Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Irc 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Irc 2010

Het ene mythisch autosportevenement, de Dakar, is nog niet afgelopen of er staat al een ander vol ongeduld te wachten... Le Rally du Monte Carlo! Volgende week is het weer zo ver. Van 18 tem 23 januari gaat het boeiendste der rallykampioenschappen weer van start met de één van de mooiste proeven van het jaar.

Kleine opfrissing van het geheugen: Vorig jaar heeft Eurosport nooit eerder vertoonde middelen ingezet om de rallysport live op TV te brengen. Vanuit de woonkomer hebben duizenden fans de nachtelijke passages op een besneeuwde Col du Turini van Meeke en co live kunnen meemaken.
    En dit jaar zal Eurosport zelfs nog beter doen!

Hopend op dezelfde weersomstandigheden als vorig jaar en vol ongeduld wachtend om nieuwe wagens zoals de Fieste S2000 aan het werk te zien, kijk ik alweer halsreikend uit naar het nieuwe IRC-seizoen!

En direct enkele opmerkingen/vraagjes ivm het nieuwe seizoen:

-wie rijdt nu voor Ford?
    -waar komt Loix terecht?
    -rijdt Neuville nu voor Kronos?
    -zou Duval een IRC-stuur gevonden hebben?
    -...

Comment

Duval zou voor proton uitkomen, maar heeft een kwetsuur aan zijn rug
      Neuville naar kronos
      Hirvonnen rijdt voor ford
      loix skoda UK?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
        Duval zou voor proton uitkomen, maar heeft een kwetsuur aan zijn rug
        Neuville naar kronos
        Hirvonnen rijdt voor ford
        loix skoda UK?
        Hirvonen voor Ford? In de Monte Carlo misschien, maar toch niet het ganse seizoen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          En direct enkele opmerkingen/vraagjes ivm het nieuwe seizoen:

-wie rijdt nu voor Ford?
          -waar komt Loix terecht?
          -rijdt Neuville nu voor Kronos?
          -zou Duval een IRC-stuur gevonden hebben?
          -...
          Ford: Maurin?
          Loix: wss een koers of 7 en wss met een Skoda vermoed ik.
          Neuville: sowieso het JWRC met een C2 S1600 en evt enkele IRC's met Kronos.
          Duval: zal ervan afhangen hoe zijn herstel verloopt zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
            Ford: Maurin?
            Loix: wss een koers of 7 en wss met een Skoda vermoed ik.
            Neuville: sowieso het JWRC met een C2 S1600 en evt enkele IRC's met Kronos.
            Duval: zal ervan afhangen hoe zijn herstel verloopt zeker?
            C2 S1600... is dat niet een beetje passé? Ik had hem liever met een nieuwe DS3 ofzo in het in IRC zien rijden!

Blijft het voor Loix een officieel programma zoals vorige jaren bij Kronos? En wie wordt zijn vervanger? Want momenteel gaan ze bij Kronos van 4 naar 1 207... dat lijkt me toch een serieuze stap achteruit?

Wordt die BF Goodrich 207 nog georganiseerd eigenlijk?

Damn, al die vragen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              C2 S1600... is dat niet een beetje passé? Ik had hem liever met een nieuwe DS3 ofzo in het in IRC zien rijden!

Blijft het voor Loix een officieel programma zoals vorige jaren bij Kronos? En wie wordt zijn vervanger? Want momenteel gaan ze bij Kronos van 4 naar 1 207... dat lijkt me toch een serieuze stap achteruit?

Wordt die BF Goodrich 207 nog georganiseerd eigenlijk?

Damn, al die vragen!
              Ie begint met C2 S1600 en vanals de DS3 beschikbaar is gaat ie daarmee verder doen in het JWRC.
              Ivm Loix: gaat een dezer bekend gemaakt worden.
              Is idd serieuze stap achteruit...
              BF Goodrich doen ze nietmeer.

Comment

Wordt dit nog elders uitgezonden? Ik heb geen Eurosport maar ik wil dit echt niet missen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Wordt dit nog elders uitgezonden? Ik heb geen Eurosport maar ik wil dit echt niet missen.
                  Die live? Was vorig jaar ook (een stuk?) op RTBF te zien.
                  Via internet kunde normaal gezien ook wel kijken.

Comment

Op de site van de rtbf zou je het idd voor een heel stuk kunnen volgen.

Comment

Tis hier de max in Monte Carlo! Gisteren de proloogzelf eens afgereden met zomerbanden, er lag op heel veel plaatsen een paar cm ijs...

Paar zalige passages gezien van oa. Hirvonen, Gardemeister en Wittman.

Vandaag blijf ik op die lange kp, ergens in het midden, voor de live.

Comment

*is jaloers*

Ga je naar de Turini?
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          *is jaloers*

Ga je naar de Turini?
                          Tzal wel zijn, we slapen zelf op de Turini geloof ik!!
                          Jammer genoeg vandaag geen sneeuw op kp's maar wel veel regen en mist
                          Hopelijk morgen wat beter weer (=sneeuw of indien niet dan maar zon)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                            Jammer genoeg vandaag geen sneeuw op kp's maar wel veel regen en mist
                            Hopelijk morgen wat beter weer (=sneeuw of indien niet dan maar zon)
                            Ik heb het kunnen zien dat 't regende & dat er veel mist was.
                            Eurosport zond uit van 11h45 tot 14h & van 14h45 tot 17h. Prachtig gewoon!
                            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Ik heb vandaag ook genoten van de live coverage van Eurosport. Prachtige beelden waren het! Wel jammer van het weer. 't Wordt wellicht geen Monte Carlo zoals vorig jaar...

En wat is die Fiesta knap!!

Comment

't is daar best wel spannend

Comment

Rijd Hirvonen niet meer in het WRC? Die zit hier in die prachtige Fiesta zag ik.

Ik moet het eens wat meer volgen daar op Eurosport, want het is eigenlijk wel een prachtige competitie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                    Rijd Hirvonen niet meer in het WRC? Die zit hier in die prachtige Fiesta zag ik.

Ik moet het eens wat meer volgen daar op Eurosport, want het is eigenlijk wel een prachtige competitie.
                                    Vanmmiddag Hirvonen schitterend ien racen . Verpulverde de snelste tijd die kp met 35 seconden fzo

Comment

iemand een idee of dit via rtbf te volgen is , hebben hier geen eurosport

zo moet het zijn

http://www.ircseries.com/html/Galler...rlo+2010&id=14#
                                      Last edited by ; 21/01/2010, 21:18.

Comment

't Was weer genieten daarnet! Man man, zo'n zalige beelden... Wel jammer van Wittman, was sterk bezig en zijn enthousiasme en eerlijkheid sierde hem!

Straks opnieuw!

Comment

Working...
                                        X