel een lollipopman van Red Bull klaarstaat (die hem waarschijnlijk dan nog eens naar de pit begeleidt, dat is niet duidelijk op het filmpje maar volgens mij wel) dan zou ik in zijn plaats ook denken dat dat mijn crew is.

Comment

Je kan Alguersuari niks kwalijk nemen eigenlijk. Als hij aan zijn team meldt dat er problemen zijn en hij rijdt dan de pits in waar enkel een lollipopman van Red Bull klaarstaat (die hem waarschijnlijk dan nog eens naar de pit begeleidt, dat is niet duidelijk op het filmpje maar volgens mij wel) dan zou ik in zijn plaats ook denken dat dat mijn crew is.
                            En een ronde later is goed te horen dat zijn motor continu in toeren gaat terwijl hij maar goed 150 (ofzo) rijdt op het rechte stuk. Dat is op het moment dat hij wordt voorbijgestoken door de koplopers. Dus ik denk niet dat Alguersuari iets te verwijten is.

Comment

D'Ambrosio gaat niet in de F1 geraken, hoe hard je er ook op hoopt.

Kobayashi had 't geluk dat ie fabrieksrijder bij Toyota kon spelen om deze kans te kunnen grijpen. Jerôme heeft nergens 'n voet tussen de deur én haalt ook niet de resultaten om zich door de opening te wringen.

Trouwens Grosjean stond hoger geklasseerd in 't kampioenschap en die heeft 't ook niet echt geweldig gedaan. (granted, ie werd er gewoon koud in gesmeten, maar zelfs na 'n paar races overtuigt ie nog niet)

Comment

D'Ambrosio zie ik ook nooit in de F1 belanden. Denk eerder aan Baguette ( misschien volgend jaar al)en Laurens Vanthoor (in de verre toekomst)

Comment

Comment

Working...
                                  X