Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Sterkte aan de familieleden.
Had vandaag wel gehoord dat het niet normaal was hoe gevaarlijk de mensen weer stonden.
Ik weet niet wat de omstandigheden hier waren maar de 10m is precies niet voor iedereen jammergenoeg..
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Sterkte aan de familieleden.
Had vandaag wel gehoord dat het niet normaal was hoe gevaarlijk de mensen weer stonden.
Ik weet niet wat de omstandigheden hier waren maar de 10m is precies niet voor iedereen jammergenoeg..
Spijtig van het voorval, zal inderdaad weer pagina's lang in de gazetten staan.
Die 10m zone is, ondanks dat iedereen dat denkt, niet overal van toepassing.
Op HLN lopen de reacties van onwetenden weer hoog op. Man man, ik erger me echt dood aan zo'n mensen. Elke sport heeft spijtig genoeg z'n risico's, maar tis verdomme altijd de rallysport die perse in de krant moet verschijnen als er eens een slachtoffer of twee valt.
Mja, het zat er toch wel es aan te komen dat er iets mis ging gaan in Huy. Het wordt dringend tijd dat er daar het één en al verandert want wat ik daar gisteren allemaal gezien heb
Ik hou m'n hart al vast voor de Legends in februari ....
Mja, het zat er toch wel es aan te komen dat er iets mis ging gaan in Huy. Het wordt dringend tijd dat er daar het één en al verandert want wat ik daar gisteren allemaal gezien heb
Ik hou m'n hart al vast voor de Legends in februari ....
Achteraf commentaar geven en voorspellen dat het ging misgaan is altijd gemakkelijk.
Daar zijn vooral de gazetten sterk in.
Welke sport is, ook als toeschouwer, zonder risico? Geen enkel.
Achteraf commentaar geven en voorspellen dat het ging misgaan is altijd gemakkelijk.
Daar zijn vooral de gazetten sterk in.
Welke sport is, ook als toeschouwer, zonder risico? Geen enkel.
Ok, dan moeten ze in Huy vooral bezig blijven zoals ze nu zijn, dan zal binnen een paar jaar gedaan zijn met rally rijden ginder want er zal geen enkele burgemeester nog toestemming geven om over hun grondgebied te rijden.
Tuurlijk blijft rally rijden/kijken een risico. En tuurlijk zullen er nog doden/gewonden vallen, maar daar gaat het mij niet over.
Huy was dit jaar (en voorgaande jaren) gewoon een dikke 0 qua veiligheid.
Verboden zones? Marshalls? Weinig tot geen gezien. Voorwagens die zouden moeten instaan voor de veiligheid?! Mja die waren er, maar deden niks
Zeer benieuwd wie naast hem zal komen te zitten.
Mikkelsen, Wijs Junior, die jonge Duitser (hoe heet hij ook al weer?),...?
En vooral, wie komt naast Loeb bij Citroën? Ik vind dat Solberg eindelijk weer een plaats in een officieel fabrieksteam moet krijgen! Hij behoort nog altijd tot de top van het WRC.
Bij Ford moeten ze dan weer dringend op zoek naar een betere allround piloot. Op asfalt komen ze nog altijd te kort.
Comment