Afschaffen die safety-carlijn en gebruik gewoon de start-finishlijn zoals normale mensen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Monaco 2010
Collapse
X
-
De race was helemaal wat ik ervan verwacht had. Veel wagens die gingen uitvallen en Webber die gewoon ging winnen zonder al te veel pech. Het Chandhok-Trulli incident strooide wel bijna roet in het eten... Wel opvallend hoe Vettel ineens Webber niet meer kan volgen. Mss toch een mirakelverrichting gedaan aan de wagen bij Webber?
2 rare Williams crashes, die van hulkenberg is volgens mij te wijten aan zijn voorvleugel. Zie onderstaande foto.
Schumi's inhaalmaneuver vond ik ook niet kunnen, ik ken de regelementering niet zo goed maar blijkbaar dus toch strafbaar. Ik had gedacht dat de SC gewoon mee over de finishlijn zou rijden...?
Ik blijf in ieder geval fan van Redbull net zoals vorig jaar en ik denk dat er mss dit jaar al wel een titel kan inzitten.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenHeeft brawn nog mogelijkheid tot beroep? Volgens mij hebben ze toch een zaak met die groene vlaggen.
Ik ben helemaal geen fan van Schumi, maar als hij in z'n recht is moeten ze dit naderhand weer rechtzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDe race was helemaal wat ik ervan verwacht had. Veel wagens die gingen uitvallen en Webber die gewoon ging winnen zonder al te veel pech. Het Chandhok-Trulli incident strooide wel bijna roet in het eten... Wel opvallend hoe Vettel ineens Webber niet meer kan volgen. Mss toch een mirakelverrichting gedaan aan de wagen bij Webber?
2 rare Williams crashes, die van hulkenberg is volgens mij te wijten aan zijn voorvleugel. Zie onderstaande foto.
Schumi's inhaalmaneuver vond ik ook niet kunnen, ik ken de regelementering niet zo goed maar blijkbaar dus toch strafbaar. Ik had gedacht dat de SC gewoon mee over de finishlijn zou rijden...?
Ik blijf in ieder geval fan van Redbull net zoals vorig jaar en ik denk dat er mss dit jaar al wel een titel kan inzitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzZulke mensen van de FIA verkrachten de F1 . Ook al geef je Alonso zijn 6de plek terug 20seconde penalty was nergens voor nodig.
Dat er twijfel is door een stom gewijzigd reglement tot daar aan toe maar een 20sec penalty is helemaal idioot!The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenEr werden groene vlaggen gezwaaid dus mocht er wel degelijk ingehaald worden. Inhalen onder gele vlag is verboden en die waren er niet dus ik snap de straf niet. en nee ik ben geen schumacher fanboy, integendeel.
Comment
-
Mercedes appeals stewards decision
By Pablo Elizalde Sunday, May 16th 2010, 17:21 GMT
The Mercedes GP team has decided to appeal the decision to penalise Michael Schumacher in the Monaco Grand Prix.
Schumacher lost his sixth-place finish after illegally overtaking Ferrari's Fernando Alonso on the last corner of the last lap of the race.
The German was given a post-race drive-through which translated into a 20-second penalty that dropped him from sixth to 12th position.
Mercedes, however, has appealed the decision, which will now be handled by the FIA's Court of Appeal.
The FIA said the appeal is strictly against the decision, not the penalty itself as drive-throughs cannot be appealed.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenIemand had gezegd dat die regel een uitzondering zou hebben, en dat is namelijk als het de laatste ronde betreft ... 't zou ook makkelijk zijn als we dat reglement eens zouden kunnen inkijken. In ieder geval, elke coureur wordt geacht het reglement te kennen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenIemand had gezegd dat die regel een uitzondering zou hebben, en dat is namelijk als het de laatste ronde betreft ... 't zou ook makkelijk zijn als we dat reglement eens zouden kunnen inkijken. In ieder geval, elke coureur wordt geacht het reglement te kennen ..."als de race eindigt terwijl de safety car is uitgerukt, deze de pitlane zal binnenkomen aan het einde van de laatste ronde en de wagens zich zoals normaal naar de finishvlag dienen te begeven zonder elkaar in te halen."
De baan was ook vrij toen de SC binnenkwam, er zou niet met groen gezwaaid zijn mocht de baan nog versperd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHelaas gemist
Is dat ergens te herbekijken? Op Belgacom TV misschien?
Comment
-
Ook geen Schumi-fan hier, maar die 20 seconden penalty zijn absurd! Eens te meer raakt de FIA
1) verstrikt in zijn eigen veel te frequente reglementswijzigingen
2) kant noch wal in het stellen van een consequente en oordeelkundige strafmaat bij een vermeende overtreding
Ik dacht dat de ex-piloten jury zou helpen om bij disputen het rijdersstandpunt in te nemen. Groene vlaggen betekenen go go go, behalve in de laatste ronde? Bij mijn weten krijgen piloten van de wedstrijdleiding zelfs geen info over wanneer het de laatste ronde is. Wanneer je het gedamd vlagje ziet ja, dan weet je dat je de laatste ronde net afgelegd hebt.
Pitborden, boordradio en stuurtjestellers even buiten beschouwing he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk dacht dat de ex-piloten jury zou helpen om bij disputen het rijdersstandpunt in te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenDamon Hill had van tevoren live op tv verkondigd dat hij extra zou letten op Schumacher, en graag een straf zou uitdelen als hij een kans zag. Tot zover een objectieve jury.
Wel eerlijk!
Comment
Comment