Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie voor het circuit van Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Petitie voor het circuit van Zolder

Ik heb alvast getekend !

Er loopt momenteel, voor de zoveelste maal, een procedure van enkele inwoners tegen het circuit van Zolder. Deze personen menen met hun 3 het recht te hebben om het circuit lam te leggen. Persoonlijk ben ik er echter van overtuigd dat er veel meer mensen zijn die voor het circuit zijn. Democratisch gezien moeten deze 3 egoisten dan inbinden en eindelijk het circuit gerust laten zodat de mensen van het circuit hun energie kunnen steken in het verder uitbouwen en bekend maken van het circuit. Want hoeveel mensen zijn er niet die rechtstreeks of onrechtstreeks werk hebben door het circuit. We denken hierbij aan het toerisme waar niet alleen de horeca en de zelfstandigen van profiteren. Maar, hoeveel jongeren zijn er niet die een centje kunnen bijverdienen op het circuit. Het circuit is voor Heusden-Zolder en omgeving de uitstraling, niet alleen in België, maar ook internationaal. Laten we dit niet weggooien en deze petitie ondertekenen tegen de heilige drievuldigheid.

Daarom zouden we een oproep willen doen aan al de mensen, vooral inwoners van Bolderberg en Viversel, die het circuit een warm hart toedragen om deze petitie te ondertekenen Deze petitie zullen we aan het circuit geven als steun vanuit de buurt.
    Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Komaan hé mensen, ondertekenen die handel! We gaan 3 egoïsten toch ons plezier niet laten verbrodden!

Comment

getekend!

Verdraagzaamheid... we kennen het niet meer de dag van vandaag!

Comment

Comment

Getekend 5565 gaat snel.

Typisch, weer enkelen die het voor iedereen moeten verpesten.

Comment

getekend uiteraard

Comment

Zalig, dat gaat daar vlotjes. Heb gisteren getekend aan 1300 personen, nu al 5600 personen

Comment

Dit is zoals mensen die een huis kopen in de omgeving van een luchthaven, spoorweg,.... Ze wisten dit gewoon op voorhand. Dus geen medelijden met die mensen!

Comment

Ondertussen zitten we aan nummer 5897
                  2012 Renault Megane RS

Comment

Getekend!
                    5906 Ondertekenaars
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Reeds 5913 't gaat snel in 2 minuten
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Dit is zoals mensen die een huis kopen in de omgeving van een luchthaven, spoorweg,.... Ze wisten dit gewoon op voorhand. Dus geen medelijden met die mensen!
                        Dat vind ik nu ook se, heb trouwens ook al getekend.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ook getekend!

Comment

6452 ! goe bezig

Comment

Nr. 6642
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Done
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

6732, done

Comment

Ook getekend, N° 7544

Comment

Ik vind die petitietekst zodanig slecht opgesteld dat ik ze niet wens te ondertekenen. Met de grond van de zaak ben ik het eens, nl dat Zolder moet blijven, sterker nog, dat het verder moet uitgebouwd en gemoderniseerd worden. Maar de manier waarop die tekst is opgesteld... Daar wens ik niet mee geassocieerd te worden. Zou wel eens het omgekeerde effect kunnen hebben. De "klagers" zullen die tekst ongetwijfeld bovenhalen met het argument "zie je wel wat voor tuig dat die race-freaks zijn?".

Comment

Working...
                                      X