het valt me wel op dat da allemaal kleine autootjes zijn, veel wendbaarder, dus ik vermoed dat grotere wagens daar niet thuishoren op het circuit ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Slalom 2010 - 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenhet valt me wel op dat da allemaal kleine autootjes zijn, veel wendbaarder, dus ik vermoed dat grotere wagens daar niet thuishoren op het circuit ?
Comment
-
Binnen 2 weekjes is het zo ver.
Eerste slalom van Balen. Voorlopige deelnemerslijst kan je HIER raadplegen.
Met nu reeds een 60-tal inschrijvingen mogen we op dat vlak reeds van een succes spreken. Online-inschrijven kan nog steeds: www.pakantwerpen.be
Vragen en info kan steeds per PM.
Promo-filmpje voor diegene die niet weten wat autoslalom is.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMeeste zijn natuurlijk kleine, snelle, wendbare wagentjes, maar ook grotere modellen passeren de revue.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk BerichtenVeel gaat die niet winnen he ...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenwannaer zitten ze terug in mere?
Enige overblijvende wedstrijden:
18/9 - Tongeren
25/9 - Balen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenah 'k vond het al verdacht rustig.
spijtig want was wel eens leuk om te gaan kijken.
Comment
-
-
Momenteel meer dan 90 inschrijvingen.
Dat gaat druk worden in Balen.
Voor de geinteresseerden die eventueel willen komen kijken, onderstaand plannetje.
Toegang is GRATIS.
Comment
-
Openingswagen komende zondag.
Hoe vervoer je dat? In de wagen van de brouwer.
Comment
-
-
-
-
Ik ben eens komen kijken, wel maar een dik uurtje.
Dit is volgens mij toch wel een onderschatte sport, ziet er zeker niet makkelijk uit!
Maar is wel eens leuk om te doen, als je een klein snel auto'ke op de oprit hebt staan, of zo.
Om er nu speciaal een auto voor om te bouwen lijkt me wat zot, maarja één keer als de microbe u te pakken heeft...
Ps atenza is er ergens een jaarkalender of een site met wat meer info over slalom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk BerichtenIk ben eens komen kijken, wel maar een dik uurtje.
Dit is volgens mij toch wel een onderschatte sport, ziet er zeker niet makkelijk uit!
Maar is wel eens leuk om te doen, als je een klein snel auto'ke op de oprit hebt staan, of zo.
Om er nu speciaal een auto voor om te bouwen lijkt me wat zot, maarja één keer als de microbe u te pakken heeft...
Ps atenza is er ergens een jaarkalender of een site met wat meer info over slalom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenKalender, reglementen > www.vas.be
ok bedankt, altijd interessant om eens te lezen...
Comment
Comment