Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel grappig om te zien dat die verschillende tactieken niet veel verschil uitmaken als je 4 rijders laat vertrekken achterin met superveel talent en goede auto's.
De regelering ivm downforce speelt dat feit in de hand : een wagen naderen is geen probleem, maar er voorbij geraken is bijna onmogelijk ... zelfs op een breed circuit zoals hier. Schumacher kon ook niet voorbij de mindere goden in de laatste race, alhoewel dat niet helemaal duidelijk in hoeverre de piloot daarmee te maken heeft. Aan de wagen ligt het niet, denk ik.
Anyway, saaie race, maar dat is normaal, droog weer, snel circuit met weinig trage bochten, alle snelle piloten verspreid over de grid. Goed dat Vettel eens heeft kunnen winnen, hij verdient het ...
Kijk toch naar La Une of La Deux, en laat die gigantische mongool die al jaren onterecht z'n commentatorpositie op Sporza blijft houden gewoon links liggen!
Alguersuari en Petrov ook! Jonge snaken met durf en die laten wat zien. Alonso ook yummie gereden, liked it.
We hebben volk, dus niet gans de koers gezien, wat is er met de seniele senior gebeurd?
En Alonso, zou die z'n motor niet in de soep hebben gedraaid door te lang te slipstreamen, oid?
Kijk toch naar La Une of La Deux, en laat die gigantische mongool die al jaren onterecht z'n commentatorpositie op Sporza blijft houden gewoon links liggen!
i know, en ik versta ook wel frans, maar om een of andere reden heb ik gewoon het liefst nederlandstalig commentaar..
Buiten dat maneuvre op Petrov heeft Hamilton een dijk van een wedstrijd gereden. Je kan niet zeggen dat hij door die ene actie heel de race unfair heeft gereden. Hij was 1 van de betere rijders op de baan.
Hamilton is de man van de wedstrijd geworden voor mij. Wat hij dit seizoen al heeft laten zien is wereldkampioen-niveau. Die manoeuvres die hij maakte waren misschien niet toegestaan maar even later reeds hij Petrov er toch met gemak van.
Schumacher zal het zich misschien al beklaagd hebben maar daar lig ik niet van wakker zolang het mooie wedstrijden blijven.
Hamilton is de man van de wedstrijd geworden voor mij. Wat hij dit seizoen al heeft laten zien is wereldkampioen-niveau. Die manoeuvres die hij maakte waren misschien niet toegestaan maar even later reeds hij Petrov er toch met gemak van.
Schumacher zal het zich misschien al beklaagd hebben maar daar lig ik niet van wakker zolang het mooie wedstrijden blijven.
Wereldkampioen niveau = niet in de rondte gaan in de kwalificatie
Anders had hij mee kunnen strijden om de overwinning ...
Man van de race mag je hem van mij overigens wel noemen, maar de man van het weekend is voor mij toch wederom Kubica. Die laat een auto die niet op die plaats thuis hoort toch mooi weer op een 4e plaats eindigen
En dat terwijl ik geen fan ben van de zwijgzame Pool
Als je miljoenen verdient, rij je, weer of geen weer. Tenzij er plots 7auto's van de baan gaan, is het doenbaar.
Die miljoenen krijgen ze omdat ze in staat zijn een maximaal resultaat neer te zetten. Als de omstandigheden dat verhinderen dan zullen ze er alles aan doen om die omstandigheden te beïnvloeden (lees: rode vlag te vragen)
F1 auto's zijn volstrekt kansloos bij staand water. Het lage gewicht met de in verhouding te brede banden maakt ze enorm gevoelig voor aquaplaning.
Comment