Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Maleisië 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
    Oh oh.. Alonso, Massa én Hamilton eruit in Q1 door de regen, te laat uit de pits gekomen en de regen werd erger en erger.. Leuke grid vanachter morgen: 19 Alonso 20 Hamilton 21 Massa
    En 16 Button, weten we ook al

2 Ferrari's en 2 McLarens achteraan

Goed nieuws voor de Red Bulls
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik denk idd een Red Bull op de pole, of misschien toch een eerste pole voor Schumi?

Comment

Ik denk dat het tussen Kubica, Vettel, Kobayashi en Schumacher gaat gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
        Van mij mag Vettel nu toch eens winnen. Steek die jongen in een topteam en je hebt een wereldkampioen volgens mij.
        Red Bull is geen topteam?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Kobayashi vervangen door Sutil imho
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Interessante sessie ... enkel nog Red Bulls en Schumi die overblijven van de toppers, in Q3

Comment

Volgens mij rijdt Vettel de pole

Comment

Haha ... niet dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Tja maar nog altijd geen reputatie zoals bvb Ferrari of Mclaren. Het is heel goed geworden dat wel maar nog met teveel problemen zo blijkt...

Comment

Schumacher heeft het toch niet meer. Met de hakken over de sloot in Q2 en een dikke seconde trager dan Rosberg in Q3, in wat voor hem ideale weersomstandigheden zouden moeten zijn..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                      Schumacher heeft het toch niet meer. Met de hakken over de sloot in Q2 en een dikke seconde trager dan Rosberg in Q3, in wat voor hem ideale weersomstandigheden zouden moeten zijn..
                      Idd, schumi lijkt het kwijt te zijn. Ik had mss liever Heidfeld in die Mercedes gezien.

Comment

7. Barrichello
                        8. Schumi

Als dat maar goed gaat bij de start

Comment

wtf was er aan de hand met ferrari in de qualificaties?
                          2015 BMW S1000R
                          2010 Renault Clio RS Cup
                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                            Net als Mclaren te lang gewacht om naar buiten te gaan. Gewoon lomp geweest dus.

Comment

McLaren was eigenlijk nog juist op tijd, als Button en Hamilton hun wagen op de baan hadden kunnen houden..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                Dachten dat het minder hard ging regenen naar het einde van Q1 ... en het omgekeerde gebeurde. Da's dik verloren he ...

De manier waarop de qualificatie opgezet is, krijg je wel meer van dergelijke zaken. Er is altijd een balans die je moet in het evenwicht houden:

veel tijd - weinig wagens op de baan - geen wagens die elkaar hinderen - soms lege baan

versus

weinig tijd - veel (te veel) wagens op de baan - constant wagens die elkaar in de weg rijden - moeilijk om de actie te volgen

Volgens mij neigt de huidige situatie veel te veel naar het tweede. Ferrari en McLaren wachtte niet enkel op beter weer, maar ze wilde ook vermijden dat je in de zandbak zou geraken terwijl het regende, en dan zou je je kansen vergooien om goed te rijden in de daarop volgende droge periode (allemaal in Q1). Ironisch genoeg deed 1 McLaren (Button) juist dat, reed zich vast in een zandbak ... maar was toch nog de snelste van alle McLarens en Ferraris. Q2 was dan wel al gedaan nog voordat ie begonnen was. Button was daarmee ook een van de weinigen die zich echt vastreed ...

Met andere woorden ... 'k vind het een slecht systeem. Je kan wel weggen dat het spanning brengt (goede wagens achteraan de grid), maar dan kan je ook nummers trekken uit een ton ... dan moet je geen qualif doen. Piloten durven niet voluit gaan (in Q1 of Q2), omdat ze dan hun wagen niet rijklaar krijgen voor wanneer het echt telt, omdat de finale sessie (Q3) te snel volgt op de eerste sessies.

Vroeger kon je uw wagen bijna per total rijden (op vrijdag) en dan nog met dezelfde wagen een pole rijden op zaterdag. De tijden werden toen ook NIET herzet na elke sessie, alle tijden werden bekeken, dat is ook een fout volgens mij, en niet eerlijk, omdat de grid die wordt samengesteld, enkel uit een periode van 10 minuten komt ... Vroeger was dat 2 uur. Maar het kan nog slechter, zie de series waar ze 1 of 2 ronden mogen rijden. Bekijk maar eens naar alle tijden van Q1 en Q2 en Q3 tesamen, je dan daaruit een totaal andere grid samenstellen.

Comment

Webber heeft de pole

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Webber heeft de pole

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                      Dit is goed voor het kampioenschap . Moet wel spektakel geven de Ferrari's en Mclarens vanachter
                                      Denk dat Vettel gaat winnen .
                                      De rode vlag was nergens voor nodig in q3 . Ik hoop dat de rode vlag morgen de race niet gaat verpesten . De helft van de race zal achter de safety car zijn als het regent. Laat die mannen gewoon hun ding doen en niet bij het minste ingrijpen .
                                      Totally disagree ... volgens BBC waren het de piloten (sommige piloten) die erom vroegen. Moet er altijd iets gebeuren, voordat je met een rode vlag moet zwaaien ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                        Dit is goed voor het kampioenschap . Moet wel spektakel geven de Ferrari's en Mclarens vanachter
                                        Denk dat Vettel gaat winnen .
                                        De rode vlag was nergens voor nodig in q3 . Ik hoop dat de rode vlag morgen de race niet gaat verpesten . De helft van de race zal achter de safety car zijn als het regent. Laat die mannen gewoon hun ding doen en niet bij het minste ingrijpen .
                                        Jij hebt niet goed naar die tv beelden gekeken zeker? Het was onverantwoord om te rijden op een gegeven moment.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                          Rijdt toch zo slecht niet, had laatst ook eens de snelste ronde dacht ik.

Comment

Working...
                                          X