Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met dat verschil dat McRae wél presteerde en geen kapsones had.
Scheelt wel enorm als je er sportief én publicitair nog iets uithaalt met overwinningen en titels.
McRae was ook niet van de gemakkelijkste hoor. En 't heeft ook effe geduurd alvorens hij voorin begon mee te draaien. Vroeger was dat gewoon normaal, toen had met nog geduld. Nu niet meer. Als je een zogezegd talent bent, dan verwacht iedereen dat je na pakweg 5 rally's op het podium eindigt...
Toen ik Duval daar na zijn crash in het parc fermé zijn auto zag inspecteren met zijn hemd half uit zijn broek en zo'n soort baggy trousers kon ik hem toch van niet veel capsones verdenken ;-)
Topsporters zijn in cé geen gemakkelijke mensen, denk ik en worden daarom al gauw als arrogant beschouwt.
In autosport is het sowieso vaak een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn, kwestie contracten en sponsors. En in de UK ligt dat dan nog nét iets makkelijker dan in Belgique vrees ik.
En even for the record, ik ben een Mcrae fan van het àllereerste uur hoor. Stond er zelf bij toen hij in de RAC met zijn Legacy half het kasteelpark omploegde om een paar 10de te winnen ;-)
McRae was ook niet van de gemakkelijkste hoor. En 't heeft ook effe geduurd alvorens hij voorin begon mee te draaien. Vroeger was dat gewoon normaal, toen had met nog geduld. Nu niet meer. Als je een zogezegd talent bent, dan verwacht iedereen dat je na pakweg 5 rally's op het podium eindigt...
Toen ik Duval daar na zijn crash in het parc fermé zijn auto zag inspecteren met zijn hemd half uit zijn broek en zo'n soort baggy trousers kon ik hem toch van niet veel capsones verdenken ;-)
Topsporters zijn in cé geen gemakkelijke mensen, denk ik en worden daarom al gauw als arrogant beschouwt.
In autosport is het sowieso vaak een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn, kwestie contracten en sponsors. En in de UK ligt dat dan nog nét iets makkelijker dan in Belgique vrees ik.
En even for the record, ik ben een Mcrae fan van het àllereerste uur hoor. Stond er zelf bij toen hij in de RAC met zijn Legacy half het kasteelpark omploegde om een paar 10de te winnen ;-)
Very true. McRae was volgens mij zeker ook niet de meest eenvoudige mens om mee te werken. Maar hij heeft zichzelf wel kunnen verkopen (althans zijn management) én heeft het ook sportief waargemaakt. Duval neemt beslissingen - buiten zijn management om - die hem de nek omdoen én sportief bakt ie er ook nog eens niets van. Toch zeker niet in het WRC. Als je dan ook nog niet eens het grote kapitaal binnenbrengt, dan is de som al snel gemaakt vrees ik.
Rallycross staat toch nog altijd enkele serieuze trappen lager dan WRC hoor...
Reden te meer,met zijn talent en een degelijke wagen kan hij daar kampioen worden.
En het is een spectaculeirdere dicipline dan het WRC-tegenwoordig,wat beter bij Duval past.
Met dat verschil dat McRae wél presteerde en geen kapsones had.
Scheelt wel enorm als je er sportief én publicitair nog iets uithaalt met overwinningen en titels.
In autosport is het sowieso vaak een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn, kwestie contracten en sponsors. En in de UK ligt dat dan nog nét iets makkelijker dan in Belgique vrees ik.
En even for the record, ik ben een Mcrae fan van het àllereerste uur hoor. Stond er zelf bij toen hij in de RAC met zijn Legacy half het kasteelpark omploegde om een paar 10de te winnen ;-)
En laat ons eerlijk zijn, het feit dat het een Belg is is ook geen voordeel, zeker naar sponsors toe...
Same old story.
Hij is retesnel, alleen die crashes hé
I vrees voor Duval dat de top er niet meer inzit.Al schat ik hem ook even hoog in als McRea.
Maar toen McRea aan de wereldtop verscheen,mocht alles kosten wat het wilde,waren er elke rally zeker 10 betaalde piloten aan de start die kans maakten op winst.
Nu rijden er nog 3 betaalde piloten,de rest moet valiezen vol geld meebrengen om zich in te kopen.
Moest Duval in die periode gereden hebben stond hij idd naast McRea.
Langs de andere kant lijkt hij er zelf niet veel offers voor te willen opbrengen.
Met media en publiek kan hij zeker niet omgaan,blijft in zijn koppigheid volharden en krijgt zo waarschijnlijk deksels op de neus.
Vandaar,laat hem maar op de rallycrosscircits los,meer ontspannen sfeer en heftige korte races.Dat zal meer iets voor hem zijn .
Wel een mediacursus volgen bij Taner Faust,al mogen de andere scandinavische rijders ook meegaan.
Comment