Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gelukkig was ik fout gisteren, heerlijke race.

Maar het zijn de externe factoren als regen en incidenten die de race zo leuk hebben gemaakt en het zal niet altijd dus even spannend zijn.

Button, verdiende winnaar en schitterend om voreg voor slicks te gaan én deze nog tot het einde in goede toestand kunnen houden. Ook Hamilton heeft schitterend gereden.
    Zonde voor Vettel, 2 zekere overwinningen weggegooid.

Schumacher had zijn comeback waarschijnlijk anders voorgesteld

En wat Webber vandaag allemaal van plan was blijft me een raadsel. Hamilton zo vanachter rammen en dergelijke dingen doet hij te vaak voor iemand met zijn ervaring en topteam.

Comment

Hamilton, zonder twijfel DE man van de race... He's back!

Button, saaie maar verdiende overwinning dankzij de gewaagde gok in ronde zeven...

Kubica, Alonso, Rosberg, prachtige race

Webber, JANET! KLOOTZAK! OETLUL! MONGOOL!
      Achja Raceincident, maar dan nog

Vettel... Jij wordt wereldkampioen zonder twijfel, maar mss nog niet dit jaar...

Mannekes ik sta nog na te trillen, wat een waanzinnig knappe race...

THIS IS RACING!!!!!

Laat ons hopen dat de toon gezet is...

Momenteel voorspel ik Alonso, Vettel of Hamilton als wereldkampioen met Button, Massa, Kubica, Webber en Rosberg die in hun nek zitten te hijgen...

Ik moet gaan slapen en ik zit nog vol van de adrenaline van deze race...

Last edited by ; 28/03/2010, 12:23. Reden: nog wat verwensingen naar Webber smijten, MUTHERF*CKA!!!!

Comment

Amai, 'k heb wat gemist blijkbaar. Korte nacht en het zomeruur heeft me genekt.

Ergens een overzichtje of een herhaling te zien vandaag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
          Amai, 'k heb wat gemist blijkbaar. Korte nacht en het zomeruur heeft me genekt.

Ergens een overzichtje of een herhaling te zien vandaag?
          Deze middag op de BBC waarschijnlijk. Sporza zal mss ook een samenvatting uitzenden.

Fantastische race, zelden zo genoten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Button, saaie maar verdiende overwinning dankzij de gewaagde gok in ronde zeven...

Kubica, Alonso, Rosberg, prachtige race
            Ah ja, Button dankzij de gewaagde gok? Toch eerder dankzij de betrouwbaarheid van Red Bull en zijn sublieme bandenmanagement (zowel het vroeg overgaan naar slicks, als ze lang goed houden)

En waarom die andere drie dan wél in het rijtje van prachtige race belanden... Enkel Kubica, die prachtig startte en heel de race wel één of andere topper in de spiegels had.

En Hamilton 'back'... ik denk dat hij daar na dit weekend wel anders over zal denken. Zich veel te hard in het nieuws gebracht door privé-activiteiten, dan out-qualified door z'n teammaat, om vervolgens wel met het mes tussen de tanden te rijden, maar als het er op aan komt met nog 3 plaatsen te winnen zijn banden al aan gort te hebben gereden.

Geloof me, die gaat niet zo blij zijn als jou
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
              Deze middag op de BBC waarschijnlijk. Sporza zal mss ook een samenvatting uitzenden.

Fantastische race, zelden zo genoten.
              Je hebt gelijk. De BBC zendt deze middag van 14u tot 15u55 een verslag uit. (misschien volledige race)
              Eens zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                met het mes tussen de tanden te rijden
                Meer moet ik niet zien in een F1 race

Comment

En vergeet niet dat Hamilton al jaren dé chouchou is bij McLaren... En nu stond hij voor een voldongen feit. Benieuwd hoe snel hij daarvan herstelt, want als alles niet op roosjes loopt, maakt 'ie zich wel eens nerveus
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

En waarom die andere drie dan wél in het rijtje van prachtige race belanden...
                    Zelfs Alguersari, mag van mij in dat rijtje!

Nu ga ik slapen, slaapwel!

Hopelijk nog eens dromen over F1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Meer moet ik niet zien in een F1 race
                      Ik ook niet, en zelfs als niet-Alonso fan viel het mij tegen dat 'ie Massa nooit aangevallen heeft. Vond ik wat doetjes-achtig.
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik ook niet, en zelfs als niet-Alonso fan viel het mij tegen dat 'ie Massa nooit aangevallen heeft. Vond ik wat doetjes-achtig.
                        ²²²²²²

Comment

Fantastische race! McLaren heeft het wel verdiend om te winnen.

Wat Hamilton vandaag heeft bovengehaald, grenst echt aan het ongelooflijke!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                            Fantastische race! McLaren heeft het wel verdiend om te winnen.

Wat Hamilton vandaag heeft bovengehaald, grenst echt aan het ongelooflijke!
                            Over de remonte van Alonso, wordt niet veel gesproken. Maar is zeker even opmerkelijk!
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Over de remonte van Alonso, wordt niet veel gesproken. Maar is zeker even opmerkelijk!
                              Absoluut!

Btw de SLS safety-car

Comment

Ik denk dat dit een van de mooiste, spectaculairste races van de voorbije seizoenen moet geweest zijn. Ik kan me in ieder geval niet meer herinneren dat het ooit mooier is geweest. Er zijn vrijwel geen saaie momenten geweest.

Inderdaad een ongelofelijke prestatie van Hamilton, had Webber geen zo'n stommiteit begaan dan stond Hamilton misschien wel op het podium. Op Canvas omschreven ze het als een race-incident maar volgens mij ging Webber in de fout. Hij dacht te profiteren van het inhaalmanoeuvre van Hamilton op Alonso maar hij reed gewoon op Hamilton in.

Mooie prestatie van Button ook, het is mooi om hem nog eens te zien winnen maar anderzijds denk ik dat er ook wel veel geluk mee gemoeid was. Voor hetzelfde geld ging hij gewoon de grindbak in na zijn vroege, gewaagde bandenwissel en was zijn race voorbij...

Schumacher heeft mij nog geen moment geïmponeerd. Hij heeft wel wat ongeluk gehad in deze race maar als je ziet dat hij alles uit de kast moet halen om iemand als Alguersari in te halen dan zou ik toch denken dat hij het niet meer kan. Anderzijds is het natuurlijk nog te vroeg om hem volledig af te schrijven al denk ik ook wel dat hij wel iets anders in gedachten had dan dit.

Vreemd ook dat Vettel op zo'n manier uit de race verdween. Hij zei wel iets van brake failliure maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Het zou in ieder geval sneu zijn voor hem.

Hopelijk krijgen we nog meer van dit soort races te zien en blijft het kampioenschap superspannend tot op het einde.

Comment

Vind ik ook! Die is zo maar eventjes van de voorlaatste plaats terug geklommen naar P4! Dat is pas een prestatie!!

Echt een héérlijke race gezien, amai ik ben content dat ik ben opgestaan! En wat een lekkere start van Massa! Die is toch ook héél goed aan het seizoen begonnen. Hij is de enige die twee keer op het podium staat, chapeau!

Ook zeer tevreden voor Kubica en Renault. Sterk gereden van de Pool. Zat constant onder de dreiging van Hamilton of Massa. Knap gedaan!

Schumacher was ontgoochelend vandaag. Ik was echt verrast dat het hem zo veel tijd en moeite heeft gekost om voorbij Algersuari te geraken.

Tot slot vind ik Button de verdiende winnaar. Hij heeft een serieuze gok gedaan door zo vroeg voor slicks te kiezen. En zeker na die kleine sortie kort na zijn pitstop dacht ik dat hij de verkeerde keuze had gemaakt. Achteraf bleek echter van niet...

Grote verliezers zijn Red Bull. Die moeten zich dringend herpakken!

Comment

De remonte van Alonso was inderdaad ook indrukwekkend maar is behoorlijk onopvallend geweest. De prestatie van Kubica is ook meer de indrukwekkend. Wat die presteert met die wagen, chapeau.

Comment

Had hij ook enkel aan zichzelf te danken natuurlijk

Button bewijst hier weer hoe vloeiend en clean hij rijdt. Hamilton is waarschijnlijk intrensiek net iets sneller maar veel te veileisend op z'n banden.
                                      Last edited by Hayes; 28/03/2010, 13:51.
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Button-Hamilton 1-0
                                        Denk ook dat Hamilton zich niet zo populair maakt door over de teamradio verwijten te sturen.

Verder vond ik Kubica en Liuzzi weer erg goed rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Had hij ook enkel aan zichzelf te danken natuurlijk
                                          Euhm? Nee toch? Werd aangetikt door Button zijn linkervoorwiel, waarna Alonso tegen Schumi botste en zo rond ging... Hij kon er dus niets aan doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                          Wat een geweldige race . Dit circuit is geweldig en moet op de kalender blijven.

Jammer voor Vettel de 2de op rij .
                                          Alonso reed een sterke race van achter het veld terug naar voor gewerkt . Moest hij niet getikt zijn in de 1ste bocht was hij zeker een favoriet voor de zege. Hij had wel een smile op zijn gezicht toen hij aangevalt werd door wagens die 2 seconden sneller waren en elkaar ramden .
                                          Massa's pace was te laag en het team had beter Alonso zijn teammaat laten passeren in het begin toen zijn banden nog goed waren kon hij Kubica wel inhalen.
                                          Webber reed ook sterk zoals Hamilton maar geen geluk.
                                          Mercedes GP komt nog tekort.
                                          Button heeft het geweldig gedaan en moest wel gevloekt hebben in zijn 1ste outlap.

De zachte banden kunnen toch blijkbaar een raceafstand afleggen
                                          WOW

Comment

Working...
                                          X