Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher keert terug naar Formule 1 bij Mercedes GP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Staat hem veel beter dan het Ferrari logo en kleuren, vind ik
    Inderdaad. Met zijn typisch grijze Duitse kop

Comment

Ik denk dat Schumacher zelf nog steeds de klasse heeft, maar ik wil nog wel eens zien of Brawn opnieuw een kampioenschapswinnaar kan bouwen. Ik hoop het vooral voor Nico Rosberg. Hij zal naar mijn mening toch de beste teamgenoot worden die Schumacher ooit gehad heeft.

Comment

Wadoetem wadoetem ... 'k Ben curieus.

Al heb ik de indruk dat ze bij Ferrari een beetje van hem af wouden zijn. Een echte rol had hij niet, buiten 'adviseur'. Bovendien gingen meermaals de geruchten dat Domenicali het verre van eens was met Schumacher en er spanningen heersten tussen die twee. Raikkonen-Schumacher was het ook niet de beste relatie, en met Alonso had dat nog minder het geval geweest. De enige die de aanwezigheid van Schumi kon waarderen, was Massa. En na Hongarije was die er niet meer ...

Zelf kon Schumacher zich denk ik ook niet echt vinden in zijn rol. Toch ooit ambities gehad voor de functie van teambaas, denk ik.

Comment

Daarnet een interview gezien met the king himself, hij zei dat hij gaat voor P1 in elke race en dat hij een 8ste wereldtitel wil dit jaar...
          gemotiveerde mensen zijn zo cool! hopelijk krijgt hij niet (te zwaar) het deksel op de neus
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            Daarnet een interview gezien met the king himself, hij zei dat hij gaat voor P1 in elke race en dat hij een 8ste wereldtitel wil dit jaar...
            gemotiveerde mensen zijn zo cool! hopelijk krijgt hij niet (te zwaar) het deksel op de neus
            Wist niet dat Elvis F1 gaat rijden en uberhaupt nog leeft?

Comment

't zal z'n janette imitator geweest zijn met z'n roze saab cabrio
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Als de geruchten waar zijn dat de FIA destijds de regels aanpaste in functie van Ferrari dan heeft Schumacher meer te danken aan Ferrari dan omgekeerd. Hij was gewoon op het juiste moment op de juiste plaats zou je dan kunnen zeggen.
                Hij won zoveel.. dat de kampioenschappen te rap beslist waren, daarom dat de nummer 2 in t vervolg 8 punten kreeg..

Kortom, niet alle beslissingen vielen zijn kant op

14 maart, ik kan niet wachten. Ben eens benieuwd. Alonso <> Massa, Button <> Hamilton, Rosberg <> Schumi, Vettel als winnaar? Of gaat hij ook last krijgen met zijn teamgenoot?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Wie zijn wij?
                  Al wie geen fan is van MS.
                  Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                    Hij heeft idd. nooit naast een gelijke rijder gezeten, maar de oorzaak daarvan is eigenlijk vrij simpel.

Denk je dat Alonso, die moeite heeft om op te vallen tussen Raikkonen en Hamilton, eventjes Schumi op zijn plaats gaat zetten ? Wat een grap ...

Als Schumi 1 ding bewezen heeft, dan is het dat hij een team naar de hoogte brengt, dus niet zoals andere rijders, die een topteam nodig hebben om vooraan te rijden, en anders in het midden van de grid rondrijden, zoals bijna alle wereldkampioenen van de laatste jaren ... uitgezonderd Schumi zelf, die haalt podia met een mindere wagen, net zoals Senna vroeger deed.

Ik wil het wel zien zene, ik zou niet eens weten wie in de buurt van Schumi komt
                    Als een auto is afgesteld op de eerste rijder en de tweede rijder heeft een hele andere stijl van rijden is het wel simpel.
                    Jij gaat mij niet vertellen dat hij in elke race mee deed voor de overwinning.
                    Heeft wel een paar keer een rechtstreekse concurent van de baan gereden maar ja dat vergeten de fans zeer snel.(zelf toegegeven!)
                    Nog maar eens de gp van Oostenrijk oprakellen wat een klucht !
                    Nissan QQ driver.

Comment

Ik vind het vooral een spijtige zaak voor Nico Rosberg die wellicht de 2de viool zal moeten spelen.

Comment

Oeps, hij heeft te goed geluisterd naar de tekst van Deutschland van Die Prinzen:

Nur eine Kleinigkeit ist hier verkehrt
                        Und zwar, dass Schumacher keinen Mercedes fährt
                        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                          Als een auto is afgesteld op de eerste rijder en de tweede rijder heeft een hele andere stijl van rijden is het wel simpel.
                          Jij gaat mij niet vertellen dat hij in elke race mee deed voor de overwinning.
                          Heeft wel een paar keer een rechtstreekse concurent van de baan gereden maar ja dat vergeten de fans zeer snel.(zelf toegegeven!)
                          Nog maar eens de gp van Oostenrijk oprakellen wat een klucht !
                          Basis van de wagen is sowieso hetzelfde. De afstelling is inderdaad persoonlijk voor elke rijder en daar komt 'n stuk talent mee boven drijven.

Wie heeft Schumacher naast zich gehad?

Verstappen: nooit ergens potten gebroken. (zelfs nu nog altijd niet)
                          Irvine: same
                          Barrichello: had dit jaar 'n super wagen en heeft daar te weinig gebruik van gemaakt.
                          Massa: is onder de vleugels van Schumi 'n stuk kunnen groeien, maar was op dat moment nog niet rijp genoeg voor die positie

De sterkte van Schumi was en is dat ie een wagen door en door begrijpt. Senna had dat nog zwaarder: die stelde steeds superveel vragen (waardoor Prost op 'n gegeven moment tijdens 'n briefing eens gewoon is buiten gestapt omdat ie 't vervelend begon te vinden) om alles tot in de kleinste details te begrijpen.

Comment

ik ga mij niet mengen in het pro of contra shumi debat. De fans zullen positieve dingen benadrukken en zoeken de tegenstanders zullen negatieve dingen zoeken en benadrukken zo zit de wereld nu eenmaal in mekaar.

ik ben gewoon heel benieuwd wat volgend seizoen gaat geven. Ik hoop dat alle wagens een beetje competitief gaan zijn en dan kan het nog leuk worden met Hamilton,Alosnso,Shumi en de andere hoodrolspelerers allemaal in een competitieve wagen. Eindelijk misschien nogeens de mooite om te kijken, wie weet . O ja Vettel bijna vergeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Barrichello: had dit jaar 'n super wagen en heeft daar te weinig gebruik van gemaakt.
                              Massa: is onder de vleugels van Schumi 'n stuk kunnen groeien, maar was op dat moment nog niet rijp genoeg voor die positie
                              Voor het gemak wordt altijd vergeten dat hij Nelson Piquet ook naast zich gehad heeft. Hij is zijn eerste jaren gestart naast een wereldkampioen .. en hij is bepaald niet in de schaduw gezet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                Voor het gemak wordt altijd vergeten dat hij Nelson Piquet ook naast zich gehad heeft. Hij is zijn eerste jaren gestart naast een wereldkampioen .. en hij is bepaald niet in de schaduw gezet
                                Hoeveel jaren denk je?
                                Last edited by jurbe; 24/12/2009, 11:44.
                                Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Basis van de wagen is sowieso hetzelfde. De afstelling is inderdaad persoonlijk voor elke rijder en daar komt 'n stuk talent mee boven drijven.

Het eerste , zou kunnen maar er is een verband .
                                  Hij had dat in zijn cotract staan, zodus in eigen huis nooit tegenstand gehad .
                                  Ik hoop voor Nico Rosberg dat hij zo veel en zelfs meer talent heeft dan zijn vader ,
                                  dan kunnen we vuurwerk verwachten.
                                  Last edited by jurbe; 26/12/2009, 00:08.
                                  Nissan QQ driver.

Comment

ik volg de F1 niet echt en zit met de volgende vraag: is Mc Laren nog altijd verbonden aan Mercedes of is dit, met Mercedes GP, voorbij?

Comment

Mclaren blijft rijden met de motoren tot 2015, de aandelen van Mercedes worden wel teruggekocht door Mclaren.

Comment

What the fuck is dit toch weer voor zever ? Die discussies zijn 15 jaar lang gevoerd. Er zijn pro's en contra's, maar niemand kan ontkennen dat zijn comeback wel een enorme kers op de taart, die het seizoen 2010 zal zijn, is.

Comment

Als niet-Schumacher fan:
                                          Ik begrijp het niet. Waarom komt ie terug. In weze heeft ie slechts te verliezen. Beter als tijdens zijn "hoog-dagen" kan ie niet worden.

Als F1-fan:
                                          Jeuj, de referentie voor de huidige formule 1 -piloten staat terug op de grid!

Comment

Working...
                                          X