Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rally News

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 doden in de Condroz Rally...

auto van de baan en 2 toeschouwers geraakt. Nog enkele gewonde ook.

GVD!!!

Comment

• Helaas slecht nieuws

De pers zal er weer volop opspringen ...

Sterkte aan de familie van de slachtoffers !

De rally zal er wel opzitten voor dit weekend.

Comment

• Yup
        HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Sterkte aan de familieleden.
        Had vandaag wel gehoord dat het niet normaal was hoe gevaarlijk de mensen weer stonden.
        Ik weet niet wat de omstandigheden hier waren maar de 10m is precies niet voor iedereen jammergenoeg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhite Bekijk Berichten
          Yup
          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Sterkte aan de familieleden.
          Had vandaag wel gehoord dat het niet normaal was hoe gevaarlijk de mensen weer stonden.
          Ik weet niet wat de omstandigheden hier waren maar de 10m is precies niet voor iedereen jammergenoeg..
          Spijtig van het voorval, zal inderdaad weer pagina's lang in de gazetten staan.

Die 10m zone is, ondanks dat iedereen dat denkt, niet overal van toepassing.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Op HLN lopen de reacties van onwetenden weer hoog op. Man man, ik erger me echt dood aan zo'n mensen. Elke sport heeft spijtig genoeg z'n risico's, maar tis verdomme altijd de rallysport die perse in de krant moet verschijnen als er eens een slachtoffer of twee valt.

Portfolio
            | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Mja, het zat er toch wel es aan te komen dat er iets mis ging gaan in Huy. Het wordt dringend tijd dat er daar het één en al verandert want wat ik daar gisteren allemaal gezien heb
              Ik hou m'n hart al vast voor de Legends in februari ....

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=4BR50J9JnGs&sns=fb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                  Mja, het zat er toch wel es aan te komen dat er iets mis ging gaan in Huy. Het wordt dringend tijd dat er daar het één en al verandert want wat ik daar gisteren allemaal gezien heb
                  Ik hou m'n hart al vast voor de Legends in februari ....
                  Achteraf commentaar geven en voorspellen dat het ging misgaan is altijd gemakkelijk.
                  Daar zijn vooral de gazetten sterk in.

Welke sport is, ook als toeschouwer, zonder risico? Geen enkel.
                  Last edited by Atenza; 13/11/2011, 13:17.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                    Achteraf commentaar geven en voorspellen dat het ging misgaan is altijd gemakkelijk.
                    Daar zijn vooral de gazetten sterk in.

Welke sport is, ook als toeschouwer, zonder risico? Geen enkel.
                    Ok, dan moeten ze in Huy vooral bezig blijven zoals ze nu zijn, dan zal binnen een paar jaar gedaan zijn met rally rijden ginder want er zal geen enkele burgemeester nog toestemming geven om over hun grondgebied te rijden.
                    Tuurlijk blijft rally rijden/kijken een risico. En tuurlijk zullen er nog doden/gewonden vallen, maar daar gaat het mij niet over.
                    Huy was dit jaar (en voorgaande jaren) gewoon een dikke 0 qua veiligheid.
                    Verboden zones? Marshalls? Weinig tot geen gezien. Voorwagens die zouden moeten instaan voor de veiligheid?! Mja die waren er, maar deden niks

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Portfolio
                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ben al jaren rallyfan....maar wat je daar in Huy idd de laatste jaren ziet, tart vaak de verbeelding.

Reactie van Loix was dan ook volkomen terecht. Men gooit zijn eigen ruiten in.

Comment

• Is er ergens een rallyraid binnenkort?
                          Al 2e dag op rij dat ik een convooi Dakar-wagens en vrachtwagens tegenkom op de E17.

Of zouden die al het schip opmoeten voor de Dakar?

Comment

• onderweg naar Le Havre om aldaar in te checken op de boot
                            1 januari is de start in Mar Del Plata

Comment

• Afgelopen zondag mijn 3de rally gereden (in Sint Truiden)

Zalig weertje gehad !

een impressie :

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Stoelendans kan beginnen: Seb Ogier gaat naar Volkswagen volgend jaar...
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Zeer benieuwd wie naast hem zal komen te zitten.
                                  Mikkelsen, Wijs Junior, die jonge Duitser (hoe heet hij ook al weer?),...?

En vooral, wie komt naast Loeb bij Citroën? Ik vind dat Solberg eindelijk weer een plaats in een officieel fabrieksteam moet krijgen! Hij behoort nog altijd tot de top van het WRC.
                                  Bij Ford moeten ze dan weer dringend op zoek naar een betere allround piloot. Op asfalt komen ze nog altijd te kort.

Bij MINI blijft alles zoals het is vermoed ik?

Comment

• Hirvonen heeft de overstap gemaakt naar citroen,Omdat M-sport nog altijd niet zeker is van de verdere steun van ford is hij veranderd van team...

Van mini is ook nog altijd niet geweten wat hun programma voor volgend jaar wordt

Comment

• Ola... ! Dat had ik niet verwacht

Comment

• Is al effe bekend hoor Ogier gaat naar VW dus die zal volgend jaar geen WRC rijden want VW doet pas mee in 2013.

Nassar Al-Attiyah (winnaar van Dakar 2011) gaat ook naar Citroën. Dat komt doordat Qatar een belangrijke sponsor wordt bij Citroën Racing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door T_ VR Bekijk Berichten
                                          Hirvonen heeft de overstap gemaakt naar citroen,Omdat M-sport nog altijd niet zeker is van de verdere steun van ford is hij veranderd van team...

Van mini is ook nog altijd niet geweten wat hun programma voor volgend jaar wordt
                                          die rijden alle proeven in 2013, met dezelfde piloten, maar zijn nog wel op zoek naar extra sponsors

Comment

Working...
                                          X