Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is het eigenlijk toegelaten om met een lichtbak rond te rijden op een gewone wagen op de openbare weg?
Nope, helaas. Ze keuren je dan af wegens teveel verstralers dacht ik.
Ooit eentje bij de Subarubende gehad die zich er nog kon uitlullen door te zeggen dat het twee verstralers waren (wettelijk max dacht ik) en twee zijstralers... Flikken wisten niet goed wat of hoe toen
Ooit eentje bij de Subarubende gehad die zich er nog kon uitlullen door te zeggen dat het twee verstralers waren (wettelijk max dacht ik) en twee zijstralers... Flikken wisten niet goed wat of hoe toen
Ahzo, wel jammer. Omdat we zo gaan meedoen aan een éénmalige rally, waarop we verstralers op onze motorkap zouden zetten.
DIt model zou het zijn en zelfde type wagen.
Misschien ook nog kunnen zeggen dat het twee verstralers zijn en twee zijstralers? :p
En als je ze er enkel opzet omdat je dat mooi vindt en ze niet aansluit bv?
amai, wist niet dat die turkse zo'n zwaar accident had.
voor de rest niets speciaal, kinderen die rally gaan kijken. misschien grappig voor niet-westvlamingen
Comment