Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
    Webber ... weet ook niet precies wat die in de F1 doet, typisch het soort rijder die door elke teamgenoot wordt overklast, en niet een beetje.
    Webber wordt nu niet bepaald verpletterd door Vettel, ik heb de indruk dat Webber zodanig hongerig is naar overwinningen na al die jaren met schijtauto's dat het zich vaak uit in crashes.
    Maar slecht kan die man zeker niet rijden. (Persoonlijk zou ik ook achter Hamilton gedoken zijn omdat het voor mij ook al in de sacoche leek)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Oei... Ik vond het anders geen slechte keuze... Ik denk niet dat Lewis op 1 stop had kunnen uitrijden...

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100328_039
      Lewis is zijn eigen ruiten aan het ingooien met die uitspraken...

Comment

ik blijf achet schumacher staan, maar ik begin maar al te goed te beseffen dat de weg terug naar de top nog ver is. Ik vrees ook als hij niet snel met de top kan meedoen hij zich zal gaan irriteren met alle gevolgen vandien... Ik geef hem nog 2 races...

Comment

Over Schumacher kunnen we simpel zijn... Zijn terugkeer zal zijn indrukwekkend mythisch palmares enkel maar oneer aandoen...

Comment

Het was een zeer spannende en aangename race om te volgen, al vind ik het voor mij persoonlijk nog weinig hebben nu BMW er niet meer bij is om voor te supporteren.

Comment

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Webber zei dat hij alle downforce verloor achter Webber en de wagen uitbrak, maar ik denk dat hij vooral ook heel optimistisch was bij dit manoeuvre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                  Webber zei dat hij alle downforce verloor achter Webber en de wagen uitbrak, maar ik denk dat hij vooral ook heel optimistisch was bij dit manoeuvre.
                  Klopt wel van dat gebrek aan downforce. Dit is gewoon een typisch race-incident. Webber verwachtte waarschijnlijk dat Hamilton zou proberen Alonso buitenom in te halen omdat Hamilton meer snelheid had en op de drogere lijn zat. Hamilton besloot echter eerder te remmen om Alonso bij het uitkomen van de bocht proberen in te halen. Door die vroege remactie kwam Hamilton sneller dichterbij dan Webber had ingeschat en kwam hij asfalt te kort. Sneu voor Webber en Hamilton, maar is geen grote rijdersfout.

Zelfde als bij de eerste bocht na de start. Schumacher had een superstart, wil Alonso buitenom voorbij maar heeft geen idee dat Button ook nog aan de binnenkant zit. Schumacher stuurt in, Alonso moet ook wel en Button kan nergens meer heen. Incident zonder echte schuldige. Dat alleen Schumacher's voorspoiler bij deze situatie lichte schade opliep en Alonso zijn wagen heel knap achteruit laat rollen, laat wel zijn hoe goed deze coureurs zijn.

Al met al een geweldige race. Zonde dat Vettel weer moest lijden onder een technisch mankement, hij is zonder twijfel het grootste talent in het huidige rijdersveld. Petje af voor Button ook, zelf de beslissing nemen over te gaan op slicks en na één foutje vervolgens met een vloeiende, strakke race overtuigend de winst binnenhalen!

Comment

Wagen afslepen en alles voor een burnout?

Comment

Iemand een idee welke songs ze gebruiken voor de vid.compelatie van Australië op http://www.formula1.com/video/ ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dd-aa Bekijk Berichten
                        Iemand een idee welke songs ze gebruiken voor de vid.compelatie van Australië op http://www.formula1.com/video/ ?
                        Burn it to the ground - Nickelback

Comment

Working...
                        X