Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher keert terug naar Formule 1 bij Mercedes GP
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMassa-Alonso
Button-Hamilton
Schumi-Rosberg
Da kan toch nie anders of serieus vonken geven ALS alle teams er in slagen een deftige auto in elkaar te schroeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenStaat hem veel beter dan het Ferrari logo en kleuren, vind ik
Comment
-
Hill: "Schumacher zal het niet gemakkelijk krijgen"
Voormalig Formule 1-coureur Damon Hill voorspelt dat Michael Schumacher het volgend jaar niet gemakkelijk zal krijgen, wanneer hij na een afwezigheid van drie jaar weer terugkeert in de hoogste klasse van de autosport. De voormalig aartsrivaal van de bijna 41-jarige Duitser denkt dat het vooral fysiek erg zwaar zal worden.
"Op een bepaald moment in het seizoen zal hij het erg zwaar krijgen. Dan zal hij zich weer herinneren waarom hij ook alweer stopte met racen. We zullen het wel zien. Een seizoen duurt lang, dus hij zal enorm op de proef worden gesteld", vertelde Hill, die in de jaren negentig stevige gevechten met Schumacher voerde, tegen BBC Radio. Hill denkt ook dat de FIA, waarvan voormalig Ferrari-teambaas Jean Todt tegenwoordig de president is, zal moeten uitkijken dat zij Schumacher niet voortrekt. "Ik denk dat veel mensen hier op zullen gaan letten, omdat Michael altijd een beetje werd voorgetrokken door de FIA. De FIA moet ervoor zorgen dat hier komend seizoen geen enkele sprake van kan zijn."
Berucht is de botsing tussen Schumacher en Hill tijdens de laatste race van 1994 in Adelaide. Beide rijders vielen uit, waardoor Schumacher kampioen werd.
Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/
Comment
-
Hmm, Schumacher die het fysiek zwaar zou krijgen? Ik weet dat zo nog niet. Ik denk eerder dat het gemis aan wedstrijdritme hem wat parten zal spelen in het begin. Alhoewel, heeft Schumacher vorig seizoen nog geracet in andere autoklassen?
Ik ben er wel vrij zeker van dat Schumacher zich enorm goed zal voorbereiden, misschien nog wel harder als vroeger.
Net zoals Armstrong een beetje...
Comment
-
Als iets in je bloed zit zoals bij Schumacher (Nee Stancke, ik heb het niet over steroïden maar meer in de zin van talent en instinct) dan heb je dat wedstrijdritme, zeker in het geval van Schumacher, snel weer terug te pakken. Voor de rest van het veld gaat het immers ook weer meer dan 4 maanden geleden zijn dat ze een wedstrijd gereden gaan hebben dus dat geldt voor iedereen die er vorig seizoen ook bij was en dus zeker ook voor de nieuwelingen.
Comment
-
Miljaar 2010 zal een top jaar worden voor de F1 : Schumi terug , delicate piloten combinaties , veel meer wagens en teams ... kan amper wachten tot ze er aan beginnen hopelijk met veel gevechten in en waarschijnlijk naast de wagens ook
Zijn ze in Francorchamps al terug op de grond van dat gat dat ze daar in de lucht gesprongen hebben ! Uitverkocht in 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenMiljaar 2010 zal een top jaar worden voor de F1 : Schumi terug , delicate piloten combinaties , veel meer wagens en teams ... kan amper wachten tot ze er aan beginnen hopelijk met veel gevechten in en waarschijnlijk naast de wagens ook
Zijn ze in Francorchamps al terug op de grond van dat gat dat ze daar in de lucht gesprongen hebben ! Uitverkocht in 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZijn die nu al uitverkocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtennatuurlijk niet maar het zit er wel dik in nu MS voor MB gaat rijden, den duits wel weer een invasie plannen !
Als het begin van het seizoen wat interessant is ga ik ook nog eens naar franco gaan denk ik. Maar eerst afwachten of het niet wat saai is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzSchumacher zal zijn test km goed moeten gebruiken
Alleen had hij beter voor 1jaar getekent denk ik over 3jaar is hij 44
Ik denk het ook, en als het eerste jaar dik tegenslaat heeft 'em misschien geen goesting meer in seizoen 2 & 3.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat contract is toch maar 1 jaar als GP-rijder?
Daarna evt andere functies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenKlopt, maar stel dat Schumacher in 2010 voor de titel kan vechten en wat races gaat winnen, denk je dan dat hij zelf en MB hem geen 2de jaar in de auto willen?
Als ze kunnen kiezen tussen 2 jaar Rosberg - Vettel of Rosberg - Schumacher kiezen ze voor Vettel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is afhankelijk van hoe Rosberg presteert en of ze Vettel nu kunnen losweken bij Red Bull.
Als ze kunnen kiezen tussen 2 jaar Rosberg - Vettel of Rosberg - Schumacher kiezen ze voor Vettel
7 miljoen voor Schumacher is een koopje.
Comment
Comment