Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Maleisië 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    nieuw spreekwoord uitgevonden door de commentators; "het onderste uit de kan persen"
    Idd een echte contaminatie
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Wel grappig om te zien dat die verschillende tactieken niet veel verschil uitmaken als je 4 rijders laat vertrekken achterin met superveel talent en goede auto's.
      De regelering ivm downforce speelt dat feit in de hand : een wagen naderen is geen probleem, maar er voorbij geraken is bijna onmogelijk ... zelfs op een breed circuit zoals hier. Schumacher kon ook niet voorbij de mindere goden in de laatste race, alhoewel dat niet helemaal duidelijk in hoeverre de piloot daarmee te maken heeft. Aan de wagen ligt het niet, denk ik.

Anyway, saaie race, maar dat is normaal, droog weer, snel circuit met weinig trage bochten, alle snelle piloten verspreid over de grid. Goed dat Vettel eens heeft kunnen winnen, hij verdient het ...

Comment

Kijk toch naar La Une of La Deux, en laat die gigantische mongool die al jaren onterecht z'n commentatorpositie op Sporza blijft houden gewoon links liggen!

Alguersuari en Petrov ook! Jonge snaken met durf en die laten wat zien. Alonso ook yummie gereden, liked it.

We hebben volk, dus niet gans de koers gezien, wat is er met de seniele senior gebeurd?

En Alonso, zou die z'n motor niet in de soep hebben gedraaid door te lang te slipstreamen, oid?

Comment

Ik ben aan het werken, dus zal de race pas vanavond kunnen bekijken...

Hoe heeft Hamilton het gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

We hebben volk, dus niet gans de koers gezien, wat is er met de seniele senior gebeurd?

En Alonso, zou die z'n motor niet in de soep hebben gedraaid door te lang te slipstreamen, oid?
            1) Door zijn ophanging gegaan (linksachter)

2) Ja, heel veel in dirty air gereden, en misschien belastten die vreemde downshifts de motor ook extra.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Kijk dan vanavond, veel leuker dan het al te weten
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Kijk dan vanavond, veel leuker dan het al te weten
                Jaja, da snap ik, maar heeft die z'n best gedaan? Dus met momenten eens het mes tussen de tanden genomen?

Comment

Jaja, da snap ik, maar heeft die z'n best gedaan? Dus met momenten eens het mes tussen de tanden genomen?
                  yep, mooie race gereden
                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Kijk toch naar La Une of La Deux, en laat die gigantische mongool die al jaren onterecht z'n commentatorpositie op Sporza blijft houden gewoon links liggen!
                  i know, en ik versta ook wel frans, maar om een of andere reden heb ik gewoon het liefst nederlandstalig commentaar..

Comment

Onfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Onfair
                      Buiten dat maneuvre op Petrov heeft Hamilton een dijk van een wedstrijd gereden. Je kan niet zeggen dat hij door die ene actie heel de race unfair heeft gereden. Hij was 1 van de betere rijders op de baan.

Comment

Hamilton is de man van de wedstrijd geworden voor mij. Wat hij dit seizoen al heeft laten zien is wereldkampioen-niveau. Die manoeuvres die hij maakte waren misschien niet toegestaan maar even later reeds hij Petrov er toch met gemak van.

Schumacher zal het zich misschien al beklaagd hebben maar daar lig ik niet van wakker zolang het mooie wedstrijden blijven.

Comment

de wk-tussenstand staat na 3 races trouwens écht nog volledig open, de eerste 5 op amper een paar puntjes van elkaar..

massa 39
                          vettel 37
                          alonso 37
                          button 35
                          rosberg 35

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Hamilton is de man van de wedstrijd geworden voor mij. Wat hij dit seizoen al heeft laten zien is wereldkampioen-niveau. Die manoeuvres die hij maakte waren misschien niet toegestaan maar even later reeds hij Petrov er toch met gemak van.

Schumacher zal het zich misschien al beklaagd hebben maar daar lig ik niet van wakker zolang het mooie wedstrijden blijven.
                            Wereldkampioen niveau = niet in de rondte gaan in de kwalificatie

Anders had hij mee kunnen strijden om de overwinning ...

Man van de race mag je hem van mij overigens wel noemen, maar de man van het weekend is voor mij toch wederom Kubica. Die laat een auto die niet op die plaats thuis hoort toch mooi weer op een 4e plaats eindigen
                            En dat terwijl ik geen fan ben van de zwijgzame Pool

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                              pussy
                              Zoek eens een quote van een piloot die zegt dat het nog te doen was ...

Vettel : "There was a lot of water and it was the right thing to get the red flag out as it was just impossible for all of us."
                              Last edited by ; 04/04/2010, 15:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                                Zoek eens een quote van een piloot die zegt dat het nog te doen was ...
                                Als je miljoenen verdient, rij je, weer of geen weer. Tenzij er plots 7auto's van de baan gaan, is het doenbaar.

Comment

Als je miljoenen verdient, rij je, weer of geen weer. Tenzij er plots 7auto's van de baan gaan, is het doenbaar.
                                  Op een Playstation, akkoord.

Comment

Die miljoenen krijgen ze omdat ze in staat zijn een maximaal resultaat neer te zetten. Als de omstandigheden dat verhinderen dan zullen ze er alles aan doen om die omstandigheden te beïnvloeden (lees: rode vlag te vragen)

F1 auto's zijn volstrekt kansloos bij staand water. Het lage gewicht met de in verhouding te brede banden maakt ze enorm gevoelig voor aquaplaning.

Comment

Onfair
                                      Verklaar u nader?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Verklaar u nader?
                                        Petrov had hem lang kunnen ophouden en dan was Hamilton zeker niet zo hoog geeindigd.

Comment

Petrov had hem lang kunnen ophouden en dan was Hamilton zeker niet zo hoog geeindigd.
                                          Dat heeft toch niks met onfair te maken?

Comment

Working...
                                          X