Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrc 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

In het vervolg hangen ze beter Duval zijn stickers op de wagen ondersteboven, 2/3 kans dat hij toch op zijn dak gaat eindigen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
      Met dat verschil dat McRae wél presteerde en geen kapsones had.
      Scheelt wel enorm als je er sportief én publicitair nog iets uithaalt met overwinningen en titels.
      McRae was ook niet van de gemakkelijkste hoor. En 't heeft ook effe geduurd alvorens hij voorin begon mee te draaien. Vroeger was dat gewoon normaal, toen had met nog geduld. Nu niet meer. Als je een zogezegd talent bent, dan verwacht iedereen dat je na pakweg 5 rally's op het podium eindigt...

Comment

Toen ik Duval daar na zijn crash in het parc fermé zijn auto zag inspecteren met zijn hemd half uit zijn broek en zo'n soort baggy trousers kon ik hem toch van niet veel capsones verdenken ;-)

Topsporters zijn in cé geen gemakkelijke mensen, denk ik en worden daarom al gauw als arrogant beschouwt.

In autosport is het sowieso vaak een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn, kwestie contracten en sponsors. En in de UK ligt dat dan nog nét iets makkelijker dan in Belgique vrees ik.

En even for the record, ik ben een Mcrae fan van het àllereerste uur hoor. Stond er zelf bij toen hij in de RAC met zijn Legacy half het kasteelpark omploegde om een paar 10de te winnen ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          McRae was ook niet van de gemakkelijkste hoor. En 't heeft ook effe geduurd alvorens hij voorin begon mee te draaien. Vroeger was dat gewoon normaal, toen had met nog geduld. Nu niet meer. Als je een zogezegd talent bent, dan verwacht iedereen dat je na pakweg 5 rally's op het podium eindigt...
          Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
          Toen ik Duval daar na zijn crash in het parc fermé zijn auto zag inspecteren met zijn hemd half uit zijn broek en zo'n soort baggy trousers kon ik hem toch van niet veel capsones verdenken ;-)

Topsporters zijn in cé geen gemakkelijke mensen, denk ik en worden daarom al gauw als arrogant beschouwt.

In autosport is het sowieso vaak een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn, kwestie contracten en sponsors. En in de UK ligt dat dan nog nét iets makkelijker dan in Belgique vrees ik.

En even for the record, ik ben een Mcrae fan van het àllereerste uur hoor. Stond er zelf bij toen hij in de RAC met zijn Legacy half het kasteelpark omploegde om een paar 10de te winnen ;-)

Very true. McRae was volgens mij zeker ook niet de meest eenvoudige mens om mee te werken. Maar hij heeft zichzelf wel kunnen verkopen (althans zijn management) én heeft het ook sportief waargemaakt. Duval neemt beslissingen - buiten zijn management om - die hem de nek omdoen én sportief bakt ie er ook nog eens niets van. Toch zeker niet in het WRC. Als je dan ook nog niet eens het grote kapitaal binnenbrengt, dan is de som al snel gemaakt vrees ik.

@ Crosscountry: jaloers op je RAC ervaring!

Comment

En laat ons eerlijk zijn, het feit dat het een Belg is is ook geen voordeel, zeker naar sponsors toe...

Same old story.

Hij is retesnel, alleen die crashes hé
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Rallycross staat toch nog altijd enkele serieuze trappen lager dan WRC hoor...
              Reden te meer,met zijn talent en een degelijke wagen kan hij daar kampioen worden.
              En het is een spectaculeirdere dicipline dan het WRC-tegenwoordig,wat beter bij Duval past.

Ik blijf fan van Duval.

Hoeveel auto's heeft Mcrae niet ooit in de prak gereden, maar hij bleef kansen krijgen.

Met top materiaal en een volledig trainings en wedstrijdprogramma, blijft Duval een topper.
              Met dat verschil dat McRae wél presteerde en geen kapsones had.
              Scheelt wel enorm als je er sportief én publicitair nog iets uithaalt met overwinningen en titels.

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              En laat ons eerlijk zijn, het feit dat het een Belg is is ook geen voordeel, zeker naar sponsors toe...

Same old story.

Hij is retesnel, alleen die crashes hé

I vrees voor Duval dat de top er niet meer inzit.Al schat ik hem ook even hoog in als McRea.
              Maar toen McRea aan de wereldtop verscheen,mocht alles kosten wat het wilde,waren er elke rally zeker 10 betaalde piloten aan de start die kans maakten op winst.
              Nu rijden er nog 3 betaalde piloten,de rest moet valiezen vol geld meebrengen om zich in te kopen.
              Moest Duval in die periode gereden hebben stond hij idd naast McRea.

Langs de andere kant lijkt hij er zelf niet veel offers voor te willen opbrengen.
              Met media en publiek kan hij zeker niet omgaan,blijft in zijn koppigheid volharden en krijgt zo waarschijnlijk deksels op de neus.

Vandaar,laat hem maar op de rallycrosscircits los,meer ontspannen sfeer en heftige korte races.Dat zal meer iets voor hem zijn .

Wel een mediacursus volgen bij Taner Faust,al mogen de andere scandinavische rijders ook meegaan.

Comment

Het zou goed zijn moest hij eens een rally niet crashen. Als is het dan om "maar" 4de te eindigen.

Comment

jaloers op je RAC ervaring!
                  Als je ooit es in 't Ieperse bent, let me know. Dan toon ik je mijn video & foto's vd RAC die ik 12j terug bezocht.
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Loeb stopt ermee na volgend seizoen?

Comment

Zat er al langer aan te komen... Paar maanden geleden werd nog gedacht dat ie na dit jaar zou stoppen.

Comment

Zat er al langer aan te komen... Paar maanden geleden werd nog gedacht dat ie na dit jaar zou stoppen.
                        Citroen heeft hem kunnen overtuigen om nog een jaar erbij te doen. Loeb zelf zag het niet erg meer zitten. Wss de berg €'s die het hem deden...

BTW: Iemand die naar de Elzas gaat volgende week?
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          Citroen heeft hem kunnen overtuigen om nog een jaar erbij te doen. Loeb zelf zag het niet erg meer zitten. Wss de berg €'s die het hem deden...

BTW: Iemand die naar de Elzas gaat volgende week?
                          Ik ga niet.

En inderdaad. Er zal wel een pak geld op tafel gelegd zijn door de double chevron!

Comment

*geeuw*

Proficiat aan Loeb!

En nu mag het eens gaan veranderen!

Comment

*geeuw*

Proficiat aan Loeb!

En nu mag het eens gaan veranderen!
                              Binnen een paar jaar komt hij misschien terug om een shumacherke te doen, hopelijk met betere resultaten.

Comment

Binnenkort tarmac rally van Spanje ... en wie staat er op de entry list? F Duval .. in een Subaru Impreza WRC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                                  Binnenkort tarmac rally van Spanje ... en wie staat er op de entry list? F Duval .. in een Subaru Impreza WRC
                                  Heu!? Hoe vreemd...

Comment

Huh? Eentje van BMA dan? Al lijkt me dat dan wel heel sterk...

Comment

Huh? Eentje van BMA dan? Al lijkt me dat dan wel heel sterk...
                                      BMA? In het WRC?

Ik zou eerder denken aan ene van Wevers ofzo.

Comment

Daarom, leek me al sterk. Maar niet verder gedacht. Wevers klinkt dan al pak logischer.

Comment

• Op Duval zijn site staat dan weer dit:

Budget niet rond en last van zijn schouder na zijn sortie in duitsland, dus geen rally van catalonië voor hem. En ook geen condroz.

Comment

Working...
                                          X