Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat is dat trouwens weer met dat trackingsysteem vandaag? Er wordt niks weergegeven? Alleen maar de start van zowel de auto's, moto's en trucks.

Etappe van vandaag is trouwens ingekort.

Comment

De auto's vertrekken met 1.5u vertraging, zal wel ergens rond deze tijd zijn denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam-051- Bekijk Berichten
        De auto's vertrekken met 1.5u vertraging, zal wel ergens rond deze tijd zijn denk ik...
        Ahzo!

Ondertussen zijn ze inderdaad allemaal vertrokken en inmiddels zelfs aangekomen (korte etappe vandaag blijkbaar). Gordon heeft voorlopig de snelste tijd met 1 sec voorsprong op Peterhansel met daarachter de ganse VW-armada.

Comment

Ik zie nu voor het eerst beelden: die "Monster"-Hummer die vandaag de etappe won (en dan nog een 2wd)
          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Die "auto" van Roma zag er ook niet meer gezond uit. Wat een baal dakar voor hem!.
            Overdrive Nissan doet het wel goed

Comment

Jammer dat de BMW-armade zo snel uitgedund is! Ik had graag een grote clash BMW vs VW gehad!

Comment

Peterhansel is er nog. En die is altijd gevaarlijk, zelfs als ie geen Mitsubitshi heeft...

Comment

Kijkt iemand naar de Dakar Special op France 2 rond 00u30? Ik vind het alleszins de moeite. Uitgebreide verslagen en ook veel belang voor de amateurs.

Daarenboven is Luc Alphand co-presentator van het programma. Dat maakt het nog meer de moeite om te kijken!

Comment

KUT! Peterhansel verliest 50 min na technisch probleem...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Idd is kut!

Comment

Zie het ook juist, kak !!!

Comment

Kijkt iemand naar de Dakar Special op France 2 rond 00u30? Ik vind het alleszins de moeite. Uitgebreide verslagen en ook veel belang voor de amateurs.

Daarenboven is Luc Alphand co-presentator van het programma. Dat maakt het nog meer de moeite om te kijken!
                          Is dat elke dag? In de P-magazine beginnen op Fr2 om 0u20 altijd de "nachtprogramma's". Geen wonder dat ik dat niet terugvond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                            Is dat elke dag? In de P-magazine beginnen op Fr2 om 0u20 altijd de "nachtprogramma's". Geen wonder dat ik dat niet terugvond
                            Jip, das dagelijks!

Comment

VW aan de macht! Go Sainz! Ik geloof zelfs dat Peterhansel het einde van de Dakar niet gaat zien. De BMW's zijn imo nog veel te onbetrouwbaar.

Comment

Laat ze maar doen, VW heeft terug een sterke inzet met hun Touaregs.

Comment

Spijtig ongeval van Luca Manca gisteren. Zeer getalenteerde, Italiaanse motard... en nog maar zijn eerste deelname! Jammer dat het zo moet aflopen!

Comment

Al enkele dagen niet meer kunnen kijken.
                                    Probeer telkens de late samenvatting op rtbf 2 te bekijken maar da begint
                                    telkens op een ander uur. Al 3 dagen gemist

Per toeval gisteren dan op Exqi sport beland en daar zenden ze blijkbaar de Eco Africa
                                    Tour uit. Zag er ook nog wel plezant uit.

Comment

Zo klote van die pech van Peterhansel eergisteren :s. Al je ziet hoe hij al 2 dagen iedereen naar huis aan het rijden is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                        Zo klote van die pech van Peterhansel eergisteren :s. Al je ziet hoe hij al 2 dagen iedereen naar huis aan het rijden is ...
                                        Inderdaad! Bijzonder jammer. Anders had hij zeker kunnen winnen. Sainz vertelde na zijn 1e ritwinst dat hij niet wist hoe hij harder kon gaan om Peterhansel te kunnen volgen.

Nuja, dat BMW het moeilijk zou hebben, wisten we op voorhand. Ik zou graag eens het verschil in budget kennen tussen X-Raid en VW...

Comment

Vermits ik terug op kot zit en daar geen tv staat, weet iemand nog een goede site voor Dakar afleveringen te streamen? Jammer dat het op RTL-GP niet meer gaat....

Comment

Working...
                                          X