Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie voor het circuit van Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
    Ik vind die petitietekst zodanig slecht opgesteld dat ik ze niet wens te ondertekenen. Met de grond van de zaak ben ik het eens, nl dat Zolder moet blijven, sterker nog, dat het verder moet uitgebouwd en gemoderniseerd worden. Maar de manier waarop die tekst is opgesteld... Daar wens ik niet mee geassocieerd te worden. Zou wel eens het omgekeerde effect kunnen hebben. De "klagers" zullen die tekst ongetwijfeld bovenhalen met het argument "zie je wel wat voor tuig dat die race-freaks zijn?".
    Het gaat toch om het doel? nl. Dat zolder zijn activiteiten kan verder zetten.
    Toch vreemd antwoord als ..autoliefhebber
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Het gaat toch om het doel? nl. Dat zolder zijn activiteiten kan verder zetten.
      Toch vreemd antwoord als ..autoliefhebber
      Het gaat om het doel? Het gaat erom dat doel te BEREIKEN! Met alleen de juiste doelstelling kom je er niet hoor, je moet ook de juiste methodiek toepassen om je doel te bereiken of je bereikt je doel niet!

Dat Zolder moet blijven daar ben ik het uiteraard me eens, maar ik vrees dat de inhoud van de petitietekst juist zal helpen om Zolder van de kaart te wissen en dat alleen maar omwille van de vreselijk slecht gekozen bewoordingen. Iemand met een beetje verstand en taalvaardigheid kan een tekst opstellen waarmee mensen die het voor het zeggen hebben kunnen overtuigd worden dat het voortbestaan van Zolder niet ter discussie kan staan. Met deze tekst lukt dat niet al staan er 1 miljoen handtekeningen op. Met deze tekst geef je degene die Zolder weg willen bijna een extra wapen in de handen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
        Ik vind die petitietekst zodanig slecht opgesteld dat ik ze niet wens te ondertekenen. Met de grond van de zaak ben ik het eens, nl dat Zolder moet blijven, sterker nog, dat het verder moet uitgebouwd en gemoderniseerd worden. Maar de manier waarop die tekst is opgesteld... Daar wens ik niet mee geassocieerd te worden. Zou wel eens het omgekeerde effect kunnen hebben. De "klagers" zullen die tekst ongetwijfeld bovenhalen met het argument "zie je wel wat voor tuig dat die race-freaks zijn?".

denk aan al die racefreaks die hun circuit verliezen en daardoor worden losgelaten op de openbare weg.

alweer een reden om zolder te laten blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          denk aan al die racefreaks die hun circuit verliezen en daardoor worden losgelaten op de openbare weg.

alweer een reden om zolder te laten blijven.
          Hebt gij wel gelezen wat ik schreef? De argumenten zijn legio. Maar ze moeten wel goed gekozen en verwoord worden. Wat is het belangrijkste? Handtekeningen verzamelen of zolder kunnen laten blijven bestaan? Ik hoop dat u het tweede prefereert.

Comment

Working...
          X