Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Irc 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Freddy heeft het precies moeilijk om kopecky en co te volgen. Staat vierdes momenteel en verliest elke kp 2 a 4 seconden op kopecky.

Comment

Inderdaad jammer. En jammer van Neuville...

Comment

Loix op weg naar de overwinning????

Comment

Fast freddy wint 3 op 3

Bryuneel ook aan de finish +/- top 20 mooie return van hem

Comment

Man wat een rally!!
            Spannend tot de laatste kp

Fantastisch voor freddy!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T_ VR Bekijk Berichten
              Man wat een rally!!
              Spannend tot de laatste kp

Fantastisch voor freddy!!
              HEU!? WTF is daar nog allemaal gebeurd?!

Comment

een korte samenvatting=

kp 12:alles nog normaal;kopecky op 1 met 26sec voorsprong op bouffier,freddy op 1sec van bouffier en dan begint het...

Kp 13: bouffier 3sec sneller dan loix .Kopecky nog 26sec voor bouffier.

kp 14:Kopecky van de baan en moet opgeven,bouffier leidt nu met 3.2sec op loix

kp 15:Bouffier 4sec rapper dan loix,leidt nu met 7sec

kp 16:Bouffier gaat van de baan en beschadigt de auto rechts voor maar rijdt wel de kp uit,freddy staat nu 3.8sec voor op bouffier die na de kp de auto zelf hersteld

kp 17:Bouffier moet nog stoppen op de kp om een darm terug vast te hangen en valt terug naar de 10de plaats.Freddy wint dus met 25sec voor op hanninen.

Zot gewoon daar

www.ircseries.com
                Last edited by ; 29/08/2010, 17:52.

Comment

Schitterend!
                  Thanks!

Man, goe bezig Freddy maat!

Comment

Tussen 22u en 22u30 vanavond worden de hoogtepunten van de rally nog eens herbekeken op eurosport

Comment

Tussen 22u en 22u30 vanavond worden de hoogtepunten van de rally nog eens herbekeken op eurosport
                      Good to know!

Comment

Ik ben net terug van een mooie Barum rally.
                        Hoogtepunt was toch wel de sortie van Bouffier net voor onze neus. Hij miste zijn rempunt compleet & ging rechtdoor het decor in. Op KP14 ook een warm moment voor Odlozilik (Skoda S2000) gezien. In het bos rondgegaan & van de baan. Die heeft daar echt hoerechance gehad om geen boom mee te hebben. Anders was het zeker over & out. En net bij die 2 voorvallen waren de batterijen van mijn toestel leeg... Gelukkig heeft mijn maat wel foto's & worden die mij nog opgestuurd.
                        De superspecial in het centrum van Zlin is iets dat me nog lang gaat bijblijven, vooral de show vd Quattro A2 & de 131 Abarth was om duimen & vingers bij af te likken. Qua sfeer daar kan nix tippen aan de gekke Tsjechen!
                        Wat me verder opviel was het prachtig parkoer (maar helaas zijn vele mooie plekjes in het bos gewoon onbereikbaar), goedkoop eten & drinken (0.5l aan 1€) & de vele holky's!!!
                        Me wants back
                        Last edited by Vanni; 31/08/2010, 01:22.
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

GVD, you were so right to go there!

Waren er veel Belgen om de overwinning van Loix te vieren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            GVD, you were so right to go there!

Waren er veel Belgen om de overwinning van Loix te vieren?
                            Ik ben enkel de Loix-fanclub tegengekomen.Maar er gaan er wel nog enkele geweest zijn. Voor de rest veel Tsjechen,Bulgaren,Hongaren & Polen.

kp 17:Bouffier moet nog stoppen op de kp om een darm terug vast te hangen en valt terug naar de 10de plaats.
                            Dit klopt niet helemaal hoor. Het was op de laatste special dat hij voor onze neus eraf kwakte. En dan is hij idd onder de motorkap beginnen werken. Zijne co was al gaan lopen naar het begin vh bos om de andere deelnemers te waarschuwen voor de situatie toen Bouffier hem luidskeels terugriep.
                            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Scussi,

Kheb het dan nadien op de onboard ook gezien dat het niet echt klopte

Comment

Working...
                              X