Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoForum F1 Prono 2009: DE RESULTATEN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoForum F1 Prono 2009: DE RESULTATEN

AutoForum F1 Prono 2009: De Resultaten

Het F1 seizoen is alweer enkele dagen afgelopen en dus is het de hoogste tijd om te kijken wie zich tot winnaar van de vierde editie van de AutoForum F1 Prono mag kronen.

Gedurende 17 Grote Prijzen werd er een hevige strijd gevoerd om de titel van "AutoForum F1 Prono Champion 2009". Er waren dit jaar 35 verschillende deelnemers, 11 mensen daarvan namen aan elke prono deel. De GP van Australië kon traditiegetrouw op de meeste belangstelling rekenen met 32 deelnemers. De GP van Abu Dhabi op het einde van het seizoen was het minst populair met "slechts" 17 deelnemers. Over het hele seizoen bekeken waren er gemiddeld telkens 24 à 25 deelnemers.

Er waren dit jaar 13 verschillende winnaars. Gillio, Lotuzzz, Petrol, lele, Stephane, mercedesman, newadrieke, Cash, Atlas en spg900 wisten elk 1 keer de overwinning binnen te halen. Jeroen_M5 en ekreteip toonden zich elk 2 keer de sterkste. En Jerry ging zelfs 3 keer met de zege aan de haal.

De hoogste score dit seizoen was voor ekreteiP, hij scoorde 79 punten voor de GP van Groot-Brittannië.

De WK eindstand prono werd met grote overmacht gewonnen door spg900, met 51 punten bleef hij Bram S (34 punten) en het trio mercedesman, lele, Atlas (33 punten) duidelijk voor.

Maar genoeg statistieken, tijd voor wat echt belangrijk is.

Winnaar van de "AutoForum F1 Prono 2009" is geworden: mercedesman

Het seizoen begon voor mercedesman met een 4de plaats in Australië. Na zes GP's wist hij dan spg900 van de troon te stoten. En die eerste plaats gaf hij niet meer af. Dankzij een goede wk eindstand prono houdt hij zelfs een comfortabele voorsprong van 21 punten over op zijn eerste achtervolger. En dat is spg900, hij begon sterk aan het seizoen wat hem de leiding opleverde gedurende de eerste 5 GP's, maar daarna moest hij zijn meerdere erkennen in mercedesman. En Jerry tot slot eindigt net als vorig jaar opnieuw op het podium. Deze keer staat hij wel een stapje lager en moet hij zich tevreden stellen met het brons. Proficiat aan mercedesman, spg900, Jerry en natuurlijk ook aan alle andere deelnemers.

Hieronder volgen nog de uitslag van de WK Eindstand prono en de volledige einduitslag en ook nog eens de link naar de Excel-file waar je alle gegevens kan terugvinden.

Bedankt allemaal voor het deelnemen, en hopelijk zijn jullie volgend jaar terug van de partij.

WK Eindstand

Eindstand AutoForum F1 Prono 2009

Excel-file

Eerst en vooral een dikke Proficiat aan Dieter voor wederom prachtig geleverd werk.

Proficiat aan Mercedesman en de rest.

Op naar volgend jaar.

Comment

Dankuwel Dieter

Volgend seizoen doe ik weer mee en vul ik van in't begin de prono voor de eindstand in.

Comment

8ste

Proficiat aan de winnaars!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk Berichten
          maar daarna moest hij zijn meerdere erkennen in mercedesman.
          Idd... proficiat!

Comment

Heel erg bedankt voor het initiatief Dieter.
            Volgend jaar ben ik er van in het begin bij!

Comment

Eingelijk nog content met de 14de plaats, echt een teleurstellend seizoen.

Comment

Dieter wederom proficiat met het vele en goede werk!
                Zelf ben ik ook tevreden, heb alleen met de GP van Japan een podiumplaats verloren (gegokt op nat weer). Maar ben tevreden met de 5e plaats, een pak beter als vorig jaar.
                Mercedesman en de rest proficiat!
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Whoehoew
                  Een dikke proficiat aan iedereen om het mij dikwijls lastig te maken, en bedankt Dieter voor het vele werk!

Comment

Proficiat mercedesman! Knap gespeeld!

Ook m'n felicitaties aan sp900 voor het zilver, knappe wk-eindstand ook .

Enorm veel dank aan Dieter voor het vele werk om deze f1 prono's te organiseren!

Tot volgend seizoen allemaal.

Comment

Proficiat aan winnaars!
                      Thx ...DIETER... voor het werk! -> ps: check uw mail. 18/12?

Damn, ik ging voor top 10 plaats dit jaar
                      Mijn tactiek van vaste namen en plaatsen heeft niet gewerkt.
                      Grotendeels omdat veel namen weggevallen waren en ik dit niet altijd direct door had:
                      Massa, Glock,.. kregen ondanks hun blessures mijn vertrouwen

Comment

Dieter merci voor het werk

En aan de top 3 : proficiat en aan de rest tot volgend jaar

Comment

Working...
                        X