Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van China 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

dat dus

Comment

Hamilton = FIA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Iemand een idee waar je kan herbekijken?
        RTBF, straks rond middernacht
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
          Op één van de Franstalige zenders is er op maandag -of dinsdagavond een ruime samenvatting!

edit: denk ik
          Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          RTBF, straks rond middernacht
          Goed dat Lotuzz er is!

Comment

Toch wel bizar, dit las ik op crahs.net/f1

"Lewis Hamilton and Sebastian Vettel both escape serious punishment for their clashes in pit-lane during the Chinese Grand Prix, with race stewards deciding not to influence either the result of the round or their chances in Spain next time out."

Ik lees dit als : teneinde McLaren en Hamilton niet teveel te willen hinderen in zijn kansen om wereldkampioen te worden, heeft de FIA besloten geen penalties uit te delen aan zowel Hamilton als Vettel.

Over het incident bij het binnenkomen van de pitlane zullen we maar zwijgen, akkoord dat er daar ergens twee Ferraris iets verdacht gedaan hebben, maar als we dat aanhalen, zal er gezegd worden dat Hamilton iets gelijkaardigs deed.

Ik weet het niet hoor, maar ik zie een rijder die regel op regel breekt, en de hand boven het hoofd lijkt te hebben. Maar, zoals hierboven staat, blijkbaar is het hebben van bepaalde race-uitslagen, belangrijker als het volgen van regels. Beetje zoals Schumacher ook kampioen is kunnen worden, ten tijde dat hij met Ferrari reed.

Comment

Uw Engels suckt dan weldegelijk hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                Toch wel bizar, dit las ik op crahs.net/f1

"Lewis Hamilton and Sebastian Vettel both escape serious punishment for their clashes in pit-lane during the Chinese Grand Prix, with race stewards deciding not to influence either the result of the round or their chances in Spain next time out."

Ik lees dit als : teneinde McLaren en Hamilton niet teveel te willen hinderen in zijn kansen om wereldkampioen te worden, heeft de FIA besloten geen penalties uit te delen aan zowel Hamilton als Vettel.

Over het incident bij het binnenkomen van de pitlane zullen we maar zwijgen, akkoord dat er daar ergens twee Ferraris iets verdacht gedaan hebben, maar als we dat aanhalen, zal er gezegd worden dat Hamilton iets gelijkaardigs deed.

Ik weet het niet hoor, maar ik zie een rijder die regel op regel breekt, en de hand boven het hoofd lijkt te hebben. Maar, zoals hierboven staat, blijkbaar is het hebben van bepaalde race-uitslagen, belangrijker als het volgen van regels. Beetje zoals Schumacher ook kampioen is kunnen worden, ten tijde dat hij met Ferrari reed.
                Welke regel heeft Hamilton dan gebroken in de pitlane? Ik geef toe, dat was op het randje maar wat Vettel deed was dat ook.

Comment

Working...
                X