Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rally News

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ogier rijdt wel het volledige wrc in 2012,maar doet dit met een skoda fabia S2000 om in het ritme te blijven en eveneens voor de parcourskennis.

Comment

• Petter Solberg naar Ford.

Neuville zal ook een mooi programma afwerken voor Citroën volgend seizoen, meer:

Comment

• Neuville

Hopelijk gaat het niet iets te snel voor hem en had hij
        beter nog een jaartje gerijpt in het IRC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
          Neuville

Inderdaad schitterend nieuws. Als ie zijn verstand er bij houdt en geen Duvalleke wil doen, dan moet dat zeker lukken!

En Solberg krijgt eindelijk weer wat ie verdient: een fabriekswagen!! Malcolm Wilson is toch een barmhartig en vergevingsgezind man...

Comment

Neuville

Dit is toch een aanbod dat hij niet kon weigeren. Volgend jaar liggen de kaarten misschien weer helemaal anders. Kerel gaat echt wel hard.

Eindelijk weer een reden om WRC te volgen

Comment

Neuville

Als je op je 23e al rally's wint in IRC die je voor de eerste keer rijdt tegen de concurrentie die er dit jaar was, dan verdien je een dik WRC-contract. Ik voorspel dat Neuville volgend jaar op zijn minst al podiums pakt en met wat geluk zijn eerste WK-overwinning.
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Luister naar een interview van Neuville en Adelheid Terryn (Peugeot België):

Beluister deel 1.

Comment

• Enig idee wie ze dan als belgische rijder dan zou uitkomen in het IRC voor de Peugeot stal ?

Hopelijk doet Peugeot België/Luxemburg volgend jaar nog mee
                  want cfr het interview waren ze dat nog niet zo zeker van.

Comment

• De kans dat Neuville nog voor Peugeot zal rijden in het IRC is eerder klein.
                    Kronos is ondertussen wel nog aan het praten met enkele piloten om een volledig IRC programma op te zetten. Meer details zouden normaal tegen eind dit jaar bekend moeten worden.

Comment

• Er is dus een wedstrijdje via rallylovers, diegene die het meest 'likes' haalt, krijgt 2 gratis starts + komt op de affiche van een rally.

Bij deze dus ook de vriendelijke oproep aan alle facebookers :

ga naar http://www.facebook.com/rallylovers
                      en "like" het artikel die over 'tobi vandenberghe' handelt aub !

u gebeden zullen verhoord worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                        Als je op je 23e al rally's wint in IRC die je voor de eerste keer rijdt tegen de concurrentie die er dit jaar was, dan verdien je een dik WRC-contract. Ik voorspel dat Neuville volgend jaar op zijn minst al podiums pakt en met wat geluk zijn eerste WK-overwinning.
                        Naar mijn gevoel zou het al schitterend zijn om 80% van de wedstrijden aan te komen en dan nog af en toe in de top 5 te raken.

Vergeet niet , dat het werkelijk wel oerendhard gaat ! al eens live gezien ? is geheel andere beleving dan op TV.

Comment

• Francois Delecour Monte Carlo 2012 testing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
                            Er is dus een wedstrijdje via rallylovers, diegene die het meest 'likes' haalt, krijgt 2 gratis starts + komt op de affiche van een rally.

Bij deze dus ook de vriendelijke oproep aan alle facebookers :

ga naar http://www.facebook.com/rallylovers
                            en "like" het artikel die over 'tobi vandenberghe' handelt aub !

u gebeden zullen verhoord worden

nog steeds vele stemmen nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk Berichten
                              Naar mijn gevoel zou het al schitterend zijn om 80% van de wedstrijden aan te komen en dan nog af en toe in de top 5 te raken.

Vergeet niet , dat het werkelijk wel oerendhard gaat ! al eens live gezien ? is geheel andere beleving dan op TV.
                              Ik ga al 30 jaar naar rally's gaan kijken langs de proeven en rij al 4 jaar als co-piloot, laat ons zeggen dat ik wel weet waarover ik spreek...
                              Met het huidige startveld in WRC durf ik er geld op zetten dat Neuville dit jaar al zijn 1e podium pakt...
                              Last edited by Streamline; 16/01/2012, 08:56.
                              sigpic

Comment

Ik ga al 30 jaar naar rally's gaan kijken langs de proeven en rij al 4 jaar als co-piloot, laat ons zeggen dat ik wel weet waarover ik spreek...
                                Met het huidige startveld in WRC durf ik er geld op zetten dat Neuville dit jaar al zijn 1e podium pakt...
                                Verdienste van Neuville of mager startveld ?

Comment

• Neuville aan het werk in de DS3 tijdens test voor de rally van monte carlo:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Hij doet het goed , geen discussie daaromtrent, maar.......er zijn er nog wel een tiental in WRC die het ook goed doen wait & see, dit is echt wel de koningine klasse !!
                                    by the way ; heb zelf gedurende 16jaar het stuur in handen gehad in rallyes over het hele europese continent, dus kan me wel enig idee vormen dacht ik . grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                      Verdienste van Neuville of mager startveld ?
                                      Podium is podium toch? In IRC kun je ook niet zeggen dat er een mager startveld reed in 2011 en hij heeft toch ook 2 grote rally's gewonnen. Dat hij dit jaar met de beste wagen rijdt en erg goed omkaderd is zal hem zeker zijn eerste podium opleveren. En als dat gebeurt ga ik 't hier es goed komen inwrijven...
                                      sigpic

Comment

Podium is podium toch? In IRC kun je ook niet zeggen dat er een mager startveld reed in 2011 en hij heeft toch ook 2 grote rally's gewonnen. Dat hij dit jaar met de beste wagen rijdt en erg goed omkaderd is zal hem zeker zijn eerste podium opleveren. En als dat gebeurt ga ik 't hier es goed komen inwrijven...
                                        Als ie het haalt zal ik bij de eerste zijn om hem en u te feliciteren, maar ik vrees dat je het een beetje te makkelijk inschat

Comment

Podium is podium toch?

Tuurlijk , net zoals een vrouw een vrouw is .

Comment

Working...
                                          X