Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik 't zo eens bedenk: 't Zal eerder voor de 000 zijn zeker? Beetje gelijk Thiry met Peugeot vorig jaar.
Die gast die 't me vertelde zal wel mis zijn.
Thiry reed net voor de 0 met een gigantische sticker VIP op zijn deur. De 000 komt meestal vrij traag en erg vroeg door en ook de 00 geeft niet teveel gas. Op dat ogenblik lopen er nl al een pak toeschouwers op de proef en je wil die nu niet direct met hun klikken en hun klakken overhoop rijden met die Porsche GT3.
We zien het wel.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Dus die Porsche komt er als "VIP" wagen tussenhangen tussen de 00 en de 0 ?? Deden ze dat vorig jaar of twee jaar terug ook niet met Thiry en de Peugeot 207RC?
Ik heb niks op het feit dat de hoofdsponsor zich goed kan tonen, maar wat gaan we nog allemaal krijgen ? Straks krijgen we zoals in de wielkoers een 'karavaan' die voor de wagens passeert om reclame te maken
Das toch leuk!? Beter dan niks als je daar maar wat staat te wachten!
Van Parijs reed ook als 0-nulwagen in de condroz met een porsche was toch elke keer genieten daar van De Buze kan je dit ook verwachten
Ik heb er zeker niks op tegen. Integendeel.
De vraag is wel waar je de limiet legt. Morgen rijden er zo 2, 3 of 4 wagens voor. Leuk, alleen moet je dan dezelfde veiligheidsvoorzieningen hebben, etc.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Hier vind je mijn foto´s van Tielt.
Spijtig dat naast de verboden zone´s ook zoveel lintjes vlak tegen het parcours hangen.Eigenlijk overbodig en enkel hinderlijk bij het nemen van foto´s.
Was me in sporza al opgevallen, die wrc's hebben allemaal engelse platen?
Waarom? voor de tax? Krijgt ge niet gekeurd in België? Moeten rally wagens trouwens platen hebben, voor zo'n afgelsoten event..
Tax allicht ook, maar meeste kunnen zonder UK ingenieur (van Prodrive voor Subaru's) niet meer dan 1e versnelling of achteruit rijden... Zal daar ook wel iets mee te maken hebben.
Mooie en sterke rally van Tsjoen! Ben maar naar 2 kp's gaan kijken maar 't was toch duidelijk te zien dat hij een stuk sneller was dan de rest.
Ik ben een beetje ontgoocheld dat Snijers niet langer in zijn zog kon blijven. Zelfs een KP winnen zat er niet in...
Was me in sporza al opgevallen, die wrc's hebben allemaal engelse platen?
Waarom? voor de tax? Krijgt ge niet gekeurd in België? Moeten rally wagens trouwens platen hebben, voor zo'n afgelsoten event..
De meeste wagens zijn gehuurd bij een engelse tuner, ge krijgt zo een wagen ook gekeurd in belgie.
Rallywagens moeten met nummerplaten rondrijden, omdat ze gebruik maken van de openbare weg om van speciale naar speciale te rijden. Rally wordt trouwens gereden op de openbare weg, die tijdelijk afgesloten is voor de wedstrijd.
Deze wedstrijden bestaan uit meerdere gechronometreerde snelheidsritten die met elkaar zijn verbonden door een zogenaamde verbindingsrit over de openbare weg. Het parcours voor de snelheidsritten moet beantwoorden aan de strengste veiligheidsnormen, zowel voor deelnemers als publiek, en dit in perfecte harmonie met het milieu en respect voor de buurtbewoners.Op de verbindingsritten moeten de piloten de wegcode respecteren en op het ideale uur aan de volgende tijdscontrole zich aanmelden
Ik mocht voor de eerste keer op het hoogste schavotje plaatsnemen, ik won namelijk als co van Koen Lauwaert het Criterium (grijze Clio R3 nr 102). Zaaaaalige dag gewoon!
Ik mocht voor de eerste keer op het hoogste schavotje plaatsnemen, ik won namelijk als co van Koen Lauwaert het Criterium (grijze Clio R3 nr 102). Zaaaaalige dag gewoon!
Ik mocht voor de eerste keer op het hoogste schavotje plaatsnemen, ik won namelijk als co van Koen Lauwaert het Criterium (grijze Clio R3 nr 102). Zaaaaalige dag gewoon!
Dikke proficiat, wat was de nr plaat van deze wagen?
Hier vind je mijn foto´s van Tielt.
Spijtig dat naast de verboden zone´s ook zoveel lintjes vlak tegen het parcours hangen.Eigenlijk overbodig en enkel hinderlijk bij het nemen van foto´s.
Vertel dat maar aan de Arrondissementscommissaris en de Rallycommissie van het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Zonder die storende en overvloedige lintjes echter geen Rally !
Vr. groeten,
Voor TAC,
Wedstrijddirecteur TAC Rally.
Vertel dat maar aan de Arrondissementscommissaris en de Rallycommissie van het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Zonder die storende en overvloedige lintjes echter geen Rally !
Vr. groeten,
Voor TAC,
Wedstrijddirecteur TAC Rally.
Hoho,ik denk dat je mijn reactie verkeerd begrijpt.Jullie organisatie is top.
Ik heb geen enkel probleem met de afgespannen verboden zone´s,integendeel.
Maar dat er linten gespannen worden tegen het parcours vind ik jammer,die gaan geen wagens tegenhouden en het publiek zal er zoiezo niet staan.
De fotografen hebben nu moeite om nog een originele foto te nemen.
Zelf uit de weide die langs het laatste stukje van het onverhard loopt (eigenlijk na de binnenkant v/d bocht) werden we weggejaagd terwijl het in feite geen verboden zone was(trouwens de reden waarom we daar waren gaan staan).
In dezelfde weide ligt er trouwens een betonplaat volledig omgeven door vangrails (hier op de achtergrond te zien)en dit ligt niet eens in een uitloopstrook voor de wagens,maar ook hier kregen we een njet.
Ik werp echt geen steen,maar ervaren rallybezoekers gaan zichzelf echt niet in gevaar brengen,integendeel.(met de uitzondering van die eik*l die ik op videobeelden in de gracht zag staat om foto´s te nemen)
Maar nu stonden we met zeker 20 man op rij gewoon bijna dezelfde foto te nemen,precies alsof Madonna over het onverhard kwam gecatwalkt.
Voor de rest keep-up the good work and no offence .
Comment