Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Bahrein 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooi resultaat voor Alonso en Ferrari.
    Jammer voor Vettel.

Maar de FIA heeft het toch weer goed verpest door tanken verboden te maken. Allemaal tegen een slakkengangetje om hun banden te sparen. En de races duren nu zeker 10 min langer en in de vaak al saaie races is nu de spanning van de pitstops weg. Schandalig voor de koningenneklasse van de autosport...

Comment

Dat is ook omdat het een compleet nieuwe situatie is voor alle teams. Niemand wou het risico lopen om zonder brandstof te vallen of op compleet afgesleten banden te moeten rijden. Eens ze wat meet zicht krijgen op de invloed van de bandenslijtage en de brandstofhoeveelheid op de prestaties, en op de tactieken en mogelijkheden van andere teams, zal er wel weer op de limiet geracet gaan worden..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

Na de eerste pitstops was het wel zowat gedaan met de wedstrijd. Jammer die nieuwe regels.

Mooie dubbel van de Ferrari's, maar ik had wel eens willen zien wat Vettel had kunnen doen zonder problemen. De nieuwe Red Bull lijkt me zeer goed.
        Bij Ferrari zullen ze Alonso nu wel helemaal in hun hart sluiten. Samen met Fangio, Mansell en Raikkonen de enige die zijn debuutrace voor Ferrari wist te winnen.

Comment

Jammer van Vettel.

En Hamilton staat toch maar mooi op het podium!

Comment

Het wordt interessant om te zien in de loop van het jaar...

Ferrari die zijn tweede motor al gemonteerd heeft.. Vettel die verder gaat op het elan van vorig jaar (snelheid fantastisch, betrouwbaarheid gebrekkig) en een mooie strijd tussen teammaten van Mercedes en McLaren.

Maar Bahrein blijft een vreemd circuit.. nog nooit een spannende race gezien daar. Australië is vaak wel spannend maar ook niet echt representatief. In KL zullen de McLarens met hun straight line speed wel dichter bij de top zitten..

Comment

Wat een geluk dat Vettel nog uitviel, anders was deze toch nog in de top 10 van saaiste races ooit geraakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Wat een geluk dat Vettel nog uitviel, anders was deze toch nog in de top 10 van saaiste races ooit geraakt.
                Vettel is niet uitgevallen he. Hij is 4de geworden.

Comment

Als dit een voorproefje is van wat nog gaat komen dan zal het een behoorlijk slaapverwekkend seizoen worden. Vrijwel geen enkel inhaalmanoeuvre gezien tussen de toppers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                    Ferrari die zijn tweede motor al gemonteerd heeft..
                    wat niet wil zeggen dat die eerste al kapot is.. ze spreken over abnormale parameters.. wsl een software fout die er tegen melbourne wel zal uitgewerkt zijn.. niks verontrustend lijkt me..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      wat niet wil zeggen dat die eerste al kapot is.. ze spreken over abnormale parameters.. wsl een software fout die er tegen melbourne wel zal uitgewerkt zijn.. niks verontrustend lijkt me..
                      Waar haal je dat het om een softwarefout gaat?

Ik interpreteer het als oververhitting..

Niet gezien hoe Alonso uit alle macht probeerde om niet in de 'vuile lucht' te komen van Vettel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                        Waar haal je dat het om een softwarefout gaat?

Ik interpreteer het als oververhitting..

Niet gezien hoe Alonso uit alle macht probeerde om niet in de 'vuile lucht' te komen van Vettel?
                        ik heb het over die eerste motor he, en ik zei ook 'wsl' (=waarschijnlijk), dus ik weet het fijne er ook niet van..

Comment

iemand ook de fout van de commentator gehoord? ging daar even onderstuur uitleggen. "dan gaat de achterkant van de wagen naar buiten en dat is moeilijker te controleren"

2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Als ik deze race zo zie, zou ik durven zeggen dat Vettel wereldkampioen wordt... Ma bon, nog veel te vroeg voor zo'n uitspraken...

En btw, een pitstop van 4,0, wtf

Favorieten blijven voor mij Hamilton, Vettel en Rosberg...

Schumacher zal met zijn "comeback" enkel zijn fenomenale carriere in een mindere spiraal brengen...

Comment

Die presentators van Sporza zijn nu toch wel echt van jan m'n kloten hoor...

Wanneer Buemi uitvalt, "ja, dat is Webber"...

Met nog één ronde te gaan, "Hier is die dan, Alonso wint de gp van Bahrein"

Wanneer Massa even last had van overstuur, noemen zij het onderstuur...

"Ja de eerste krijgt 25 punten, Vettel nu nog maar 15 en de 2de 20 punten..." (toen Vettel nog in 3de positie lag)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                Die presentators van Sporza zijn nu toch wel echt van jan m'n kloten hoor...
                                Ik ben in de helft van vorig seizoen naar de BBC beginnen kijken, die mannen weten tenminste waar ze het over hebben!

Ik ergerde mij ook té veel aan zo'n uitspraken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                  Saaie race alleen het miden en achterveld was mooi om te zien .
                                  Ze blijven maar de laatste jaren fouten maken met de regels . Ze moeten er voor zorgen dat het inhalen terug mogelijk is . Ik mis Kers systeem vond dit cool.
                                  Ik mis ook Kimi Raikkonen
                                  Op de duur werd dat vooral gebruikt om te verdedigen en niet om aan te vallen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                    Ik ben in de helft van vorig seizoen naar de BBC beginnen kijken, die mannen weten tenminste waar ze het over hebben!

Mja ik hoor al ni echt goed, als ik dan nog snel engels gebral tussen het racegeluid uit moet gaan filteren en dan nog moet gaan omzetten...

Ik heb al moeite met die van Sporza te verstaan...

Comment

Wat was er eigenlijk aan de hand met Massa opt laatste?

Comment

Inderdaad niet zo'n interessante race, maar 't was wel leuk om alle wagens nog eens in actie te zien na de lange winter.

Diegene die naar Sporza kijken: als je kan, kijk op de BBC, 1000 keer beter. Voor de race is er altijd 1u voorbeschouwingen om op te warmen. Tijdens de race steeds deskundige uitleg van Brundle en Coulthard, Legard en Humphrey die alles keurig aaneen lullen, Jordan die er af toe eens iets interessant bijlapt, Kravitz die ons op de hoogte houdt in de pits en Mckenzie die de interviews verzorgt met de rijders. Ze maken mooie televisie vind ik, veel variatie, knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten

2nd that

Comment

Working...
                                          X