Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jammer dat de verslagen op eurosport echt niet veel meer trekken
Ik kijk niet meer naar de verslagen op Eurosport. Ik erger me vooral aan die presentator... hoe saai kan iemand spreken!? En AL zijn vertalingen van het frans naar het nederlands zijn verkeerd. Hij begrijpt geen woord van wat pakweg een Peterhansel, Despres of Duclo zegt! Ongelooflijk!
De persoon die die link gepost heeft kent er ook duidelijk niks van! Ten eerste is het een Hummer en geen HummerT. Ten tweede is het Robby Gordon en niet Bobby. En ten derde is het niet eens Gordon, maar zijn teamgenoot Bailey.
In Bivouac op France 2 had men het net over een confrontatie tussen Gordon en Sainz. VW overweegt zelfs klacht ofzo in te dienen tegen de Amerikaan. Ik was net te laat en weet niet over wat het gaat. Ook op www.dakar.com vind ik niet direct iets.
In Bivouac op France 2 had men het net over een confrontatie tussen Gordon en Sainz. VW overweegt zelfs klacht ofzo in te dienen tegen de Amerikaan. Ik was net te laat en weet niet over wat het gaat. Ook op www.dakar.com vind ik niet direct iets.
Iemand die het wel weet?
Lang leve de samenvattingen op youtube, ideale ontspanning tijdens de examens Gordon werd opgehouden door Sainz. Sainz wou hem niet laten passeren en Gordon heeft hem achteraan een tik gegeven (en doen "spinnen"??). Dat is toch wat ik eruit opmaak. Typ op youtube "Dakar 2010 stage 12 cars", daar gebeurd het incident. Komt echter wel maar héél efjes ter sprake
Lang leve de samenvattingen op youtube, ideale ontspanning tijdens de examens Gordon werd opgehouden door Sainz. Sainz wou hem niet laten passeren en Gordon heeft hem achteraan een tik gegeven (en doen "spinnen"??). Dat is toch wat ik eruit opmaak. Typ op youtube "Dakar 2010 stage 12 cars", daar gebeurd het incident. Komt echter wel maar héél efjes ter sprake
Ik zat vol spanning te wachten op de beelden van dat incident maar blijkbaar moet ik het doen met de interviews...
Nee ik typte letterlijk per etappe "dakar 2010 stage XX cars". De summaries geven misschien ook wat meer info over moto's en trucks enzo, maar daar ben/was ik eigenlijk minder in geïnteresseerd, vandaar...
Comment