Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 GEKO Belgium Ypres Rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt k*t dat moderne FIA afgelast was op KP Dikkebus... Normaal gezien rijden ze nog vanavond, na de rest van de KP's...

Fantastische dag achter de rug, selectie van m'n 640 foto's mag je straks verwachten!

EDIT:

Kleine selectie:

meer foto's op mijn site: http://www.fredericlouis.be/2010/06/...es-rally-2010/
    Last edited by Dequal; 26/06/2010, 23:37.

Portfolio
    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Heeft er eigenlijk iemand die Lancia Stratos gezien? Heb drietal keer naar Boezinge geweest, maar geen enkele keer tegengekomen...
      2000 Lancia Delta 1.9 TD
      2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
      eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
        Heeft er eigenlijk iemand die Lancia Stratos gezien? Heb drietal keer naar Boezinge geweest, maar geen enkele keer tegengekomen...
        Ook niet gezien op de FIA/nationale historics in KP Dikkebus. Mss lag hij er al uit?

Portfolio

Comment

• 't Is weer gedaan voor een jaar!

Het was weer een zalige editie. Wat een deelnemersveld! Een beetje jammer voor de spanning dat Meeke er direct af ging op de tweede KP van gisteren. Maar dat bewijst enkel hoe hard Loix weer ging! Schitterende prestatie van Loix en Skoda!!

En het was WARM gisteren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            En het was WARM gisteren!
            Kan je wel zeggen na het zien van mijn nekske

Voor de eerste keer een rally mee te maken, snap ik waarom er zoveel rally-freaks zijn. 't Is verdorie verslavend! Ik snak al hele dag naar meer

En die geur van die uitlaten, man wat stinken jong! Wat voor brandstof gebruiken die? 't Alsof dat de markt één groot gaslek was...

Portfolio

Comment

• Zalige rally gezien, één van de beste Ypres Rally's dat ik gezien heb de afgelopen jaren. Loix,Meeke en Kopecky reden gewoon fantastisch (iedereen trouwens)...en het weer was ook top.Gisterenavond als ik van Heuvelland 2 naar centrum Ieper reed hebben de flikkers nog fotootje van mij gepakt maar dit kon de pret niet drukken . Iets na 3u snachts thuisgekomen...snak al naar volgende rally

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                Gisterenavond als ik van Heuvelland 2 naar centrum Ieper reed hebben de flikkers nog fotootje van mij gepakt maar dit kon de pret niet drukken . Iets na 3u snachts thuisgekomen...snak al naar volgende rally
                Toch niet aan Prefab Goudeseune met de grijze vectra?
                Khad die nochtans gemeld via de coyote...

Anderzijds weer een schitterende editie gezien. Zoals gezegd jammer dat er veel vrij vlot uitgingen (Haninnen, Meeke, Tsjoen,...) maar toch knappe prestaties gezien!
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Beestige foto's!!!

Als circuit-liefhebber was dit voor mij allemaal héél nieuw, nog nooit een rally meegemaakt, laat staan van zo dichtbij. Veel toffe mensen leren kennen, en genoten van het interviewen van de piloten en het leren kennen van het rallywereldje in't algemeen. De losse sfeer vond ik soms wat frappant (vandaar ook annulering Dikkebus 1) maar het had zeker zijn charmes, dit zie je niet in de circuitwereld. De after-rally-party was super, vooral omdat de druk van het vat was na twee dagen "werken" HEEL erg genoten van deze twee dagen, het overtrof zeker mijn verwachtingen. Op naar volgend jaar!

Comment

• fijne koers, eerste keer dat ik de rally van zo dicht volg.
                            samen met de zweed en vinox berichtgeving gedaan aan het einde van de KP. daar heb ik toch ook wel een paar serieuze dingen gezien.

kopecky die show wilde verkopen of zich mispakte aan de gravel naast de baan. serieuze overstuur, even later ging er iemand helemaal van de baan. even later iemand die bijna in een betonnen gracht parkeerde

1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• jammer dat er tamelijk wat mensen onverantwoord reden, zowel binnen als buiten de bebouwde kom. twee keer voelde ik dat ik serieus in gevaar werd gebracht. nuja, dan nog liever de toeristen die te traag rijden of overal wildparkeren

serieuze duw gehad en KP toch uitgereden op de velg. intercooler ontploft en de olie gutste uit de auto

1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                jammer dat er tamelijk wat mensen onverantwoord reden, zowel binnen als buiten de bebouwde kom. twee keer voelde ik dat ik serieus in gevaar werd gebracht. nuja, dan nog liever de toeristen die te traag rijden of overal wildparkeren

Haha zalig! Na eindeloos rondrijden besloot Simoni om toch maar zo te parkeren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                  En die geur van die uitlaten, man wat stinken jong! Wat voor brandstof gebruiken die? 't Alsof dat de markt één groot gaslek was...
                                  wtf...!? Dat ruikt toch beestig goed?

Comment

+1!!!

Comment

Jaha, int begin stonk dat, naar het einde toe werkte het al verslavend.

Portfolio

Comment

• Zoals bekend een prachtige overwinning van Robert Droogmans en funstillexists.be. Jammer genoeg moest Marc Duez met mechanische problemen zijn Porsche aan de kant zetten.

Lees hier meer:

Comment

• Filmpjes:

Kemmelberg 1
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kemmelberg 2
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Evo 9 van Lhonnay :drool:
                                          + YouTube Video
                                          Last edited by ; 28/06/2010, 20:49.

Comment

Working...
                                          X