Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laatste zomer herexamens. Vanaf volgend jaar kan ik er ook weer bij zijn. (en vanaf volgend jaar wordt het WRC hopelijk weer écht de moeite om te volgen!)
Wie gaat er allemaal nr duitsland volgend weekend?
Kent er iemand in trier of in de buurt iets wijs om uit te gaan? Want ga met paar maten zijn en s'avonds zouden we wel keer een stapke durven zetten..
Gebrek aan competitie is toch wel duidelijk bij Duval. Hij volgt al op meer dan 3 minuten van Loeb na KP6.
Hopelijk geraakt hij morgen meer in het ritme!
Je moet ook lezen waarom hij zo ver achter ligt hè
On his return to the championship, Francois Duval was running sixth for Stobart Ford initially, before a suspected transmission issue left his Focus with only two-wheel drive on the Moselland stage
Sinds dan is hij wel weer 2 plaatsen gestegen in de ranking, van 8 naar 6...
“It’s good that this is a long rally as it can hopefully allow me to catch up on the others after a bad start,” said Duval, who lost almost a minute on Friday morning.
Die betonblokken op Panzerplatte zijn verraderlijk natuurlijk.
Ging ook niet zo vlot met de co. Ik kan me ni herinneren dat ie met vorige co's zoveel herhaling en feedback vroeg. Gebrek aan ritme laat zich duidelijk voelen vrees ik.
Met dat verschil dat McRae wél presteerde en geen kapsones had.
Scheelt wel enorm als je er sportief én publicitair nog iets uithaalt met overwinningen en titels.
Comment