Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fun Still Exists brengt op 20 februari niet minder dan zes wagens aan de start van de Legend Boucles de Spa 2010, met onder andere Marc Duez, Robert Droogmans en Koen Wauters!
Voor mij is het de eerste keer dat ik er naartoe ga. Ik weet dat het parcours pas zaterdag bekend wordt gemaakt, maar kan iemand mij zeggen waar je het best kunt gaan kijken? Doe je best verschillende locaties op een dag, of komen ze een paar keer langs (vandaar boucles ?)
Voor mij is het de eerste keer dat ik er naartoe ga. Ik weet dat het parcours pas zaterdag bekend wordt gemaakt, maar kan iemand mij zeggen waar je het best kunt gaan kijken? Doe je best verschillende locaties op een dag, of komen ze een paar keer langs (vandaar boucles ?)
Wij vertrekken vanmiddag! Tgaat druk worden voor ons, moeten er met 6 camera's filmen en hebben ook een 5-6 tal onboards zitten. Maar tgaat wel serieus de moeite zijn.
Wij vertrekken vanmiddag! Tgaat druk worden voor ons, moeten er met 6 camera's filmen en hebben ook een 5-6 tal onboards zitten. Maar tgaat wel serieus de moeite zijn.
Wanneer en waar te zien moet werken dit en het volgende weekend dus geen boucles en haspengouw
Comment