Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lap... 't begint al goed.

Ik hield mijn hart al vast bij het zien van de beelden gisteren. Zó veel volk langs het parcours, er moesten gewoon ongelukken van komen. Jammer genoeg is het dus al een feit.

Comment

Site werkt niet meer van RTL?

Comment

De slachtoffers stonden blijkbaar in een verboden zone en de politie had hen al een aantal keer proberen verwijderen. Tja, dan zoek je het zelf...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
          De slachtoffers stonden blijkbaar in een verboden zone en de politie had hen al een aantal keer proberen verwijderen. Tja, dan zoek je het zelf...
          Das waar. je moet daar niet gaan staan, das vragen om problemen.
          Erg om het zo te zeggen maar je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook de deelnemers

Comment

Ik heb het ook gehoord. Echt een stom en triest voorval. Jammer dat er altijd van die mensen zijn die dergelijke onnodige risico's willen nemen. Ze brengen niet alleen zichzelf in gevaar, ook de reputatie van autosport (en vooral rally(raid)) maakt geen goede beurt door dergelijke incidenten...

Comment

+ zadelen ze de piloten wrsch met een geweldig schuldgevoel op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Ik heb het ook gehoord. Echt een stom en triest voorval. Jammer dat er altijd van die mensen zijn die dergelijke onnodige risico's willen nemen. Ze brengen niet alleen zichzelf in gevaar, ook de reputatie van autosport (en vooral rally(raid)) maakt geen goede beurt door dergelijke incidenten...
                Idd, behalve met dit soort spijtige incidenten komt de Dakar zelfs niet eens meer in het nieuws.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                  Idd, behalve met dit soort spijtige incidenten komt de Dakar zelfs niet eens meer in het nieuws.
                  sad but true...

Comment

Roma is 2km na de start gecrashed met zijn X3 en zou 15 minuten verliezen staat op www.dakar.com.

Maar als je de tijden live volgt, is hij wel nergens terug te vinden. Hopelijk is dit nog geen opgave voor de snelste van gisteren!

Comment

Net tijdens een reportage tijdens Stade 2 op Fr2 spraken ze toch veel van 'abandoner' (heb het wel niet echt deftig gevolgd) Ook bij die Argentijn Terranova die met een van de Mitsubitshi Lancers van vorig jaar rijd trouwens. Dus het zou wel eens kunnen. Jammer voor Roma in alle geval.

Comment

Mijn frans is niet meer wat het geweest is blijkbaar. Zo stond het op dakar.com:

Multiple somersaults for Roma!
                        After starting the race with the ambition of being as succesful as yesterday, the leader in the general standings Nani Roma (BMW) made a mistake just 2 km after the start of the day’s special stage! The driver somersaulted and ended up in a gulch. Fortunately no one was injured in the car but the team lost almost 15 minutes to getting the car back on the trail and starting again.

Hij is dus terug op weg. Net zoals Terranova trouwens.

Comment

Al-Attiyah wint de KP voor Volkswagen en staat ook aan de leiding in het algemeen klassement voor Carlos Sainz.

Comment

Roma is inderdaad alsnog de baan opgeraakt. Geen idee waarom de live-tracker zijn tijden niet gaf.

Comment

Wel om te zien hoe hij daar nog uitgeraakt!!
                              Aleen vind ik dat ze op Eurosport niet zoveel beelden tonen... Is Rtl of la deux daar beter in?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                Wel om te zien hoe hij daar nog uitgeraakt!!
                                Aleen vind ik dat ze op Eurosport niet zoveel beelden tonen... Is Rtl of la deux daar beter in?
                                Ik kan momenteel niet meer naar de reportages op Eurosport kijken (zit weer op mijn kot) Maar ik blijf wel kijken naar de dagelijkse verslagen op La Deux en die vind ik eigenlijk minstens even goed!

Comment

Die vrachtwagen in de reportage van la deux had ook effe geluk
                                  ( gelukkig enkel voorband plat )

Is eigenlijk wel de max hoe die met zo'n mastodont toch nog kunnen driften

Comment

Jammer dat de afleveringen van RTL GP niet meer te streamen zijn....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                      Die vrachtwagen in de reportage van la deux had ook effe geluk
                                      ( gelukkig enkel voorband plat )

Is eigenlijk wel de max hoe die met zo'n mastodont toch nog kunnen driften
                                      Echt é!

Die toeschouwers die daar trouwens in die ene bocht stonden waar die Mercedes Truck plots rondging hadden anders ook geluk!

Comment

Beter iets dan niets:

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Goed gereden van Peterhansel gisteren! 't Ziet er naar uit dat hij de meubelen voor X-raid zal moeten redden. Roma gisteren weer over de kop (is het nu eigenlijk afgelopen voor hem of niet?) en Chicherit ligt al ver achterop na de pech op dag 1.

Comment

Working...
                                          X