Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Legend Boucles de Spa 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Legend Boucles de Spa 2010

Fun Still Exists brengt op 20 februari niet minder dan zes wagens aan de start van de Legend Boucles de Spa 2010, met onder andere Marc Duez, Robert Droogmans en Koen Wauters!

Lees meer op:

Last edited by ; 27/01/2010, 20:12.

Dit weekend is het zover, de legend boucles met een mooi deelnemersveld:

Voor mij is het de eerste keer dat ik er naartoe ga. Ik weet dat het parcours pas zaterdag bekend wordt gemaakt, maar kan iemand mij zeggen waar je het best kunt gaan kijken? Doe je best verschillende locaties op een dag, of komen ze een paar keer langs (vandaar boucles ?)

Enige tips van ervaren rallyliefhebbers?

Comment

ari vatanen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boerjef Bekijk Berichten
        Dit weekend is het zover, de legend boucles met een mooi deelnemersveld:

Voor mij is het de eerste keer dat ik er naartoe ga. Ik weet dat het parcours pas zaterdag bekend wordt gemaakt, maar kan iemand mij zeggen waar je het best kunt gaan kijken? Doe je best verschillende locaties op een dag, of komen ze een paar keer langs (vandaar boucles ?)

Enige tips van ervaren rallyliefhebbers?
        Als ik ne tip mag geven www.autosportforum.be

Daar doorklikken naar rally binnenland en dan Legend Boucles

Informatie genoeg te vinden

Comment

Zaterdag ook aanwezig in Spa hopelijk gaat het nog een beetje sneeuwen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
            Zaterdag ook aanwezig in Spa hopelijk gaat het nog een beetje sneeuwen
            See you there, als ge toevallig twee man met krak dezelfde setup (40D en 70-200) ziet dan weet ge dat ik één van die twee ben.

Sneeuwen moet dat verdomme!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
              See you there, als ge toevallig twee man met krak dezelfde setup (40D en 70-200) ziet dan weet ge dat ik één van die twee ben.

Sneeuwen moet dat verdomme!
              Okay, bij ons een Canon en een Nikon-man

En voor sneeuw ziet het er momenteel goed uit...

Comment

Nice! Gaat leuke plaatjes opleveren!

Comment

Wij vertrekken vanmiddag! Tgaat druk worden voor ons, moeten er met 6 camera's filmen en hebben ook een 5-6 tal onboards zitten. Maar tgaat wel serieus de moeite zijn.

Comment

François Chatriot is de special guest op de rally.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                      Wij vertrekken vanmiddag! Tgaat druk worden voor ons, moeten er met 6 camera's filmen en hebben ook een 5-6 tal onboards zitten. Maar tgaat wel serieus de moeite zijn.

Wanneer en waar te zien moet werken dit en het volgende weekend dus geen boucles en haspengouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                        Wanneer en waar te zien moet werken dit en het volgende weekend dus geen boucles en haspengouw
                        Op rtbf, rtl en exqi sport. Wanneer juist weet ik niet..
                        Volgende week voor haspengouw zeker naar Exqi kijken, meer info volgt

Comment

Tips voor leuke plaatsen voor foto's

Comment

Tips voor leuke plaatsen voor foto's
                            Wij trekken morgen van KP naar KP, is altijd het interessantste denk ik.

Comment

Wij trekken morgen van KP naar KP, is altijd het interessantste denk ik.
                              Idd maar wij blijven toch in de buurt, naar de Clementine gaan we dus niet.
                              Bedoelde meer mooie plekjes qua schuiven/zonder volk

Comment

Idd maar wij blijven toch in de buurt, naar de Clementine gaan we dus niet.
                                Bedoelde meer mooie plekjes qua schuiven/zonder volk
                                Als ge 'n bende zotten in een Nissan Patrol ziet rondscheuren, dat zijn wij.

In elke bocht waar sneeuw ligt?

Comment

Als ge 'n bende zotten in een Nissan Patrol ziet rondscheuren, dat zijn wij.

In elke bocht waar sneeuw ligt?
                                  Hehehehe ik zal het in het oog houden, peis dat wij met een Peugeot break gaan zijn.
                                  Ken het model niet vanbuiten, maar als ge zo ene ziet volgen

Comment

Het was weer leuk!!!
                                    Prachtige wagens

Hier staan de andere:http://www.flickr.com/photos/rikske_...7623473762530/

Comment

Op rtbf, rtl en exqi sport. Wanneer juist weet ik niet..
                                      Volgende week voor haspengouw zeker naar Exqi kijken, meer info volgt
                                      info pls !

Comment

Ik heb er vandaag toen ik terug kwam van op verlof in den Eifel op den E42 in Spa een paar zien rijden rond 17h30 was da denk
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                        X