Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had wel verwacht dat Schumacher het slechter zou doen als Rosberg . Rosberg is ook een soort van Vettel en na 3jaar terug beginnen en een zeer sterke teamgenoot . Hij zal wel verbeteren maar de oude zal hij nooit worden
Schumacher z'n gloriejaren zijn voorbij hoor, ik verwacht daar ni veel meer van...
Wij zijn zowat het enige gezin in vlaanderen die dat nog niet heeft
ik heb dat ook nog niet ze
zelfs nog geen flatscreen tv.. maar aangezien ik het meeste tijd achter mijne pc doorbreng, heb ik daarvoor een DVB-C tv kaartje zitten waarmee ik oa. een+ en de HD kanalen van één & canvas kan ontvangen (en kan ik ook alles mee programmeren en opnemen)
Geweldige kwalificatie. Ik had een strijd Ferrari-McLaren verwacht, maar McLaren mist precies toch nog wat snelheid. Die Red Bull had ik echt nog niet verwacht.
Ik kan niet wachten tot straks...
Mooie plaatsen voor ferrari. En die ferrari's klinken vet bij lage toeren.(uitloopronde) MS heeft wel werk aan de winkel.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
At the end of the 2009 season, however, BMW pulled out of Formula One and the team's future remained uncertain for several months, until it was sold back to Peter Sauber and granted a 2010 entry. However, due to issues with the Concorde Agreement, the team name will remain BMW Sauber for the 2010 season.
Comment