Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mark Nauta - Dunlop Drivers Cup final 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mark Nauta - Dunlop Drivers Cup final 2009

Denk dat dit de juiste sectie is voor dit topic!

Niet alleen in België is de Dunlop Drivers Cup een groot succes, ook in Nederland hebben we deze talentenjacht. En daarvan is aanstaande donderdag de finale. En ik doe mee!!!!

Zoals sommigen van jullie wellicht al wisten doe ik dit jaar mee aan de Dunlop Drivers Cup. Een talent-scout programma georganiseerd door Dunlop, Bovag en Fanzonely. Na de voorrondes is nu de finale in aantocht. Over 2 dagen, op 5 november zal deze plaatsvinden op Circuit Park Zandvoort.

Met dit topic wil ik wat aandacht vestigen op dit event en natuurlijk op mezelf als potentiele winnaar van de Drivers Cup. Zonder goede moed kom je er natuurlijk nooit. Dit topic is dus bedoeld om jullie de mogelijkheid te geven mij aan te moedigen. Voor degene die er daadwerkelijk bij willen zijn op 5 november, het begint om +-11 uur op Circuit Park Zandvoort

Wil je me aanmoedigen, dan kan dat op verschillende manieren. In dit topic, door te schreeuwen hoe graag je wilt dat ik win, via Hyves, waar je een krabbel achter kan laten op nautaracing.hyves.nl en natuurlijk via de website die hiervoor is aangemaakt www.nautaracing.nl Stuur dan een mailtje met je succeswensingen naar mark@nautaracing.nl

Om nog even duidelijk te maken wat de Dunlop Drivers Cup is en wat er gebeurt en gaat gebeuren, hieronder een perbericht, dat samen meer info ook terug te vinden is op de website!

Nautaracing.nl, mede mogelijk gemaakt door Dunlop, Bovag, Fanzonely, SoHosted, AutoGespot, Adamvannoort.nl, luukvankaathoven.nl
    en marknauta.nl

Dus ga nu naar nautaracing.hyves.nl of nautaracing.nl en support mij zodat IK de Dunlop Drivers Cup van 2009 win en kans maak op het behalen van mijn racelicentie en die testdag in de BRL Light!!!

Voor wat extra kijkplezier hier nog een leuk filmpje ter promotie .
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Iedereen alvast bedankt voor de reacties!!

"Ontzettend gaaf gedaan zeg joh!" zouden ze bij jullie zeggen Proficiat en veel succes man
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Veel succes!!

Ik heb me al paar keer ingeschreven, zonder resultaat

Comment

Heel vet is dit!!
        Alvast proficiat en ik hoop natuurlijk dat je mag winnen eh!!
        Is dit eigenlijk een kostenloos evenement?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
          Veel succes!!

Ik heb me al paar keer ingeschreven, zonder resultaat
          De dag ik mee mocht doen met de voorrondes.... heb ik me alsnog af moeten melden omdat mijn vrouw het nodig vond precies die dag onze zoon ter wereld te brengen

Vorig jaar dan opnieuw ingeschreven met bovenstaand relaas als extra motivatie maar het mocht niet zo zijn ..

Comment

Working...
          X