Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 GEKO Belgium Ypres Rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
    Aan wie vroeg ze het dan wel , aan uw dikken duim ?
    *heft zijn voeten op voor het niveau die passeert*

Nee, aan een beeldje van Schumacher. Maar die zei niks terug & ze is weggegaan...
    Last edited by Vanni; 14/06/2010, 00:26.
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      *heft zijn voeten op voor het niveau die passeert*

Nee, aan een beeldje van Schumacher. Maar die zei niks terug & ze is weggegaan...
      Dank u wel voor de toelichting kwiet² .

Comment

• Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar de Rally van Ieper kijken.

Voor velen van jullie is het een jaarlijkse uitstap die ervoor zorgt dat jullie perfect weten waar je moet staan om alle spectakel te zien.

Als ik de kaart bekijk zie ik dat de KP's vrij ver uit elkaar liggen. Is het te doen om dat te voet te doen?
        Of ga je beter met de moto?
        Mag/kan je met de moto naar de verschillende KP's gaan kijken?
        Heb je voor elke plaats een ingangskaart nodig? Of is dit enkel voor tribune's en/of rennerspark?

alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar de Rally van Ieper kijken.

Voor velen van jullie is het een jaarlijkse uitstap die ervoor zorgt dat jullie perfect weten waar je moet staan om alle spectakel te zien.

Als ik de kaart bekijk zie ik dat de KP's vrij ver uit elkaar liggen. Is het te doen om dat te voet te doen?
          Heb je voor elke plaats een ingangskaart nodig? Of is dit enkel voor tribune's en/of rennerspark?

alvast bedankt!
          Te voet is het echt niet te doen om van kp naar kp te gaan. De moto is wel aan te raden en er zijn ook velen die dit doen.
          Voor elke plaats heb je normaal een toegangskaart kopen. Best gewoon een dagticket kopen waarmee je elke kp kan zien.
          Last edited by ; 16/06/2010, 11:45.

Comment

Of is dit enkel voor tribune's en/of rennerspark?

alvast bedankt!
            tribune's zijn er niet...
            rennerspark is gratis (op de markt in ieper / histo's in boezinge)

Comment

Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar de Rally van Ieper kijken.

alvast bedankt!
              Hangt er natuurlijk van af hoeveel KP's je plant te doen. Wij doen op zaterdag altijd tussen de 6 en de 8 KP's. Soms is het heel spannend en moet er wel eens snel van 't één naar 't ander worden gehold. Belangrijk is dus om op voorhand al beetje uit te stippelen waar je wil gaan kijken en hoe je van 't één naar 't ander zult rijden.

Comment

• Volgende dinsdag gaan we terug zelf de KP's gaan afrijden.
                Woensdag shakedown historics
                Donderdag shakedown moderne
                Vrijdag rally
                zaterdag rally

Madam gaat me voor 1 week moeten missen
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Net ook een plan gekregen van KP Heuvelland, het einde is drastisch onder handen genomen...
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                    Te voet is het echt niet te doen om van kp naar kp te gaan. De moto is wel aan te raden en er zijn ook velen die dit doen.
                    Voor elke plaats heb je normaal een toegangskaart kopen. Best gewoon een dagticket kopen waarmee je elke kp kan zien.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Hangt er natuurlijk van af hoeveel KP's je plant te doen. Wij doen op zaterdag altijd tussen de 6 en de 8 KP's. Soms is het heel spannend en moet er wel eens snel van 't één naar 't ander worden gehold. Belangrijk is dus om op voorhand al beetje uit te stippelen waar je wil gaan kijken en hoe je van 't één naar 't ander zult rijden.

Dan zal het alvast de moto worden!

Bedankt voor de nuttige informatie.

Comment

• En je best aan de snelheid houden, want volgende week gaan ze uiteraard meer controles doen!! Of wat had je gedacht?
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Volgende dinsdag gaan we terug zelf de KP's gaan afrijden.
                        Woensdag shakedown historics
                        Donderdag shakedown moderne
                        Vrijdag rally
                        zaterdag rally
                        Idem!

Comment

• Zijn de KP's al bekend? of zie ik er over op de site?

mvg

Comment

• De KP's kun je bekijken via google earth op de officiele site.
                            Ga de link es geven.

*edit: http://users.telenet.be/ddujardin/gyr/map.htm Bovenaan kun je aanvinken wat je wilt zien!
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

De KP's kun je bekijken via google earth op de officiele site.
                              Ga de link es geven.

*edit: http://users.telenet.be/ddujardin/gyr/map.htm Bovenaan kun je aanvinken wat je wilt zien!
                              Ah wist ik niet

Ik heb het dus over 't stuk waar ze vorig jaar de naaikorfstraat namen en nu de waterstraat nemen
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Madam gaat me voor 1 week moeten missen

Gaat ze wel iets missen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                                  Gaat ze wel iets missen ?
                                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Comment

• Is er iemand die de Time table zou kunnen uitleggen? Want ksnap er eerlijk gezegd niet veel van met al die afkortingen en dergelijke.

Ik zou ook voor de eerste keer willen gaan kijken, maar ben echt niet zo gekend met het rally-systeem. Dus iemand tips? Ik zou graag al de auto's op voorhand zien (ben ik best op de markt dan waarschijnlijk), maar ook zeker de ritjes meenemen (zou graag fotograferen ook).

Portfolio
                                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Melissa komt nog een paar 1000€ tekort voor Ieper.
                                        Ze kwam bij ons in de winkel & vragen om wat sponsoring
                                        Geen S2000 voor Debackere.Ze komt er niet met haar budget.
                                        Ze neemt de wagen van Bruyneel (Impreza gr.N) over, die op zijn beurt de S2000 gaat besturen.
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                          Is er iemand die de Time table zou kunnen uitleggen? Want ksnap er eerlijk gezegd niet veel van met al die afkortingen en dergelijke.

Ik zou ook voor de eerste keer willen gaan kijken, maar ben echt niet zo gekend met het rally-systeem. Dus iemand tips? Ik zou graag al de auto's op voorhand zien (ben ik best op de markt dan waarschijnlijk), maar ook zeker de ritjes meenemen (zou graag fotograferen ook).
                                          Idem hier/ Voor een leek vind ik die site niet erg duidelijk.

Ik zou met mijn schoonpa naar de Classic Rally willen kijken en een stukje van de gewone rally meepikken.

Comment

Working...
                                          X