Een volledig verslag van de sezoensrally is ondertussen op rally action terug te vinden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rally News
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenEen volledig verslag van de sezoensrally is ondertussen op rally action terug te vinden
Hoe zit het met uw ambities?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWaarvoor dank!
Hoe zit het met uw ambities?
Het is zodanig druk bij ons dat ik tijdens de bk's onmogelijk vrij kan nemen.
Wie weet misschien zo eens 1 of 2 losse wedstrijden maar voorlopig niets concreet. Maar na de legends is het toch weer serieus beginnen kriebelen om zelf te rijden dus hopelijk valt er voor 2012 wel iets te regelen
Bij u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenMomenteel is het voor mij niet echt mogelijk om zelf iets te doen (zelf al moest ik het budget hebben)
Het is zodanig druk bij ons dat ik tijdens de bk's onmogelijk vrij kan nemen.
Wie weet misschien zo eens 1 of 2 losse wedstrijden maar voorlopig niets concreet. Maar na de legends is het toch weer serieus beginnen kriebelen om zelf te rijden dus hopelijk valt er voor 2012 wel iets te regelen
Bij u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhite Bekijk BerichtenIemand naar de omloop van vlaanderen?
Ben zéér benieuwd hoe de Mini WRC gaat presteren tegen de 'oude' wrc's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenRomain met een Octavia? En de C4 dan?
In Roeselare natuurlijk wel met de C4
genummerde deelnemerslijst : http://www.omloopvanvlaanderen.be/up...%20website.pdf
Comment
-
Kheb zelf de rallye de la semois gereden, en het waren helse omstandigheden.
en het maar een asaf wedstrijdje noemen??? schoonste rally van het hele jaar kwa parkoer en moeilijkheidsgraad!!!
We gaan zeker kijken naar de omloop, het beloofd spannend te worden
groetjes sam
Comment
-
Nog geen zekerheid omtrent aanwezigheid Romain
A trois jours du départ de l’Omloop van Vlaanderen, l’un des favoris pourrait devoir déclarer forfait. “C’est en effet une possibilité,” nous a confirmé Alex Romain. “En fait, j’ai le budget pour seulement 2 des 3 derniers rallyes de la saison. J’ai été frapper à de nombreuses portes, mais il est difficile de dénicher des budgets à cette époque de l’année. Je ne voulais pas non plus faire appel à un copilote à budget car j’ai besoin d’un équipier comme Bruno Brissart à mes côtés. Sans un gros geste de la part de Citroën Racing, je risque bien de devoir tirer un trait sur cette participation à l’Omloop. C’est l’épreuve que je connais le moins et donc celle que je laisserais a priori de côté. La décision finale tombera mercredi soir.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenAanwezig !
Ben zéér benieuwd hoe de Mini WRC gaat presteren tegen de 'oude' wrc's
ze zeggen dat de mini net niet is opgewassen tegen de c4 maar er kan vanalles gebeuren, zal sowieso beter af zijn met de mini dan met die oude skoda wrc
ik zie hans weijs toch ook wel zitten met de subaru
heb naar duitsland geweest en hans heeft daar zot goed gereden tussen de wrc met zijn super 2000, we zullen er zeker nog van horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door burton power Bekijk Berichtenook aanwezig!
ze zeggen dat de mini net niet is opgewassen tegen de c4 maar er kan vanalles gebeuren, zal sowieso beter af zijn met de mini dan met die oude skoda wrc
ik zie hans weijs toch ook wel zitten met de subaru
heb naar duitsland geweest en hans heeft daar zot goed gereden tussen de wrc met zijn super 2000, we zullen er zeker nog van horen
Kijk gewoon naar zijn prestatie in Ieper. Zeer indrukwekkend, gezien het deelnemersveld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk BerichtenMelissa was niet indrukwekkend afgelopen zondag in de Semois...
Romain met de octa wrc ook moeten opgeven..dus weinig wedstrijdritme ook voor hem.
Ik gok vooral op H.Weys met de Sub (indien er geen motorische problemen zijn)
er zou al veel moeten mis gaan met de citroens
niettemin ga ik ook wel supporteren voor weijs
Comment
Comment