Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De auto's vertrekken met 1.5u vertraging, zal wel ergens rond deze tijd zijn denk ik...
Ahzo!
Ondertussen zijn ze inderdaad allemaal vertrokken en inmiddels zelfs aangekomen (korte etappe vandaag blijkbaar). Gordon heeft voorlopig de snelste tijd met 1 sec voorsprong op Peterhansel met daarachter de ganse VW-armada.
Al enkele dagen niet meer kunnen kijken.
Probeer telkens de late samenvatting op rtbf 2 te bekijken maar da begint
telkens op een ander uur. Al 3 dagen gemist
Per toeval gisteren dan op Exqi sport beland en daar zenden ze blijkbaar de Eco Africa
Tour uit. Zag er ook nog wel plezant uit.
Zo klote van die pech van Peterhansel eergisteren :s. Al je ziet hoe hij al 2 dagen iedereen naar huis aan het rijden is ...
Inderdaad! Bijzonder jammer. Anders had hij zeker kunnen winnen. Sainz vertelde na zijn 1e ritwinst dat hij niet wist hoe hij harder kon gaan om Peterhansel te kunnen volgen.
Nuja, dat BMW het moeilijk zou hebben, wisten we op voorhand. Ik zou graag eens het verschil in budget kennen tussen X-Raid en VW...
Vermits ik terug op kot zit en daar geen tv staat, weet iemand nog een goede site voor Dakar afleveringen te streamen? Jammer dat het op RTL-GP niet meer gaat....
Comment