Freddy heeft het precies moeilijk om kopecky en co te volgen. Staat vierdes momenteel en verliest elke kp 2 a 4 seconden op kopecky.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Irc 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door T_ VR Bekijk BerichtenMan wat een rally!!
Spannend tot de laatste kp
Fantastisch voor freddy!!
Comment
-
een korte samenvatting=
kp 12:alles nog normaal;kopecky op 1 met 26sec voorsprong op bouffier,freddy op 1sec van bouffier en dan begint het...
Kp 13: bouffier 3sec sneller dan loix .Kopecky nog 26sec voor bouffier.
kp 14:Kopecky van de baan en moet opgeven,bouffier leidt nu met 3.2sec op loix
kp 15:Bouffier 4sec rapper dan loix,leidt nu met 7sec
kp 16:Bouffier gaat van de baan en beschadigt de auto rechts voor maar rijdt wel de kp uit,freddy staat nu 3.8sec voor op bouffier die na de kp de auto zelf hersteld
kp 17:Bouffier moet nog stoppen op de kp om een darm terug vast te hangen en valt terug naar de 10de plaats.Freddy wint dus met 25sec voor op hanninen.
Zot gewoon daar
www.ircseries.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door T_ VR Bekijk BerichtenTussen 22u en 22u30 vanavond worden de hoogtepunten van de rally nog eens herbekeken op eurosport
Comment
-
Ik ben net terug van een mooie Barum rally.
Hoogtepunt was toch wel de sortie van Bouffier net voor onze neus. Hij miste zijn rempunt compleet & ging rechtdoor het decor in. Op KP14 ook een warm moment voor Odlozilik (Skoda S2000) gezien. In het bos rondgegaan & van de baan. Die heeft daar echt hoerechance gehad om geen boom mee te hebben. Anders was het zeker over & out. En net bij die 2 voorvallen waren de batterijen van mijn toestel leeg... Gelukkig heeft mijn maat wel foto's & worden die mij nog opgestuurd.
De superspecial in het centrum van Zlin is iets dat me nog lang gaat bijblijven, vooral de show vd Quattro A2 & de 131 Abarth was om duimen & vingers bij af te likken. Qua sfeer daar kan nix tippen aan de gekke Tsjechen!
Wat me verder opviel was het prachtig parkoer (maar helaas zijn vele mooie plekjes in het bos gewoon onbereikbaar), goedkoop eten & drinken (0.5l aan 1€) & de vele holky's!!!
Me wants backLast edited by Vanni; 31/08/2010, 01:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenGVD, you were so right to go there!
Waren er veel Belgen om de overwinning van Loix te vieren?
Oorspronkelijk geplaatst door T_ VR Bekijk Berichtenkp 17:Bouffier moet nog stoppen op de kp om een darm terug vast te hangen en valt terug naar de 10de plaats.
Comment
Comment