Welke KP's worden eigenlijk verkend vandaag?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2010 GEKO Belgium Ypres Rally
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWelke KP's worden eigenlijk verkend vandaag?
Appendix 2
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenwerkt niet...
Voor mij geen problemen met de link
17. APPENDIX 2 – RECONNAISSANCE SCHEDULE
TUESDAY 22/06/2010
Stage number Stage name All competitors
SS 10/17 Langemark 07:00 22:00
SS 11/18 Dikkebus 07:00 22:00
SS 2/5 Westouter 07:00 22:00
SS 8/15 Watou 07:00 22:00
SS 7/14 Proven – Vleteren 07:00 22:00
WEDNESDAY 23/06/2010
Stage number Stage name All competitors
SS 9/16 Kemmelberg 07:00 22:00
SS 12/19 Heuvelland 07:00 22:00
SS 3/6 Mesen – Sauvegarde 07:00 22:00
SS 13 Lille Eurométropole 07:00 22:00
SS1/4 Hollebeke 07:00 22:00
Comment
-
KP Hollebeke mis ik op je lijst.
*edit: hoort bij woensdag.Last edited by Vanni; 22/06/2010, 19:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenKP Hollebeke mis ik op je lijst.
Comment
-
Morgen te Boezinge. Van 19h tot 22h.
Comment
-
Vip Tickets
Heeft er iemand meer info rond de VIP Tickets? Sinds vandaag heb ik er twee in m'n bezit, maar zelfs op de markt in Ieper (ticketshop) kunnen ze ons niet vertellen wat ge dr allemaal mee kunt doen... Op de website ist ook nogal onduidelijk... Iemand die er ook heeft en die weet wat er al in zit? Er staat iets op van een shuttle dienst, maar waar en wanneer je daarmee weg kunt staat er nt op. Wrs kan je met die tickets ook gewoon alle parcours doen van donderdag tot zaterdag... maar ook dat wisten ze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lykke Bekijk BerichtenHeeft er iemand meer info rond de VIP Tickets? Sinds vandaag heb ik er twee in m'n bezit, maar zelfs op de markt in Ieper (ticketshop) kunnen ze ons niet vertellen wat ge dr allemaal mee kunt doen... Op de website ist ook nogal onduidelijk... Iemand die er ook heeft en die weet wat er al in zit? Er staat iets op van een shuttle dienst, maar waar en wanneer je daarmee weg kunt staat er nt op. Wrs kan je met die tickets ook gewoon alle parcours doen van donderdag tot zaterdag... maar ook dat wisten ze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samsportquattro Bekijk BerichtenWij hebben vip tickets voor de zaterdag.
Hoe zien die dan eruit? Of heb je ze nog niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samsportquattro Bekijk BerichtenWij hebben vip tickets voor de zaterdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lykke Bekijk BerichtenOp de onze (kaartje met witte kettng) staat er enkel "VIP", geen vermelding van een dag of zo x.
wij moetn om 10u aan de vip parking staan, we hebben wel al het volledige programma...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLeuke shakedown in Boezinge gisteren. Vanavond Nieuwkerke!
veel volk
betrekkelijk goede sfeer
weinig piloten
vanavond zal een stukje meer 'actie' te zien zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenis die shakedown ook met toegang? of is die gratis? kwestie dat ik niet aan de proef kom en dat ze me dan weersturen naar de markt.
Ik zou eens wat fotos willen gaan schieten maar weet niet of ik er zaterdag geraak daarom dat ik vanavond eens tot daar zou knallen
van nieuwkerke terug naar de markt in ieper?
het is betalend, tenzij je de achterdeurtjes weet zijn.
maar geen paniek : er zal wel iemand staan die u met plezier een ticketje verkoopt
Comment
Comment