Schitterende zege van Hirvonen met de nieuwe Fiesta! Jammer van de mechanische panne op twee proeven van het einde van Ogier. Heeft de spanning een beetje weggenomen. Desalniettemin een mooie Monte Carlo!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Irc 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichteniemand een idee of dit via rtbf te volgen is , hebben hier geen eurosport
zo moet het zijn
http://www.ircseries.com/html/Galler...rlo+2010&id=14#
Kan je die allemaal niet volgen via internet? dacht het wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenSchitterende zege van Hirvonen met de nieuwe Fiesta! Jammer van de mechanische panne op twee proeven van het einde van Ogier. Heeft de spanning een beetje weggenomen. Desalniettemin een mooie Monte Carlo!
En dat voor zijn eerste Monte-Carlo. Chapeau!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWe mogen Kris Princen niet vergeten te vermelden hé. Eerste 2WD & 11de algemeen. Ik vind dat een schitterende prestatie!!
En dat voor zijn eerste Monte-Carlo. Chapeau!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHier en daar valt te horen dat Ken Block IRC zou willen rijden. Wat is daar van waar? In de States rijdt hij blijkbaar met een Fieaste S2000 maar met Turbo, een mini-WRC dan ofzo?
Die fiesta is op basis van de rallycross fiesta van Andreas Eriksson: 2e zetel in gezet, wat minder vermogen en hier en daar nog een kleine aanpassing.
Comment
-
En ik dacht dat Block WRC zou rijden met een Focus in de kleuren van Monster-Energy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenEn ik dacht dat Block WRC zou rijden met een Focus in de kleuren van Monster-Energy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenEn ik dacht dat Block WRC zou rijden met een Focus in de kleuren van Monster-Energy
Comment
-
Voila, valies is gepakt.
Morgen 12h25 de vlieger op richting Zlin,Tsjechie voor de Barum rally.
28 S2000's zijn ingeschreven waaronder de plaatselijke gekken Kresta & Valousek. Ook maakt Guy Wilks zijn wederoptreden na zijn crash in Sardinie.Last edited by Vanni; 24/08/2010, 19:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLoix doet daar ook mee zeker? Hopelijk kan hij een rol van betekenis spelen!
Hopelijk kan Freddy terug winnen. Een 3/3 zou schitterend & mss helpt hem dat aan een compleet 2011 IRC-seizoen.
Comment
Comment