Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Afschaffen die safety-carlijn en gebruik gewoon de start-finishlijn zoals normale mensen

    Comment


    • #82
      De race was helemaal wat ik ervan verwacht had. Veel wagens die gingen uitvallen en Webber die gewoon ging winnen zonder al te veel pech. Het Chandhok-Trulli incident strooide wel bijna roet in het eten... Wel opvallend hoe Vettel ineens Webber niet meer kan volgen. Mss toch een mirakelverrichting gedaan aan de wagen bij Webber?

      2 rare Williams crashes, die van hulkenberg is volgens mij te wijten aan zijn voorvleugel. Zie onderstaande foto.

      Schumi's inhaalmaneuver vond ik ook niet kunnen, ik ken de regelementering niet zo goed maar blijkbaar dus toch strafbaar. Ik had gedacht dat de SC gewoon mee over de finishlijn zou rijden...?

      Ik blijf in ieder geval fan van Redbull net zoals vorig jaar en ik denk dat er mss dit jaar al wel een titel kan inzitten.
      Bijgevoegde Bestanden

      Comment


      • #83
        Het is een arbitraire sport met veel interpretatie mogelijkheden.

        Het was in ieder geval goed voor de show

        Comment


        • #84
          Leuke naam voor een autocoureur: http://superleague.gpupdate.net/nl/s...de-race-assen/

          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
            Heeft brawn nog mogelijkheid tot beroep? Volgens mij hebben ze toch een zaak met die groene vlaggen.
            Hopelijk wel. Zowel Brundle als Coulthard waren het erover eens dat Schumacher in z'n recht was. En door die straftijd valt hij helemaal buiten de punten.

            Ik ben helemaal geen fan van Schumi, maar als hij in z'n recht is moeten ze dit naderhand weer rechtzetten.

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              De race was helemaal wat ik ervan verwacht had. Veel wagens die gingen uitvallen en Webber die gewoon ging winnen zonder al te veel pech. Het Chandhok-Trulli incident strooide wel bijna roet in het eten... Wel opvallend hoe Vettel ineens Webber niet meer kan volgen. Mss toch een mirakelverrichting gedaan aan de wagen bij Webber?

              2 rare Williams crashes, die van hulkenberg is volgens mij te wijten aan zijn voorvleugel. Zie onderstaande foto.

              Schumi's inhaalmaneuver vond ik ook niet kunnen, ik ken de regelementering niet zo goed maar blijkbaar dus toch strafbaar. Ik had gedacht dat de SC gewoon mee over de finishlijn zou rijden...?

              Ik blijf in ieder geval fan van Redbull net zoals vorig jaar en ik denk dat er mss dit jaar al wel een titel kan inzitten.
              Er werden groene vlaggen gezwaaid dus mocht er wel degelijk ingehaald worden. Inhalen onder gele vlag is verboden en die waren er niet dus ik snap de straf niet. en nee ik ben geen schumacher fanboy, integendeel.

              Comment


              • #87
                Alonso had maar wat beter aan zen stuur moeten draaien in die laatste bochten, voila.

                Leuke commentaar van Bas Leinders trouwens

                De Red Bull's zijn helaas veel te goed... maarja het is niet dat ik het hen niet gun.

                Comment


                • #88
                  Grappig. Straks is 't weer FIArrari.

                  Het gaat 'm allemaal over hoe je "eindigen achter de SC" interpreteert. Kwam de SC naar binnen omdat de race achter de SC ging eindigen, of kwam ze naar binnen om de wagens nog 100 meter de laten racen ?

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                    Zulke mensen van de FIA verkrachten de F1 . Ook al geef je Alonso zijn 6de plek terug 20seconde penalty was nergens voor nodig.
                    Wat een belachelijke uitslag! groene vlag betekent racen anders had de wedstrijdleiding de safetycar maar over de finish moeten laten rijden .

                    Dat er twijfel is door een stom gewijzigd reglement tot daar aan toe maar een 20sec penalty is helemaal idioot!
                    The shark is BACK! BMW 635csi

                    BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017


                    2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                    Comment


                    • #90
                      Schumacher's overtake was correct en Alonso had gewoon wat beter moeten oppassen.

                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        Er werden groene vlaggen gezwaaid dus mocht er wel degelijk ingehaald worden. Inhalen onder gele vlag is verboden en die waren er niet dus ik snap de straf niet. en nee ik ben geen schumacher fanboy, integendeel.
                        Iemand had gezegd dat die regel een uitzondering zou hebben, en dat is namelijk als het de laatste ronde betreft ... 't zou ook makkelijk zijn als we dat reglement eens zouden kunnen inkijken. In ieder geval, elke coureur wordt geacht het reglement te kennen ...

                        Comment


                        • #92
                          Mercedes appeals stewards decision

                          By Pablo Elizalde Sunday, May 16th 2010, 17:21 GMT


                          The Mercedes GP team has decided to appeal the decision to penalise Michael Schumacher in the Monaco Grand Prix.

                          Schumacher lost his sixth-place finish after illegally overtaking Ferrari's Fernando Alonso on the last corner of the last lap of the race.

                          The German was given a post-race drive-through which translated into a 20-second penalty that dropped him from sixth to 12th position.

                          Mercedes, however, has appealed the decision, which will now be handled by the FIA's Court of Appeal.

                          The FIA said the appeal is strictly against the decision, not the penalty itself as drive-throughs cannot be appealed.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

                          BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017


                          2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                            Iemand had gezegd dat die regel een uitzondering zou hebben, en dat is namelijk als het de laatste ronde betreft ... 't zou ook makkelijk zijn als we dat reglement eens zouden kunnen inkijken. In ieder geval, elke coureur wordt geacht het reglement te kennen ...
                            Dan moeten ze niet met groene vlaggen gaan zwaaien he. Groene vlag betekent racen en als dat niet mocht moesten ze maar met geel blijven zwaaien. Dit is vragen om verwarringen en dan een coureur gaan straffen gaat erover vind ik. Als hier iemand in de fout ging was het wel de wedstrijdleiding.

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                              Iemand had gezegd dat die regel een uitzondering zou hebben, en dat is namelijk als het de laatste ronde betreft ... 't zou ook makkelijk zijn als we dat reglement eens zouden kunnen inkijken. In ieder geval, elke coureur wordt geacht het reglement te kennen ...
                              "als de race eindigt terwijl de safety car is uitgerukt, deze de pitlane zal binnenkomen aan het einde van de laatste ronde en de wagens zich zoals normaal naar de finishvlag dienen te begeven zonder elkaar in te halen."

                              De safety car werd beëindigd tijdens de laatste ronde en liep niet verder toen de race werd afgevlagd.

                              De baan was ook vrij toen de SC binnenkwam, er zou niet met groen gezwaaid zijn mocht de baan nog versperd zijn.

                              Comment


                              • #95
                                Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Helaas gemist
                                Is dat ergens te herbekijken? Op Belgacom TV misschien?
                                Op youtube kan je het einde in veelvoud zien.

                                Comment


                                • #96
                                  Ook geen Schumi-fan hier, maar die 20 seconden penalty zijn absurd! Eens te meer raakt de FIA
                                  1) verstrikt in zijn eigen veel te frequente reglementswijzigingen
                                  2) kant noch wal in het stellen van een consequente en oordeelkundige strafmaat bij een vermeende overtreding

                                  Ik dacht dat de ex-piloten jury zou helpen om bij disputen het rijdersstandpunt in te nemen. Groene vlaggen betekenen go go go, behalve in de laatste ronde? Bij mijn weten krijgen piloten van de wedstrijdleiding zelfs geen info over wanneer het de laatste ronde is. Wanneer je het gedamd vlagje ziet ja, dan weet je dat je de laatste ronde net afgelegd hebt.
                                  Pitborden, boordradio en stuurtjestellers even buiten beschouwing he.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

                                  Comment


                                  • #97
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Ik dacht dat de ex-piloten jury zou helpen om bij disputen het rijdersstandpunt in te nemen.
                                    Damon Hill had van tevoren live op tv verkondigd dat hij extra zou letten op Schumacher, en graag een straf zou uitdelen als hij een kans zag. Tot zover een objectieve jury.

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                                      Damon Hill had van tevoren live op tv verkondigd dat hij extra zou letten op Schumacher, en graag een straf zou uitdelen als hij een kans zag. Tot zover een objectieve jury.
                                      Damon

                                      Wel eerlijk!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

                                      Comment


                                      • #99
                                        Echt belachelijk!

                                        Comment


                                        • De SLS veel gezien vandaag, knappe safety car.

                                          Ik vond vooral Alonso eruit springen, schitterende inhaalmanoeuvres net voor de chicane

                                          Comment

                                          Working...
                                          X