Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Aangezien het maar een 10 tal minuten rijden is, ben ik gisteren ook eens gaan kijken. Ik had nog nooit een slalom gezien, dus het was wel eens leuk om die karretjes aan het werk te zien. Vooral die oude MINI's gaan écht snel. De veiligheid rond het parcours vind ik maar zozo. Op sommige plaatsen staan enkel plaatjes in de grond geklopt en geen hekken.
Vorig jaar waren veel van die plekken afgespannen met lint, dit jaar niet...blijkbaar een groot vertrouwen in het verstand van de toeschouwers
Alsof een lintje meer je het recht geeft om je verstand op nul te zetten?
De organisator spant zijn veiligheidszones af en moet eventueel op aanraden van de mensen die het parkoers keuren en/of zelfs deelnemers de nodige aanpassingen aanbrengen.
Comment