Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 GEKO Belgium Ypres Rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke KP's worden eigenlijk verkend vandaag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Welke KP's worden eigenlijk verkend vandaag?
      http://www.ypresrally.com/docs/2010/...-05%20(EN).pdf

Appendix 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
        werkt niet...

Comment

werkt niet...

Voor mij geen problemen met de link

17. APPENDIX 2 – RECONNAISSANCE SCHEDULE
          TUESDAY 22/06/2010
          Stage number Stage name All competitors
          SS 10/17 Langemark 07:00 22:00
          SS 11/18 Dikkebus 07:00 22:00
          SS 2/5 Westouter 07:00 22:00
          SS 8/15 Watou 07:00 22:00
          SS 7/14 Proven – Vleteren 07:00 22:00
          WEDNESDAY 23/06/2010
          Stage number Stage name All competitors
          SS 9/16 Kemmelberg 07:00 22:00
          SS 12/19 Heuvelland 07:00 22:00
          SS 3/6 Mesen – Sauvegarde 07:00 22:00
          SS 13 Lille Eurométropole 07:00 22:00
          SS1/4 Hollebeke 07:00 22:00
          Last edited by ; 22/06/2010, 19:01.

Comment

• KP Hollebeke mis ik op je lijst.

*edit: hoort bij woensdag.
            Last edited by Vanni; 22/06/2010, 19:02.
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              KP Hollebeke mis ik op je lijst.
              Lijst aangepast copy & paste probleemke

Comment

• kan iemand mij zeggen waar en wanneer de shakedown van de historics gereden word ?

Comment

• Morgen te Boezinge. Van 19h tot 22h.
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Vip Tickets

Heeft er iemand meer info rond de VIP Tickets? Sinds vandaag heb ik er twee in m'n bezit, maar zelfs op de markt in Ieper (ticketshop) kunnen ze ons niet vertellen wat ge dr allemaal mee kunt doen... Op de website ist ook nogal onduidelijk... Iemand die er ook heeft en die weet wat er al in zit? Er staat iets op van een shuttle dienst, maar waar en wanneer je daarmee weg kunt staat er nt op. Wrs kan je met die tickets ook gewoon alle parcours doen van donderdag tot zaterdag... maar ook dat wisten ze niet

Comment

• naar aloude traditie zal den dezen ook present zijn
                      -woensdag
                      -donderdag
                      -vrijdag
                      -zaterdag

als ge mij ziet, EN mij herkent , kom maar een polleke schudden !

Comment

• Weet iemand wat je meer of minder kan met een 'Guest' toegangskaart?

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lykke Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand meer info rond de VIP Tickets? Sinds vandaag heb ik er twee in m'n bezit, maar zelfs op de markt in Ieper (ticketshop) kunnen ze ons niet vertellen wat ge dr allemaal mee kunt doen... Op de website ist ook nogal onduidelijk... Iemand die er ook heeft en die weet wat er al in zit? Er staat iets op van een shuttle dienst, maar waar en wanneer je daarmee weg kunt staat er nt op. Wrs kan je met die tickets ook gewoon alle parcours doen van donderdag tot zaterdag... maar ook dat wisten ze niet
                          Wij hebben vip tickets voor de zaterdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samsportquattro Bekijk Berichten

Hoe zien die dan eruit? Of heb je ze nog niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samsportquattro Bekijk Berichten
                              Op de onze (kaartje met witte kettng) staat er enkel "VIP", geen vermelding van een dag of zo x.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lykke Bekijk Berichten
                                Op de onze (kaartje met witte kettng) staat er enkel "VIP", geen vermelding van een dag of zo x.
                                eum we hebben ze nog nie, alles ligt klaar in ieper...

wij moetn om 10u aan de vip parking staan, we hebben wel al het volledige programma...
                                Last edited by ; 22/06/2010, 22:24.

Comment

• Kemmelberg Ypres 2009 Honda Civic type-R

Martijn Braat / Jac Gillis Honda Civic type-R winners class N3 Ypres Rally 2009 kp Kemmelberg

Comment

• Leuke shakedown in Boezinge gisteren. Vanavond Nieuwkerke!

Iemand een idee waar en wanneer de technische controle is vanmiddag? Zoja, is dat nog altijd in omgekeerde volgorde?

Comment

Leuke shakedown in Boezinge gisteren. Vanavond Nieuwkerke!
                                      ik vond het maar magertjes...

veel volk
                                      betrekkelijk goede sfeer
                                      weinig piloten

vanavond zal een stukje meer 'actie' te zien zijn !

Comment

• is die shakedown ook met toegang? of is die gratis? kwestie dat ik niet aan de proef kom en dat ze me dan weersturen naar de markt.
                                        Ik zou eens wat fotos willen gaan schieten maar weet niet of ik er zaterdag geraak daarom dat ik vanavond eens tot daar zou knallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                          is die shakedown ook met toegang? of is die gratis? kwestie dat ik niet aan de proef kom en dat ze me dan weersturen naar de markt.
                                          Ik zou eens wat fotos willen gaan schieten maar weet niet of ik er zaterdag geraak daarom dat ik vanavond eens tot daar zou knallen

van nieuwkerke terug naar de markt in ieper?

het is betalend, tenzij je de achterdeurtjes weet zijn.
                                          maar geen paniek : er zal wel iemand staan die u met plezier een ticketje verkoopt

Comment

Working...
                                          X