Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rally News

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een volledig verslag van de sezoensrally is ondertussen op rally action terug te vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
      Een volledig verslag van de sezoensrally is ondertussen op rally action terug te vinden
      Waarvoor dank!

Hoe zit het met uw ambities?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Waarvoor dank!

Hoe zit het met uw ambities?
        Momenteel is het voor mij niet echt mogelijk om zelf iets te doen (zelf al moest ik het budget hebben)
        Het is zodanig druk bij ons dat ik tijdens de bk's onmogelijk vrij kan nemen.

Wie weet misschien zo eens 1 of 2 losse wedstrijden maar voorlopig niets concreet. Maar na de legends is het toch weer serieus beginnen kriebelen om zelf te rijden dus hopelijk valt er voor 2012 wel iets te regelen

Bij u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Momenteel is het voor mij niet echt mogelijk om zelf iets te doen (zelf al moest ik het budget hebben)
          Het is zodanig druk bij ons dat ik tijdens de bk's onmogelijk vrij kan nemen.

Wie weet misschien zo eens 1 of 2 losse wedstrijden maar voorlopig niets concreet. Maar na de legends is het toch weer serieus beginnen kriebelen om zelf te rijden dus hopelijk valt er voor 2012 wel iets te regelen

Bij u?
          Ik vermoed dit jaar niet meer. Maar voor 2012 zou ik toch weer iets op poten willen zetten. De vraag is echter of het nog/weer in de rallysport zal zijn.

Comment

• Geen IRC deze middag op TV?

Comment

• Ukraine first results: SS1 (2,12km): 1.Neuv 1:09.7- 2.Sand+1.4- 3.Hann/Wilks+1.5- 5.Garde+1.7- 6.Mikkel+1.7- 7.Bouff+1.8- 8.Kopec+1.9-

Comment

• Iemand naar de omloop van vlaanderen?
                Ik denk dat ik zaterdag eens tot daar ga als het weer wat meevalt.
                Sneyers voor het eerst met de JCW wrc, Debackere met de oude focus wrc van Tjoen,...
                Mss zorgt het wel voor een verassend einde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhite Bekijk Berichten
                  Iemand naar de omloop van vlaanderen?
                  Aanwezig !
                  Ben zéér benieuwd hoe de Mini WRC gaat presteren tegen de 'oude' wrc's

Comment

• Ik ga ook wel eens kijken

Comment

• Melissa was niet indrukwekkend afgelopen zondag in de Semois...
                      Romain met de octa wrc ook moeten opgeven..dus weinig wedstrijdritme ook voor hem.

Ik gok vooral op H.Weys met de Sub (indien er geen motorische problemen zijn)

Comment

• Romain met een Octavia? En de C4 dan?

Tsjoen ook opnieuw met de C4 neem ik aan?

Comment

• Tjoen en Romain komen met hun C4!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Romain met een Octavia? En de C4 dan?
                            C4 lijkt me net iets te overdreven voor een ASAF wedstrijdje

In Roeselare natuurlijk wel met de C4

genummerde deelnemerslijst : http://www.omloopvanvlaanderen.be/up...%20website.pdf

Comment

• Kheb zelf de rallye de la semois gereden, en het waren helse omstandigheden.
                              en het maar een asaf wedstrijdje noemen??? schoonste rally van het hele jaar kwa parkoer en moeilijkheidsgraad!!!

We gaan zeker kijken naar de omloop, het beloofd spannend te worden

groetjes sam

Comment

• Nog geen zekerheid omtrent aanwezigheid Romain

A trois jours du départ de l’Omloop van Vlaanderen, l’un des favoris pourrait devoir déclarer forfait. “C’est en effet une possibilité,” nous a confirmé Alex Romain. “En fait, j’ai le budget pour seulement 2 des 3 derniers rallyes de la saison. J’ai été frapper à de nombreuses portes, mais il est difficile de dénicher des budgets à cette époque de l’année. Je ne voulais pas non plus faire appel à un copilote à budget car j’ai besoin d’un équipier comme Bruno Brissart à mes côtés. Sans un gros geste de la part de Citroën Racing, je risque bien de devoir tirer un trait sur cette participation à l’Omloop. C’est l’épreuve que je connais le moins et donc celle que je laisserais a priori de côté. La décision finale tombera mercredi soir.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                  Aanwezig !
                                  Ben zéér benieuwd hoe de Mini WRC gaat presteren tegen de 'oude' wrc's
                                  ook aanwezig!
                                  ze zeggen dat de mini net niet is opgewassen tegen de c4 maar er kan vanalles gebeuren, zal sowieso beter af zijn met de mini dan met die oude skoda wrc
                                  ik zie hans weijs toch ook wel zitten met de subaru
                                  heb naar duitsland geweest en hans heeft daar zot goed gereden tussen de wrc met zijn super 2000, we zullen er zeker nog van horen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door burton power Bekijk Berichten
                                    ook aanwezig!
                                    ze zeggen dat de mini net niet is opgewassen tegen de c4 maar er kan vanalles gebeuren, zal sowieso beter af zijn met de mini dan met die oude skoda wrc
                                    ik zie hans weijs toch ook wel zitten met de subaru
                                    heb naar duitsland geweest en hans heeft daar zot goed gereden tussen de wrc met zijn super 2000, we zullen er zeker nog van horen
                                    Je moest daarvoor zo ver niet geweest zijn.
                                    Kijk gewoon naar zijn prestatie in Ieper. Zeer indrukwekkend, gezien het deelnemersveld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
                                      Melissa was niet indrukwekkend afgelopen zondag in de Semois...
                                      Romain met de octa wrc ook moeten opgeven..dus weinig wedstrijdritme ook voor hem.

Ik gok vooral op H.Weys met de Sub (indien er geen motorische problemen zijn)
                                      de sub is niet opgewassen tegen de c4
                                      er zou al veel moeten mis gaan met de citroens
                                      niettemin ga ik ook wel supporteren voor weijs

Comment

• Blijkbaar zijn er vanavond al 2 kp's?

Comment

• Inderdaad:
                                          20.00u SS 01 Beveren
                                          20.35u SS 02 Izegem

Grtz Anthony

Comment

Working...
                                          X