Oorspronkelijk geplaatst door sink
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Maleisië 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWel grappig om te zien dat die verschillende tactieken niet veel verschil uitmaken als je 4 rijders laat vertrekken achterin met superveel talent en goede auto's.
Anyway, saaie race, maar dat is normaal, droog weer, snel circuit met weinig trage bochten, alle snelle piloten verspreid over de grid. Goed dat Vettel eens heeft kunnen winnen, hij verdient het ...
Comment
-
Kijk toch naar La Une of La Deux, en laat die gigantische mongool die al jaren onterecht z'n commentatorpositie op Sporza blijft houden gewoon links liggen!
Alguersuari en Petrov ook! Jonge snaken met durf en die laten wat zien. Alonso ook yummie gereden, liked it.
We hebben volk, dus niet gans de koers gezien, wat is er met de seniele senior gebeurd?
En Alonso, zou die z'n motor niet in de soep hebben gedraaid door te lang te slipstreamen, oid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
We hebben volk, dus niet gans de koers gezien, wat is er met de seniele senior gebeurd?
En Alonso, zou die z'n motor niet in de soep hebben gedraaid door te lang te slipstreamen, oid?
2) Ja, heel veel in dirty air gereden, en misschien belastten die vreemde downshifts de motor ook extra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk ben aan het werken, dus zal de race pas vanavond kunnen bekijken...
Hoe heeft Hamilton het gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKijk dan vanavond, veel leuker dan het al te weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenJaja, da snap ik, maar heeft die z'n best gedaan? Dus met momenten eens het mes tussen de tanden genomen?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKijk toch naar La Une of La Deux, en laat die gigantische mongool die al jaren onterecht z'n commentatorpositie op Sporza blijft houden gewoon links liggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk ben aan het werken, dus zal de race pas vanavond kunnen bekijken...
Hoe heeft Hamilton het gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenOnfair
Comment
-
Hamilton is de man van de wedstrijd geworden voor mij. Wat hij dit seizoen al heeft laten zien is wereldkampioen-niveau. Die manoeuvres die hij maakte waren misschien niet toegestaan maar even later reeds hij Petrov er toch met gemak van.
Schumacher zal het zich misschien al beklaagd hebben maar daar lig ik niet van wakker zolang het mooie wedstrijden blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHamilton is de man van de wedstrijd geworden voor mij. Wat hij dit seizoen al heeft laten zien is wereldkampioen-niveau. Die manoeuvres die hij maakte waren misschien niet toegestaan maar even later reeds hij Petrov er toch met gemak van.
Schumacher zal het zich misschien al beklaagd hebben maar daar lig ik niet van wakker zolang het mooie wedstrijden blijven.
Anders had hij mee kunnen strijden om de overwinning ...
Man van de race mag je hem van mij overigens wel noemen, maar de man van het weekend is voor mij toch wederom Kubica. Die laat een auto die niet op die plaats thuis hoort toch mooi weer op een 4e plaats eindigen
En dat terwijl ik geen fan ben van de zwijgzame Pool
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenZoek eens een quote van een piloot die zegt dat het nog te doen was ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAls je miljoenen verdient, rij je, weer of geen weer. Tenzij er plots 7auto's van de baan gaan, is het doenbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAls je miljoenen verdient, rij je, weer of geen weer. Tenzij er plots 7auto's van de baan gaan, is het doenbaar.
F1 auto's zijn volstrekt kansloos bij staand water. Het lage gewicht met de in verhouding te brede banden maakt ze enorm gevoelig voor aquaplaning.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVerklaar u nader?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenPetrov had hem lang kunnen ophouden en dan was Hamilton zeker niet zo hoog geeindigd.
Comment
Comment