Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher keert terug naar Formule 1 bij Mercedes GP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schumacher keert terug naar Formule 1 bij Mercedes GP

Schumacher kon het niet laten. Rusten is nu eenmaal geen werkwoord voor de 41 jarige Duitser. Hij keert volgend seizoen terug in de Formule 1. Volgens de duitse krant Bild.de zou hij volgende week zijn contract tekenen bij het voormalige Brawn GP, nu Mercedes GP. Er zijn verschillende geruchten dat Mercedes GP zeven miljoen euro over zou gehad hebben om Schumacher opnieuw op het circuit te krijgen. Schumacher werd zeven maal wereldkampioen en verliet het decor in 2006. Tot nu ...

via http://www.autofans.be/content/schum...ij-mercedes-gp

YES !

Comment

gezien dit geen officieel nieuws is, mocht dit wel in de 'nieuws' topic..

Comment

Dit is inderdaad nog voorbarig. Op de nieuwssites staat dit bericht dan ook tussen aanhalingstekens. Het zou echter wel kunnen dat er vandaag of morgen een officiële verklaring komt van Schumacher of Mercedes. Het zou in elk geval sensationeel nieuws zijn en goed voor de F1.

Comment

wat webmasters toch al allemaal doen om hun site wat bekendheid te geven eh..

Comment

eerst zien dan geloven..

Comment

Weer 'n ticketverkoop die 'geboost' moet worden?

Comment

Het zou toch jammer zijn dat ze niet voor een jong talent kiezen en wel voor een of ander oude zak die dan per toeval de beste F1 piloot ooit blijkt te zijn...

Comment

Ik vind het een beetje raar dat hij bij Mercedes gaat rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Ik vind het een beetje raar dat iemand dat raar vindt

Zijn allereerste F1 grand prix was bij Jordan... maar enkel dankzij sponsoring (enkele honderdduizenden euro's) van Mercedes...
                    Hij heeft ook enkele jaren in de Groep C gereden voor Sauber-Mercedes

Bij Ferrari heeft hij niets meer te bewijzen..

Bovendien werkt hij graag samen met Brawn.

Als hij dan terug komt dan juist bij Mercedes. Elk ander team zou onlogisch zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                      Ik vind het een beetje raar dat iemand dat raar vindt

Zijn allereerste F1 grand prix was bij Jordan... maar enkel dankzij sponsoring (enkele honderdduizenden euro's) van Mercedes...
                      Hij heeft ook enkele jaren in de Groep C gereden voor Sauber-Mercedes

Bij Ferrari heeft hij niets meer te bewijzen..

Bovendien werkt hij graag samen met Brawn.

Als hij dan terug komt dan juist bij Mercedes. Elk ander team zou onlogisch zijn.
                      Je hebt zeker een punt. Maar je kan niet ontkennen dat Schumi een echt Ferrari-icoon was geworden. Hij heeft veel te danken aan Ferrari (uiteraard door Todt en Brawn) en paste ook perfect in het team. Ik dacht dat hij daar 'voor de rest van zijn leven' ging blijven.

Comment

Ja man, iemand als Schumacher zou zeker voor BMW kiezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Ja man, iemand als Schumacher zou zeker voor BMW kiezen.
                          Ja inderdaad! Zeker omdat ze volgend jaar nog F1 rijden!

Comment

Maar je kan niet ontkennen dat Schumi een echt Ferrari-icoon was geworden.
                            Dat zal ik ook zeker niet ontkennen, en het zal ook wennen zijn om hem in een zilveren outfit te zien...

Maar bij Ferrari heeft hij in mijn ogen enkel nog iets te verliezen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                              Dat zal ik ook zeker niet ontkennen, en het zal ook wennen zijn om hem in een zilveren outfit te zien...

Maar bij Ferrari heeft hij in mijn ogen enkel nog iets te verliezen..
                              Inderdaad kan goed zijn.

Anyway, ik ben zwaar benieuwd!!

Comment

Is hij indertijd niet weggeplukt door Benetton bij Mercedes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                  Het zou toch jammer zijn dat ze niet voor een jong talent kiezen en wel voor een of ander oude zak die dan per toeval de beste F1 piloot ooit blijkt te zijn...
                                  Vettel heeft nog een contract van 1 jaar

Comment

Ja inderdaad! Zeker omdat ze volgend jaar nog F1 rijden!
                                    Amaiii bedankt, dat wist ik echt niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Is hij indertijd niet weggeplukt door Benetton bij Mercedes?
                                      Nee.. hij is/heeft gedebuteerd bij Jordan op Spa en dat was middels een contract voor 1 race. Alleen was Jordan net te laat met het aanbieden van een contract voor de rest van het seizoen... Benetton was Eddie Jordan te snel af.. de rest is geschiedenis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Amaiii bedankt, dat wist ik echt niet.
                                        Geen dank. Je kan niet alles weten hé!

Comment

Working...
                                        X