Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vrijdagavond na de technische controle nog in allerhaast een nieuwe koppeling geplaatst.
Zaterdag rustig gestart op KP Oosthoek en groot was de verbazing toen we een 12de tijd realiseerden. (3 sec trager dan de ervaren Dobbelaere met de 16v kadett)
Geleidelijk aan kwam het vertrouwen in de wagen en vooral de remmen, hetgeen resulteerde in latere rempunten en vlottere waaiers.
Nergens deed de wagen onverwachtse manoeuvres en nergens was er een warm momentje.
Het was dus een relaxed rustig dagje zonder nervositeit.
De wagen werd uiteindelijk zonder krasje terug afgeleverd aan een zeer tevreden eigenaar.
2de rally op 2 weken, en wederom zonder issues perfect gepresteerd.
Er werd natuurlijk ook gefilmd... jammergenoeg enkel de eerste doortochten want de accu was nadien plat. Per doortocht ging het natuurlijk iets sneller (een 8-tal seconden per passage).
De hamvraag die mij nu natuurlijk bezig houdt....what's next?
Ik zal even alles laten bezinken en dan een nuchtere beslissing
nemen omtrent een eventueel vervolg aan dit avontuur.
nogmaals bedankt aan Hothatch voor de quasi perfecte instructies als co !
Zalig! Dikke proficiat!
Denken jullie dat Romain het Tsjoen lastig zou kunnen maken in de rest van het seizoen?
Denken jullie dat Romain het Tsjoen lastig zou kunnen maken in de rest van het seizoen?
Als hem rustig blijft verder opbouwen zoals hij bezig is ja want Tjoen is voor het ogenblik nog niet zo goed als met de focus
HAspengouw vond ik persoonlijk geen referentie gezien de omstandigheden daar.
Tjoen heeft de ervaring kan omgaan met de druk en heeft een goeie co die hem perfect coach in de wagen, hij heeft soms ook geluk zoals zijn sortie in de TAC maar dat geluk dwing je af.
Tsjoen is gewoon te regelmatig en kan gewoon teveel trainen met zijn C4 die echt moeilijk te rijden is.
Ja dat is waar maar langs de andere kant was ik aardig verrast dat Romain zo goed in de buurt van Tsjoen kon blijven is Tielt als ie geen fouten maakte...
Als hij wat constanter zou worden en de auto beter leert kennen zou hij misschien nog eens voor een verrasing kunnen zorgen. Maar eerst moet ie natuurlijk nog het budget vinden voor de rest van het seizoen te rijden.
Ja dat is waar maar langs de andere kant was ik aardig verrast dat Romain zo goed in de buurt van Tsjoen kon blijven is Tielt als ie geen fouten maakte...
Als hij wat constanter zou worden en de auto beter leert kennen zou hij misschien nog eens voor een verrasing kunnen zorgen. Maar eerst moet ie natuurlijk nog het budget vinden voor de rest van het seizoen te rijden.
De vraag blijft inderdaad bij die "fouten". Romain heeft altijd een beke een on-off stijl gehad en ipv eerst met de Mitsubishi leren snel en regelmatig te rijden, is hij nu al overgestapt.
Als ik hem vergelijk met mannen als een Loix bvb, die reden eerst met hun kleinere wagen betrouwbaar tegen de limiet en schakelden dan over op zwaarder materiaal en met succes.
Ik had Romain liever eerst duidelijk een kampioenschap zien winnen in N4 of zo (op regelmaat met enkele overwinningen) voordat ik er echt zou in geloven op dit niveau. Al is dat zuiver mijn gedacht natuurlijk en kan ik er helemaal naast zitten.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
vrijdagavond na de technische controle nog in allerhaast een nieuwe koppeling geplaatst.
Zaterdag rustig gestart op KP Oosthoek en groot was de verbazing toen we een 12de tijd realiseerden. (3 sec trager dan de ervaren Dobbelaere met de 16v kadett)
Geleidelijk aan kwam het vertrouwen in de wagen en vooral de remmen, hetgeen resulteerde in latere rempunten en vlottere waaiers.
Nergens deed de wagen onverwachtse manoeuvres en nergens was er een warm momentje.
Het was dus een relaxed rustig dagje zonder nervositeit.
De wagen werd uiteindelijk zonder krasje terug afgeleverd aan een zeer tevreden eigenaar.
2de rally op 2 weken, en wederom zonder issues perfect gepresteerd.
Er werd natuurlijk ook gefilmd... jammergenoeg enkel de eerste doortochten want de accu was nadien plat. Per doortocht ging het natuurlijk iets sneller (een 8-tal seconden per passage).
De hamvraag die mij nu natuurlijk bezig houdt....what's next?
Ik zal even alles laten bezinken en dan een nuchtere beslissing
nemen omtrent een eventueel vervolg aan dit avontuur.
nogmaals bedankt aan Hothatch voor de quasi perfecte instructies als co !
Het was idd een leuk avontuur. De kp's die we 3x konden afwerken resulteerden telkens in betere tijden, wat betekent dat de limiet er zeker nog niet was. Zonder de nukkige versnellingsbak zat een 7e plaats erin. Ma bon, het werd 9e, nog meer dan reden genoeg om dit een heel geslaagd debuut te noemen, vanaf nu zal het alleen maar sneller gaan
Comment