Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dakar 2010
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Stuk voor stuk énorm knappe foto's.
Comment
-
In Bivouac op France 2 had men het net over een confrontatie tussen Gordon en Sainz. VW overweegt zelfs klacht ofzo in te dienen tegen de Amerikaan. Ik was net te laat en weet niet over wat het gaat. Ook op www.dakar.com vind ik niet direct iets.
Iemand die het wel weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIn Bivouac op France 2 had men het net over een confrontatie tussen Gordon en Sainz. VW overweegt zelfs klacht ofzo in te dienen tegen de Amerikaan. Ik was net te laat en weet niet over wat het gaat. Ook op www.dakar.com vind ik niet direct iets.
Iemand die het wel weet?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenLang leve de samenvattingen op youtube, ideale ontspanning tijdens de examens Gordon werd opgehouden door Sainz. Sainz wou hem niet laten passeren en Gordon heeft hem achteraan een tik gegeven (en doen "spinnen"??). Dat is toch wat ik eruit opmaak. Typ op youtube "Dakar 2010 stage 12 cars", daar gebeurd het incident. Komt echter wel maar héél efjes ter sprake
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichtenhet is binnen voor Sainz. In de "laatste" stage moet hij maar 36 seconden toegeven op Al Atiyah. Eindzege dus voor El Matador!
Ook knap gereden en goed gecontroleerd van Despres bij de moto's. Staat al van dag 3 ofzo aan de leiding en heeft het nooit meer uit handen gegeven!
En Chagin bij de trucks is recordhouder geworden qua ritoverwinningen. Ik geloof dat hij er nu 57 heeft, 2 meer dan Peterhansel.
't Was een fantastische mooie Dakar dit jaar! Chapeau!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenLang leve de samenvattingen op youtube, ideale ontspanning tijdens de examens Gordon werd opgehouden door Sainz. Sainz wou hem niet laten passeren en Gordon heeft hem achteraan een tik gegeven (en doen "spinnen"??). Dat is toch wat ik eruit opmaak. Typ op youtube "Dakar 2010 stage 12 cars", daar gebeurd het incident. Komt echter wel maar héél efjes ter sprake
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenIs dat gewoon summery dakar 2010 ?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIemand een idee waar de Subaru Forester is geëindigd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenTrouwens, Red Bull op 1 zowel bij de moto's, auto's als trucks! Van goeie sponsoring gesproken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIemand een idee waar de Subaru Forester is geëindigd?
Comment
Comment