Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher keert terug naar Formule 1 bij Mercedes GP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spijtig dat de meest onsportieve rijder ooit weer terugkeert. Ook spijtig dat zo'n getalenteerde rijder niet proper kan rijden.

De eerste keer dat ik hem ooit bezig zag, reed hij als gastrijder Cecotto wat mij betreft met opzet van de weg (in een Mercedes) zodat er geen Venezolaan in de BMW M3 de DTM zou winnen. Ik ben toen ook uit degout gelijk gestopt met de DTM te volgen. Als Cecotto fan ben ik dat nooit vergeten, later in de F1 heeft hij zijn onsportiviteit nog meermaals bevestigd ook op cruciale momenten in kampioenschappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
      Spijtig dat de meest onsportieve rijder ooit weer terugkeert. Ook spijtig dat zo'n getalenteerde rijder niet proper kan rijden.

De eerste keer dat ik hem ooit bezig zag, reed hij als gastrijder Cecotto wat mij betreft met opzet van de weg (in een Mercedes) zodat er geen Venezolaan in de BMW M3 de DTM zou winnen. Ik ben toen ook uit degout gelijk gestopt met de DTM te volgen. Als Cecotto fan ben ik dat nooit vergeten, later in de F1 heeft hij zijn onsportiviteit nog meermaals bevestigd ook op cruciale momenten in kampioenschappen.

http://www.johnnycecotto.com/jcseniorcareernl.htm

Inderdaad, Rambler, zoals hij ook ooit probeerde om Jacques Villeneuve eraf te rijden zodat die geen kampioen zou worden...
      Ben ik ook nooit vergeten.

Comment

• Blijkbaar zou broertje Ralf er ook over nadenken om terug te keren naar de F1. Die kerel kunnen ze daar wel missen als kiespijn denk ik.

Comment

• Comment

Spijtig dat de meest onsportieve rijder ooit weer terugkeert. Ook spijtig dat zo'n getalenteerde rijder niet proper kan rijden.

http://www.johnnycecotto.com/jcseniorcareernl.htm
            SSSSSSSSSSSSSSSt dat mag je niet zeggen.
            MAAR het is wel WAAR!!!
            Last edited by jurbe; 28/12/2009, 20:12.
            Nissan QQ driver.

Comment

• Tja, er zijn in het verleden nog grote autocoureurs geweest die dat deden zoals Senna en Prost en daar ging het ook om de wereldtitel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                Tja, er zijn in het verleden nog grote autocoureurs geweest die dat deden zoals Senna en Prost en daar ging het ook om de wereldtitel...
                Senna en prost hebben ook fouten gemaakt. Beiden op suzuka in 2 opeenvolgende jaren. Even "erg" als de fouten die Schumacher gemaakt heeft.

Comment

• Inderdaad, dat bedoel ik.

Ik plaatste dat omdat er enkele deden alsof Schumacher de enigste onsportieve rijder was en dat klopt niet.

Schumacher heeft trouwens via het GDPA veel gedaan voor de veiligheid te verbeteren.

Comment

• Schumacher in de GP2 als voorbereiding op het echte werk!

Comment

• Damn, in zijn gezicht ziet hij er op die foto wel erg verouderd uit tov. 3 jaar geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Damn, in zijn gezicht ziet hij er op die foto wel erg verouderd uit tov. 3 jaar geleden
                        Haha ik dacht direct hetzelfde! Het is echter wel normaal, eens benieuwd of zijn skills ook ouder zijn geworden...

Geef hem een witte helm en je hebt The Stig

Comment

• Hij is toch de Stig

Comment

• Er klopt toch iets niet met z'n mond

Comment

• Hij kijkt wat zuur omdat hij "maar" 7 miljoen per jaar krijgt.

Comment

• Raar, dat Mercedes-sterretje op z'n rode helm.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Raar, dat Mercedes-sterretje op z'n rode helm.
                                  Toen hij jong was reed hij Ferrari, nu hij een bompa is geworden Mercedes.

Comment

Toen hij jong was reed hij Ferrari, nu hij een bompa is geworden Mercedes.
                                    Toen hij jong was reed hij Mercedes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                      Toen hij jong was reed hij Mercedes
                                      Ja weet ik, daar reed hij namelijk in de DTM Cecotto mee van de baan.

Comment

Ja weet ik, daar reed hij namelijk in de DTM Cecotto mee van de baan.
                                        Need a tissue with that?

Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                          Need a tissue with that?

Ja heb dit trauma na 20 jaar nog steeds niet verwerkt

Comment

Working...
                                          X