Oorspronkelijk geplaatst door msxx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher keert terug naar Formule 1 bij Mercedes GP
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Das_Auto Bekijk BerichtenIk vind het op zich ook nog wel een leuk idee om Schumi terug te zien. Alleen spijtig dat dit ten koste gaat van jong talent. (Baguette, Petrov enz....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHet gaat ten koste van Nick Heidfeld... Mercedes zal niet kiezen voor jong talent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Das_Auto Bekijk BerichtenJa, bij Mercedes zelf niet. Maar als Schumi naar Mercedes gaat, zijn Sauber en Renault nog de enige opties voor Heidfeld. Dan valt misschien Kobayashi bij Renault uit de boot, of misschien Baguette of Petrov bij Sauber. Zo bedoelde ik het dus.Baguette waarschijnlijk daar 2de rijder of reserve rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenKobayashi ligt al vast bij Sauber voor volgend seizoenBaguette waarschijnlijk daar 2de rijder of reserve rijder.
Maar ik blijf erbij dat Schumacher alleen maar te verliezen heeft.
Zijn statistieken zullen er niet minder indrukwekkend door worden maar het zou zonde zijn als hij nu "een Manselleke" gaat doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Das_Auto Bekijk BerichtenAh, dat had ik nog niet gelezen
Maar ik blijf erbij dat Schumacher alleen maar te verliezen heeft.
Zijn statistieken zullen er niet minder indrukwekkend door worden maar het zou zonde zijn als hij nu "een Manselleke" gaat doen.
Al zal je waarschijnlijk wel doelen op zijn laatste twee races voor McLaren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Das_Auto Bekijk BerichtenMaar ik blijf erbij dat Schumacher alleen maar te verliezen heeft.
Schumacher wil zo mogelijk nog wat wedstrijden en misschien zelfs titels winnen.
Als hij dat niet doet heeft hij zich toch maar weer goed geamuseerd?
Wat hij al bereikt heeft kan hij niet meer verliezen he ;-)
Comment
-
ik bestel nie voor ik hem zie rijden ffs.... na de 575 euro van vorig jaar kan ik er nog altijd niet mee lachenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenJe hebt zeker een punt. Maar je kan niet ontkennen dat Schumi een echt Ferrari-icoon was geworden. Hij heeft veel te danken aan Ferrari (uiteraard door Todt en Brawn) en paste ook perfect in het team. Ik dacht dat hij daar 'voor de rest van zijn leven' ging blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenFerrari heeft evenveel zoniet meer aan Schumacher te danken dan omgekeerd.
Als de geruchten waar zijn dat de FIA destijds de regels aanpaste in functie van Ferrari dan heeft Schumacher meer te danken aan Ferrari dan omgekeerd. Hij was gewoon op het juiste moment op de juiste plaats zou je dan kunnen zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik bestel nie voor ik hem zie rijden ffs.... na de 575 euro van vorig jaar kan ik er nog altijd niet mee lachen
Nu ja, je hebt de stunt van Force India en Fisico live meegemaakt. Da's toch ook wat geld waard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenAls de geruchten waar zijn dat de FIA destijds de regels aanpaste in functie van Ferrari dan heeft Schumacher meer te danken aan Ferrari dan omgekeerd. Hij was gewoon op het juiste moment op de juiste plaats zou je dan kunnen zeggen.
Comment
-
Officieel: Schumacher keert terug in Formule 1
23 december 2009
Het is officieel: zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher keert na een afwezigheid van drie jaar terug in de Formule 1. De 40-jarige Duitser is vandaag (woensdag) gepresenteerd als rijder van Mercedes Grand Prix, het team dat dit jaar kampioen werd bij zowel de coureurs als de constructeurs.
Schumacher wilde aanvankelijk afgelopen seizoen al zijn comeback maken in de hoogste autosportklasse, als vervanger van Felipe Massa bij Ferrari. Toen had hij echter nog te veel last van zijn nek, als gevolg van een val van de motor aan het begin van het jaar. Daarmee leek een terugkeer van de Duitser van de baan, maar vorige maand waren er ineens geruchten dat Schumacher met Mercedes in gesprek zou zijn over een rentree. Die geruchten werden door het team aanvankelijk nog afgedaan als pure verzinsels, maar blijken nu dus wel degelijk waar te zijn.
Bron: gpupdate
Comment
Comment